Publikováno Prosinec 12, 20231 r Dobrý den, mám SIII s 2.0 TDI 147kw a převodovkou DQ381. Jezdím primárně kombinaci město a dálnice. Na dálnici bez problému ale ve městě už je to horší. Převodovka se snaží z nějakého důvodu mít zařazený 2. převodový stupeň a jedničku řadí pouze když úplně zastavím. Problém je ten že při opětovném rozjezdu je citelné že spojky jsou na druhý převodový stupeň v prokluzu. Dá se tomuto nějak vyvarovat? Je toto chování DSG normální? Zkoušel jsem jezdit na růžné režimy a u všech se DSG chová stejně. Na manuální režim se mi jezdit nechce kvůli tomu jsem si DSG nekupoval. Díky moc za případné odpovědi
Prosinec 15, 20231 r Zatiaľ som nevidel DSG ktoré by samo jazdilo na prvý prevodový stupeň, jedine, že by si sa pomaly posúval do kopca. Na jednotke sa DSG naozaj iba jemne rozbehne a potom dáva vždy dvojku. Ak chceš mať jednotku, tak treba si ručne podradiť, alebo musíš si dať upraviť RJ prevodovky. Alebo to jednoducho nerieš! 🙂
Leden 19, 20241 r Uplne normalni, diky spojkam v oleji si muze delsi prokluz dovolit... Chova se mi naprosto stejne.
Leden 23Led 23 Zdravím. Nechci vytvářet nové vlákno a nikde sem nenašel odpověď nenašel, tak zkusím tady. Jak moc velký problém z dlouhodobého hlediska je pro dq381 u S3 2.0tsi 140kw provoz na kratších trasách? Myšleno…občas přejezd do 5-10km. Roční nájezd kolem 13tis. km, dálnice minimálně. Vím, motor občas víc projet a olej co 60tis km/3roky. Diky za každou reakci. Editováno: právě teď, autor: Johnny.5
Leden 26Led 26 Nevidím dôvod, aby to bolo pre DQ381 problém, ale tie krátke trasy všeobecne nie sú vhodné pre motor. Ak chceš spraviť niečo pre dvojhmotu a lepší jazdné vlastnosti auta, zvážil by som úpravu softvéru prevodovky, aby nedržala moc nízke otáčky. Ono totiž v režime D pri normálnej jazde a mimo diaľnice budeš takmer celý čas jazdiť pod 2000 otáčok, pri konštantnej rýchlosti prakticky do 1600. Ono totiž tento motor točí 1500 pri 90-ke, tak asi nemusím hovoriť ako je tá prevodovka odstupňovaná.
Leden 26Led 26 Díky za reakci. O tom podtáčení vím a asi bych to tahle řešil jak píšeš. Právě kvůli těm kratším trasám přemýšlím nad tímhle motorem, jelikož je to přímý/nepřímý vstřik. Spíš mi šlo o to, zda nějak víc nevadí, že se nestihne víc prohřát olej.
Leden 26Led 26 Pozor, tento motor má nepriame vstrekovania iba s kódom motora DKZA, alebo staršie Cxxx (neviem presne). Novšie DNNA má už iba priame vstrekovanie. Čo sa týka motorového oleja, pre každé auto so spaľovacím motorom platí, že by sa olej mal prehriať. Pri mojom DNNA v zime okolo 0°C potrebuje aj 20+ km na zohriatie, tak s týmto rátaj. Každopádne toto by sme už mali riešiť v inom vlákne, aby sme nedostali od moderátorov ovocný pohár. Ak myslíš na olej v prevodovke, ťažko povedať. Ten sa určite bude zohrievať dlhšie, v zime sa možno vôbec nezohreje, ale toto by som neriešil.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.