Přejít na obsah

Kontrolka žhavení nesvítí


Midva

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny, mám takový problém z ničeho nic mi nejde nažhavit jednoduchý popis vsunu kliček otočím a nerozsvítí se mi kontrolka žhavení tudíž motor točí a nechytá mám dojem že bude problém s imobilizerem.... ale kontrolka imobil..zhasne tudíž to asi nebude klíčem... odpojil sem ráno baterku a nahodne to po zapojení naskocilo ale zase po následném startu to tu bylo zase...Máte s tím někdo zkušenost? Díky za pomoc a radu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Zdravím všechny, mám takový problém z ničeho nic mi nejde nažhavit jednoduchý popis vsunu kliček otočím a nerozsvítí se mi kontrolka žhavení tudíž motor točí a nechytá mám dojem že bude problém s imobilizerem.... ale kontrolka imobil..zhasne tudíž to asi nebude klíčem... odpojil sem ráno baterku a nahodne to po zapojení naskocilo ale zase po následném startu to tu bylo zase...Máte s tím někdo zkušenost? Díky za pomoc a radu...

Nemáš náhodou Alarm? Mě to dělává když auto nechám víc jak 5 minut stát, tak se mi rozbliká kontrolka alarmu, tudíš pak nemůžu nastartovat... pak jen stačí stisknout talačítko na dálkáči...no a pak zase poslušně žhaví...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zhruba před rokem jsem si koupil Oktu combi 99 1.9TDi 81kW, už při koupi mi nesvítila kontrolka žhavení a bývalý majitel říkal že to chce jen vyměnit diodu v budíkách. Auto žhaví,nebyl nějaký větší problem. Ale ted bych to chtěl mít tka nějak v cajcku tak se ptám kde můžu být ta chyba jestli to je opravdu jen ta dioda v budíkách nebo někde jinde. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zdravím,

včera jsem chtěl nastartovat, ale nerozsvítila se kontrolka žhavení a točí se jen startér. Ostatní kontrolky se rozsvítí. Zavolal jsem servismenovi, ale nemohl se s VAGem připojit, takže nelze určit, co je příčina. Relé to údajně není, prošla se komplet pojistkovka, ale nic. Všechny pojistky jsou OK. Stejně jako pojistky na AKU. Neví někdo co tak dál, na co se zaměřit, popř. měl někdo něco podobného?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zdravím všechny.Hledal jsem na foru podobnou závadu a nenašel jsem.

Mám škodu octavii rv 2002 1.9TDI 81kW.

Při zapnutí klíče se rozsvítí správně všechny kontrolky kromě kontrolky žhavení.V manuálu jsem se dočetl,že by se měla alespoň na 1s rožnout vždy (v závislosti na teplotě).

Auto startuje v pohodě i při bodě mrazu,jen nevidím žhavení

Byl jsem na diagnostice a tam zjistili,že motor žhavý a problém vidí v kontrolce respektive v diodě v přístrojové desce.

Setkal se někdo s tímto problémem?

Předem děkuji za rady

Ps: auto jsem už tak koupil takže neřeknu jestli se tak již někdy dělo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dobry den. Mam taky isty problem ako popisuje Lensat. Niekedy zapnem zapalovanie a nezasvieti kontrolka zhavenia , hned viem ze nenastartujem. Tocim s klucom on/off az dokial nezasvieti na chvilu kontrolka zhavenia potom vsetko ok. Rozobral som konektory ,natiahol som nový kabel od poistky pre napajanie riadiacej jednotky bez zbytočných spojov (ked vsetko funguje a vytiahol som poistku tak sa to chovalo podobne, usudil som ze by to mohlo byt tým ) auto fungovalo tak som bol spokojny ale problem sa vratil . Rozobral som riadiacu jednotku ale bez vysledku . Raz to ide raz nie. Ked to funguje skusal som pohybovat kablami ,konektormi buchat po riadiecej jednotke ale nic ,ked je to nastartovane vsetko pracuje ako ma. Problem je len ked chcete nastartovat a nezasvieti kontrolka zhavenia a v motore nieje pocut nejake bzucanie ,vtedy je problem. Prosim o akukolvek radu. Dakujem

Nedalo mi to. Po praci som zhodil plasty a skutocne som nasiel rele 109. Nebolo to tazke lebo to je na nom napisane velkym pismom. Nerozumiem preco v scheme je oznacene ako J317 (Terminal 30 voltage supply relay) ale oznacenie kontaktov pasuje. Vytiahol som ho a skusil zapnut zapalovanie, kontrolka zhavenia nezasvietila, ok. Doma som ho rozobral a na prvý pohlad som videl studeny spoj cievky relay. Ani neviete ako som sa potesil ,vsetko som to poriadne preletoval a dnes to osadim. v podvedomí citim ,ze by to mohlo byt ono. Dam vediet. Dakujem Vaša.

Editováno: , autor: mirob
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Ahoj hoši, ani nevíte jak jsem rád, že jsem tu našel závadu nefunkční kontrolky žhavení - nestartujícího motoru.. Mirob - Vašo, psals, že dáš vědět, jak to dopadlo s přeletovaným relé.. Mě šly bublinky z palivov. filtru, vyyměnili jsme, nový OK, po čase to chcípne a při opětovném startu se kontrolka nerozsvítí, tzn. nelze nastartovat, starter by točil až do vysátí baterky.. Když počkám, po čase - 10 i 15 minut - se rozsvítí a... jede to! Je to super třeba na Barranďáku ve špičce :( Zítra zkusím vyměnit rele 109, Máte prosím ještě někdo podobnou zkušenost?? (P.S. VAG ez závad samosebou..)

Díky moc.

Radek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vašo, prosím tě, a stalo se ti, že to jede a zničehonic chcípne?

JInak, nevíte někdo, jestli když by bylo v hájí to relé 109, může motor chcípnout i uprostřed jízdy (pak se při startu kontrolka nerozsvítí, až po 5-10 minutách..)

Dík moc za odpovědi.

(OI 1.9 TDI 81 kW)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:-) Dík moc za odpověď, už jsem vyměnil za jiný relé 109. Tak jsem zvědav.. Jinak se mezitim po dlouhý době rozblikala kontrolka žhavení, tak snad VAG aspoň už něco napíše. Je tam prej x možností závad, když tato kontrolka bliká.

Vím, že jsem lama, ale proto jsem tu ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spojil jsem se s jednotkou :-) Byl to ten 3. vstřik - snímač zdvihu jehly G80.. - kterej jsem předtím odpojoval, protože měl pofidérní konektor.. (vymazáno, OK)

Ale: relé 109 vyměněno a závada se zatím po ujetí 150 km neprojevila.. Nechci to zakřiknout, ale vypadá to dobře! :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
  • o 3 roky později...

Zdravím☺Tak ma dnes nechala octávka 1.9TDI 66kw.Po hľadaní na nete som na zákade rád prišiel na chybu?Motor točil ale som si všimol že po otočení kľúčom nesvieti žhavenie.To bola prvá a hlavná indícia.Chyba bola v rele č.109 je nad nohami vodiča .Stačí odklipovať kryt a je nad veľkým čiernym relé.Relátko som rozobral a malo na plošáku 2 studené spoje.Preletoval som to a autíčko šlape.Toto relé ovláda palivové čerpadlo a žhaviče.Vraj to je achylovka týchto starých motorizácií tdi☺Tak ak to pomôže aj iným na tomto fóre tak to tu dávam?Zajtra kupujem rezervné pre istotu aby ma to niekde na dialnici nenechalo☺

20181216_173539.jpg

20181216_173533.jpg

20181216_173516.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...