ondras3 Vloženo 12. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2023 Dobrý den, mám SIII s 2.0 TDI 147kw a převodovkou DQ381. Jezdím primárně kombinaci město a dálnice. Na dálnici bez problému ale ve městě už je to horší. Převodovka se snaží z nějakého důvodu mít zařazený 2. převodový stupeň a jedničku řadí pouze když úplně zastavím. Problém je ten že při opětovném rozjezdu je citelné že spojky jsou na druhý převodový stupeň v prokluzu. Dá se tomuto nějak vyvarovat? Je toto chování DSG normální? Zkoušel jsem jezdit na růžné režimy a u všech se DSG chová stejně. Na manuální režim se mi jezdit nechce kvůli tomu jsem si DSG nekupoval. Díky moc za případné odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 15. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2023 Zatiaľ som nevidel DSG ktoré by samo jazdilo na prvý prevodový stupeň, jedine, že by si sa pomaly posúval do kopca. Na jednotke sa DSG naozaj iba jemne rozbehne a potom dáva vždy dvojku. Ak chceš mať jednotku, tak treba si ručne podradiť, alebo musíš si dať upraviť RJ prevodovky. Alebo to jednoducho nerieš! 🙂 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukSag Vloženo 19. leden 2024 Sdílet Vloženo 19. leden 2024 Uplne normalni, diky spojkam v oleji si muze delsi prokluz dovolit... Chova se mi naprosto stejne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johnny.5 Vloženo Čtvrtek v 11:55 Sdílet Vloženo Čtvrtek v 11:55 Zdravím. Nechci vytvářet nové vlákno a nikde sem nenašel odpověď nenašel, tak zkusím tady. Jak moc velký problém z dlouhodobého hlediska je pro dq381 u S3 2.0tsi 140kw provoz na kratších trasách? Myšleno…občas přejezd do 5-10km. Roční nájezd kolem 13tis. km, dálnice minimálně. Vím, motor občas víc projet a olej co 60tis km/3roky. Diky za každou reakci. Editováno: právě teď, autor: Johnny.5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo včera v 08:58 Sdílet Vloženo včera v 08:58 Nevidím dôvod, aby to bolo pre DQ381 problém, ale tie krátke trasy všeobecne nie sú vhodné pre motor. Ak chceš spraviť niečo pre dvojhmotu a lepší jazdné vlastnosti auta, zvážil by som úpravu softvéru prevodovky, aby nedržala moc nízke otáčky. Ono totiž v režime D pri normálnej jazde a mimo diaľnice budeš takmer celý čas jazdiť pod 2000 otáčok, pri konštantnej rýchlosti prakticky do 1600. Ono totiž tento motor točí 1500 pri 90-ke, tak asi nemusím hovoriť ako je tá prevodovka odstupňovaná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johnny.5 Vloženo před 22 hodinami Sdílet Vloženo před 22 hodinami Díky za reakci. O tom podtáčení vím a asi bych to tahle řešil jak píšeš. Právě kvůli těm kratším trasám přemýšlím nad tímhle motorem, jelikož je to přímý/nepřímý vstřik. Spíš mi šlo o to, zda nějak víc nevadí, že se nestihne víc prohřát olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo před 19 hodinami Sdílet Vloženo před 19 hodinami Pozor, tento motor má nepriame vstrekovania iba s kódom motora DKZA, alebo staršie Cxxx (neviem presne). Novšie DNNA má už iba priame vstrekovanie. Čo sa týka motorového oleja, pre každé auto so spaľovacím motorom platí, že by sa olej mal prehriať. Pri mojom DNNA v zime okolo 0°C potrebuje aj 20+ km na zohriatie, tak s týmto rátaj. Každopádne toto by sme už mali riešiť v inom vlákne, aby sme nedostali od moderátorov ovocný pohár. Ak myslíš na olej v prevodovke, ťažko povedať. Ten sa určite bude zohrievať dlhšie, v zime sa možno vôbec nezohreje, ale toto by som neriešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johnny.5 Vloženo před 18 hodinami Sdílet Vloženo před 18 hodinami Ano, je to DKZA. Díky za postřehy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.