Publikováno Únor 12, 20241 r Dobrý den, většinou se tady řeší problém se spotřebou oleje, sám ho taky řeším, pomalu se psychicky připravuji na generálku motoru. Chtěl jsem se zeptat, řešil někdo opravu stylem opravy zrovna pro zvýšení výkonu. Nebo i po go motoru tento motor není vhodný. Ví popřípadě někdo, kolik nm bezpečně snese převodovka + spojka u 4x4? Mám CDAA s rokem výroby 12.11.2011. Přemýšlel jsem nad cílem 250koní, prodávají se různé sady ale ty se prodávají na mnohem brutálnější výkony, viz např. https://www.bar-tek-tuning.com/1.8l-tsi-ea888-ultimate-high-boost-stroker-kit-je-bar-tek Bude třeba měnit i ojnice, nebo vydrží ty, co tam jsou, co jsem pochopil, mám 23mm verzi ojnic, tudíž předpokládám, že se bude měnit "jen" pístnice se stíráky (když si odmyslím věci kolem). Přemýšlel jsem dát tohle turbo: https://gottuned.com/product/1-8tfsi-upgrade-turbo-1-8tsi-ea888-audi-a3-8p-audi-tt-8j-seat-altea-skoda-octavia-ii-skoda-superb-ii-vw-golf-vi-vw-passat-b6/ K tomu přidat downpipe s katalyzátorem https://www.highperformanceparts.cz/downpipe-se-sportovnim-katalyzatorem-jap-parts-skoda-octavia-ii-1z-1-82-0-tfsitsi-vcetne-rs-06-13.26452?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAoKeuBhCoARIsAB4Wxtcu1qORJyLwfFf2w8sXjr89f66JBQZbbFVsiL1CmBBlQIQRgrfYgAIaAgc1EALw_wcB Bude třeba už přidat i intercooler a zesílenou spojkovou sadu? Předem díky za info Upraveno Únor 12, 20241 r od Ivan Iwanovič
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.