TomasB Vloženo 10. Únor 2007 Sdílet Vloženo 10. Únor 2007 O tom oleji v Rožnově vím.Tu zprávu jsem měl v ruce.Nebylo tam,že olej NEBYL měněn tři roky,ale že jeho opotřebení odpovídá provozu tří let.o tomto případu se psalo na foru o palivech a mazivech. Jednalo se auto firemní,nevím přesně,kolik už mělo najeto.Na autě se střídalo více řidičů a většinou samí mladí kluci.Takže,o žádném slušném zacházení s autem nemůže být řeč.Taky jeho venkovní stav i vnitřní tomu odpovídal.Jednou z jednoho z nich vylezlo,že se taky přehřívalo.Auto jezdívalo pravidelně na prohlídky a jedno musím říct,zaručeně tam byly měněny oleje. Ve zprávě taky bylo,že olej obsahoval větší množství látek,pocházející s chlad.soustavy.Jednoduše řečeno,bylo prasklé těsnění,oni na to kašlali a tím oddělali motor.Byly zalepeny kanálky směsí oleje a fridexu. Jinak ,dokážete si někdo představit,jak asi vypadá olej,který není měněn tři roky a najede 80 000km?Já teda moc ne,protože jsem to nikdy neviděl.Proč by se teda nemohl normálně zadřít motor,není přeci jediný,zadřený,i to se může stát.... takže ono to s těma výměnama oleje není zase tak zlé....Ono se toho o těch servisech namluví,jak všichni kradou a ono to může být i trocha jinak.... no, tak já jsem viděl, jak vypadal olej neměněný více jak 150tis. Bylo to před lety, když jsem ještě na VŠ něco dělal pro jednu firmu a Formana týdle firmy jsem dostal na cestu, tak se mi nelíbilo, že při jízdě z a do kopce se rozsvěcovala kontrolka mazání. Tak jsem koukl na olej a myslel jsem, že padnu. To nebyl olej, ale vazelína a měrka od toho byla spíš zacákaná než regulérně namočená. Tak to říkám majiteli firmy, a ten vzpomínal, kdy to vlastně bylo naposledy na výměně. Zjistil, že to víc jak 150tkm nevidělo nový olej a filtr Prostě na to srali. Holt do toho dávali dobrý motory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajoš 666 Vloženo 14. Únor 2007 Sdílet Vloženo 14. Únor 2007 No tak sleduju, že ty servisy jsou vyloženě chýše zkázy plné gaunerů a Vaše zkušenosti mě opravdu fascinují - jen nechápu jak je možné, že taková zařízení stále ještě fungují a navíc se i rozmnožují... Myslím, že škodovka zajišťuje větší a větší nutnost školení a předpisů,aby k těmto věcem nedocházelo - ovšem pak je to jen v lidech a tam se najde zmrdů dostatek škoda neŠkoda ... Geomka laser - 480.... Tak jen příjemnější zkušenosti ať už kdekoliv a z mé zkušenosti i u jiných značek - buďte rádí i za to málo - věřte! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 14. Únor 2007 Sdílet Vloženo 14. Únor 2007 No tak sleduju, že ty servisy jsou vyloženě chýše zkázy plné gaunerů a Vaše zkušenosti mě opravdu fascinují - jen nechápu jak je možné, že taková zařízení stále ještě fungují a navíc se i rozmnožují... Myslím, že škodovka zajišťuje větší a větší nutnost školení a předpisů,aby k těmto věcem nedocházelo - ovšem pak je to jen v lidech a tam se najde zmrdů dostatek škoda neŠkoda ... Geomka laser - 480.... Tak jen příjemnější zkušenosti ať už kdekoliv a z mé zkušenosti i u jiných značek - buďte rádí i za to málo - věřte! tak to já chápu proč, za prvé mechanici nejsou nijak extra placeni, a proč přežívají, nezapomeň že žijí z garanček, firemních aut a zakázek na pojišťovny, na tebe jako náhodného zákazníka zhluboka kašlou a takový nahodilý zázákazníci je také neuživí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matomoto Vloženo 17. Únor 2007 Sdílet Vloženo 17. Únor 2007 Tak jak píše Vaša, ani bych se nedivil kdyby to byla známá závada od Škodovky.Už bych pomalu kupoval tu láhev. To jeste neznamena ze to byla prave ta chyba ... Moje zkus. - vzdy ti reknou od boku nejhorsi moznou variantu - vic prace/vic penez ... Kamos tak vycaloval 9 litru , vymenili temer vsechno a nakonec to byla prkotina ... A to si to nakonec jeste musel zjistit sam a rict jim co je potreba udelat (mel problemy so start., byla vule na perku co drzi rozvod. kolo. Taky tu nekdo psal, ze mu padala nafta , na co chteli v servisu hned rozdelavat cerpadlo ... Mel jsem stejny probl. a stacilo vymenit gum. tesn. na odkal. srobu u filtru ... Tak asi tak k odbornosti a pristupu . Mozna ze se nekde najde nejaka vyjimka, v ndrvive vecsine pripadu to ale bohuzel