Moik Vloženo 2. Března Sdílet Vloženo 2. Března Ahoj, uvažuju nad výměnou TDI za iV. Znám všechny nevýhody PHEV, ale je za dobrou cenu hezký auto, tak bych to přežil. Problém je ten, že jezdím 90%km po dálnici + ale tak 60% jízd je poskakování po městě. TDI je na to docela OK, spotřebu s tím mám dlouhodobě 5l. Kolik to reálně a doopravdy žere po dálnici, když vyjedu třeba i s nabitou baterkou a ujedu 150km někam, kde mám schůzku, nedobíjím, pak se otočím a jedu těch 150km zpátky? Pohodová jízda 150 tempomat, průměr rychlosti okolo 120km/h? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira96 Vloženo 5. Března Sdílet Vloženo 5. Března (editace) Na dálnici s vybitou baterií klidně vezme 6,5/100. Jukni ke mně do vlákna, nebo třeba k @Michal B. nebo @faithless78, mají také íVéčka nějaký čas Editováno: 5. Března, autor: Mira96 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 6. Března Sdílet Vloženo 6. Března 150 km/h je už rýchlosť pri ktorej musí 1.4-ka aj dosť makať. Predsalen menšia kubatúra, veľké auto a hlavne ťahá so sebou aj tie baterky. Elektromotor bude pomáhať pri akcelerácií, ale počítaj s tým, že pri takej rýchlosti si už ten motor trochu cucne, predsalen to nie je tých 120-130 km/h na ktoré sú tie motory väčšinou vyladené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamenitxan Vloženo 18. Března Sdílet Vloženo 18. Března Moje poslední cesta ze španělska vyšla takhle. Je to 99% po dálnici dle předpisů. 440km - 6,8l/100km 1300km - 6,4l/100km 1000km - 7,2 (německo) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.