Midva Vloženo 23. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 Zdravím všechny, mám takový problém z ničeho nic mi nejde nažhavit jednoduchý popis vsunu kliček otočím a nerozsvítí se mi kontrolka žhavení tudíž motor točí a nechytá mám dojem že bude problém s imobilizerem.... ale kontrolka imobil..zhasne tudíž to asi nebude klíčem... odpojil sem ráno baterku a nahodne to po zapojení naskocilo ale zase po následném startu to tu bylo zase...Máte s tím někdo zkušenost? Díky za pomoc a radu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
smolda Vloženo 14. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2006 nevím ale skusil bych se podívat na pojistky u baterky vyčistit občas je to potřeba a pa jestli jde proud na relé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 15. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2006 Kdyby byl problém s immobilizerem, tak by se ti rozsvítila kontrolka auta s klíčkem, takže v tom problém nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janoja Vloženo 15. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2006 Zdravím všechny, mám takový problém z ničeho nic mi nejde nažhavit jednoduchý popis vsunu kliček otočím a nerozsvítí se mi kontrolka žhavení tudíž motor točí a nechytá mám dojem že bude problém s imobilizerem.... ale kontrolka imobil..zhasne tudíž to asi nebude klíčem... odpojil sem ráno baterku a nahodne to po zapojení naskocilo ale zase po následném startu to tu bylo zase...Máte s tím někdo zkušenost? Díky za pomoc a radu... Nemáš náhodou Alarm? Mě to dělává když auto nechám víc jak 5 minut stát, tak se mi rozbliká kontrolka alarmu, tudíš pak nemůžu nastartovat... pak jen stačí stisknout talačítko na dálkáči...no a pak zase poslušně žhaví... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SkOcRS Vloženo 30. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2006 Zhruba před rokem jsem si koupil Oktu combi 99 1.9TDi 81kW, už při koupi mi nesvítila kontrolka žhavení a bývalý majitel říkal že to chce jen vyměnit diodu v budíkách. Auto žhaví,nebyl nějaký větší problem. Ale ted bych to chtěl mít tka nějak v cajcku tak se ptám kde můžu být ta chyba jestli to je opravdu jen ta dioda v budíkách nebo někde jinde. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 30. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2006 ještě jsem se nesetkal se spálenou diodou v budících VAGem dát test akčních členů a měla by se rozsvítit pokud nepůjde tak zkontrolovat diodu. pokud bude dioda OK a v akčních členech nepůjde tak pak je tam soft chyba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SkOcRS Vloženo 30. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2006 Vaša: OK díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lensat Vloženo 28. Květen 2010 Sdílet Vloženo 28. Květen 2010 Zdravím, včera jsem chtěl nastartovat, ale nerozsvítila se kontrolka žhavení a točí se jen startér. Ostatní kontrolky se rozsvítí. Zavolal jsem servismenovi, ale nemohl se s VAGem připojit, takže nelze určit, co je příčina. Relé to údajně není, prošla se komplet pojistkovka, ale nic. Všechny pojistky jsou OK. Stejně jako pojistky na AKU. Neví někdo co tak dál, na co se zaměřit, popř. měl někdo něco podobného? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 28. Květen 2010 Sdílet Vloženo 28. Květen 2010 relé 109 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lensat Vloženo 30. Květen 2010 Sdílet Vloženo 30. Květen 2010 No uvidím zítra. Až tak do toho nevidím, ale ještě kolega to tipuje na AGR ventil. Mohlo by to být tím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 30. Květen 2010 Sdílet Vloženo 30. Květen 2010 Ni enebude. Pokial nesvieti kontrolka tak ako pise vasa. 109 rele nad nohami dole. kolega tipuje zle,teda EGR ked uz ale on mal zrejme na mysli pripad ked chcipaci klapka zostane pootvorena a nemas kompresiu. Moj nazor. Urcite nie EGR ventil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dredison Vloženo 14. Duben 2011 Sdílet Vloženo 14. Duben 2011 Zdravím všechny.Hledal jsem na foru podobnou závadu a nenašel jsem. Mám škodu octavii rv 2002 1.9TDI 81kW. Při zapnutí klíče se rozsvítí správně všechny kontrolky kromě kontrolky žhavení.V manuálu jsem se dočetl,že by se měla alespoň na 1s rožnout vždy (v závislosti na teplotě). Auto startuje v pohodě i při bodě mrazu,jen nevidím žhavení Byl jsem na diagnostice a tam zjistili,že motor žhavý a problém vidí v kontrolce respektive v diodě v přístrojové desce. Setkal se někdo s tímto problémem? Předem děkuji za rady Ps: auto jsem už tak koupil takže neřeknu jestli se tak již někdy dělo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirob Vloženo 13. Červen 2011 Sdílet Vloženo 13. Červen 2011 (editace) Dobry den. Mam taky isty problem ako popisuje Lensat. Niekedy zapnem zapalovanie a nezasvieti kontrolka zhavenia , hned viem ze nenastartujem. Tocim s klucom on/off az dokial nezasvieti na chvilu kontrolka zhavenia potom vsetko ok. Rozobral som konektory ,natiahol som nový kabel od poistky pre napajanie riadiacej jednotky bez zbytočných spojov (ked vsetko funguje a vytiahol som poistku tak sa to chovalo podobne, usudil som ze by to mohlo byt tým ) auto fungovalo tak som bol spokojny ale problem sa vratil . Rozobral som riadiacu jednotku ale bez vysledku . Raz to ide raz nie. Ked to funguje skusal som pohybovat kablami ,konektormi buchat po riadiecej jednotke ale nic ,ked je to nastartovane vsetko pracuje ako ma. Problem je len ked chcete nastartovat a nezasvieti kontrolka zhavenia a v motore nieje pocut nejake bzucanie ,vtedy je problem. Prosim o akukolvek radu. Dakujem Nedalo mi to. Po praci som zhodil plasty a skutocne som nasiel rele 109. Nebolo to tazke lebo to je na nom napisane velkym pismom. Nerozumiem preco v scheme je oznacene ako J317 (Terminal 30 voltage supply relay) ale oznacenie kontaktov pasuje. Vytiahol som ho a skusil zapnut zapalovanie, kontrolka zhavenia nezasvietila, ok. Doma som ho rozobral a na prvý pohlad som videl studeny spoj cievky relay. Ani neviete ako som sa potesil ,vsetko som to poriadne preletoval a dnes to osadim. v podvedomí citim ,ze by to mohlo byt ono. Dam vediet. Dakujem Vaša. Editováno: 15. Červen 2011, autor: mirob Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charon21 Vloženo 28. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2011 Ahoj hoši, ani nevíte jak jsem rád, že jsem tu našel závadu nefunkční kontrolky žhavení - nestartujícího motoru.. Mirob - Vašo, psals, že dáš vědět, jak to dopadlo s přeletovaným relé.. Mě šly bublinky z palivov. filtru, vyyměnili jsme, nový OK, po čase to chcípne a při opětovném startu se kontrolka nerozsvítí, tzn. nelze nastartovat, starter by točil až do vysátí baterky.. Když počkám, po čase - 10 i 15 minut - se rozsvítí a... jede to! Je to super třeba na Barranďáku ve špičce Zítra zkusím vyměnit rele 109, Máte prosím ještě někdo podobnou zkušenost?? (P.S. VAG ez závad samosebou..) Díky moc. Radek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 29. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2011 Věřte Vašovi fáákt nekecáá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charon21 Vloženo 29. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2011 Vašo, prosím tě, a stalo se ti, že to jede a zničehonic chcípne? JInak, nevíte někdo, jestli když by bylo v hájí to relé 109, může motor chcípnout i uprostřed jízdy (pak se při startu kontrolka nerozsvítí, až po 5-10 minutách..) Dík moc za odpovědi. (OI 1.9 TDI 81 kW) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 29. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2011 Jasně že může,napájí to jednotku a bez ní jak známo to fakt nejede!!! Jsou tam studené spoje v relátku proletovat nebo vyměnit za inovované... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charon21 Vloženo 29. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2011 :-) Dík moc za odpověď, už jsem vyměnil za jiný relé 109. Tak jsem zvědav.. Jinak se mezitim po dlouhý době rozblikala kontrolka žhavení, tak snad VAG aspoň už něco napíše. Je tam prej x možností závad, když tato kontrolka bliká. Vím, že jsem lama, ale proto jsem tu ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 29. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2011 Teď už se aspoň spojíš s jednotkou a ta ti napíše že máš v ha..lu brzdovej spínač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charon21 Vloženo 30. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2011 Spojil jsem se s jednotkou :-) Byl to ten 3. vstřik - snímač zdvihu jehly G80.. - kterej jsem předtím odpojoval, protože měl pofidérní konektor.. (vymazáno, OK) Ale: relé 109 vyměněno a závada se zatím po ujetí 150 km neprojevila.. Nechci to zakřiknout, ale vypadá to dobře! :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charon21 Vloženo 30. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2011 Joo, a to starý relátko jsem otevřel a vypadalo to na jeden studenej spoj.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charon21 Vloženo 30. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2011 "Taková kravina a jak to dokáže člověku votrávit život..!" :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirob Vloženo 29. Březen 2015 Sdílet Vloženo 29. Březen 2015 Budu to štyry roky od kedy som opravoval rele 109 . Hore popisana porucha sa už neobjavila. Doporučujem všetkým preletoť tie spoje v rele. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 29. Březen 2015 Sdílet Vloženo 29. Březen 2015 jj klasicka vada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galubo Vloženo 16. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2018 Zdravím☺Tak ma dnes nechala octávka 1.9TDI 66kw.Po hľadaní na nete som na zákade rád prišiel na chybu?Motor točil ale som si všimol že po otočení kľúčom nesvieti žhavenie.To bola prvá a hlavná indícia.Chyba bola v rele č.109 je nad nohami vodiča .Stačí odklipovať kryt a je nad veľkým čiernym relé.Relátko som rozobral a malo na plošáku 2 studené spoje.Preletoval som to a autíčko šlape.Toto relé ovláda palivové čerpadlo a žhaviče.Vraj to je achylovka týchto starých motorizácií tdi☺Tak ak to pomôže aj iným na tomto fóre tak to tu dávam?Zajtra kupujem rezervné pre istotu aby ma to niekde na dialnici nenechalo☺ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.