plati Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matomoto Vloženo 17. Únor 2007 Sdílet Vloženo 17. Únor 2007 ze své zkušenosti mohu říct, že jsem nikdy za diagnostiku vagem nic neplatil a ani za jijné nastavování pomoci vagu jak na fábce tak na koktědyk je to jen napíchnutí konekturu a chvilka cvakání klávesama porad ten servis, bezne za to berou 300-500 ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vittorio Vloženo 17. Únor 2007 Sdílet Vloženo 17. Únor 2007 voe lidi z OC v praze jezdete na veci co potrebujete nutne od servisu skoda do auto elso... ostatni veci garny tady z fora a OC na geometrii se chystam jedine do elsa jinak je to vsude stejny, delam pro renault a tam nekterej pristup techniku taky nechapu, v oplu kde mel tata auta to samy a mazda jakbysmet. jeste testujeme pristup u bmw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
awe_cz Vloženo 17. Únor 2007 Sdílet Vloženo 17. Únor 2007 ze své zkušenosti mohu říct, že jsem nikdy za diagnostiku vagem nic neplatil a ani za jijné nastavování pomoci vagu jak na fábce tak na koktědyk je to jen napíchnutí konekturu a chvilka cvakání klávesama porad ten servis, bezne za to berou 300-500 ... Kabel a VAG-COM tady ma kazdej druhej clovek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vittorio Vloženo 17. Únor 2007 Sdílet Vloženo 17. Únor 2007 ze své zkušenosti mohu říct, že jsem nikdy za diagnostiku vagem nic neplatil a ani za jijné nastavování pomoci vagu jak na fábce tak na koktědyk je to jen napíchnutí konekturu a chvilka cvakání klávesama porad ten servis, bezne za to berou 300-500 ... Kabel a VAG-COM tady ma kazdej druhej clovek... no to sice jo ale hned je kazdej velkej mechanik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camron Vloženo 18. Únor 2007 Sdílet Vloženo 18. Únor 2007 ostatni veci garny tady z fora a OC Tak ti nevím, jsou ještě naživu? Dlouho ani vidu, ani slechu. A hlavně se mi doneslo, že na spoustu lidí doslova s*rou, člověk se musí doprošovat, atd....tak nevím, co je na tom pravdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bery Vloženo 18. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 18. Únor 2007 Tak k tomu mému problému, kvůli kterému vznikla celá táhle debata.Ozval se mi super člověk kousek od bydliště a napojil mi konečně Octavku na VAG a ukazala se tam krom nějake poruchy u centralu tahle chyba: 1 Nalezeny chyby: 01249 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30) 31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky Tak krom kontroly celeho auta i za jizdy nic jineho uz zjisteno nebylo (auto i na grafu za jízdy úplně super všechno v normě) tak tu chybu z ŘJ smazal jednotku jak říkám já vyčistil a musím říct, je tomu už víc jak dva měsíce a chyba kterou jsem popisoval v úvodu na straně 1 se už neobjevila. Od toho dne ani jednou.Celou dobu jezdím s ukazatelem okamžité spotřeby a je to ok. Takže sice nevím jestli to může být společné něco s tou závadou co ukázala ŘJ, ale po vymazání z paměti už je vše OK... Alespoň po více jak 2 měsících. Předtím mi to blbě ukazovalo každou chvílí nesmyslnou spotřebu. Takže osobně pochybuji, že by to dělal palubní PC.Možná stačilo načíst chyby uložené v ŘJ, vyčistit ji a je klid. (snad navždy) Flašku jim neponesu ani náhodou. Naštěstí máme ve městě dva servisy Škoda a v tom druhém mi dělali spojku a generálku převodovky na mé přání a tam se chovali úplně jinak a byl jsem s nima maximálně spokojený. Příště až budu něco chtít pojedu už k těm co znám. Tam kde jsem byl poprvé kde mi od stolu řekli že místo napojení na VAG to mám v palubním PC je seru a už tam nikdy nejedu. (PS. dole je fotka dvou synchronů z převodovky Octavie které mi měnili v tom normálním servisu. Byly už opotřebované.Jeden je z rychlosti 1-2 a ten druhy z 2-3. Jeden stál 560,- druhý 720,- Po výměne převodovka jako nová, řadí hned napoprvé i když je ráno hodně pod nulou, okamžitě a lehce všechny rychlosti. Ti kluci v tom servise byli fakt dobří. Práce stála 2000,- což je si myslím hooodně málo.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bery Vloženo 18. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 18. Únor 2007 Tady je fotka těch synchronů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vittorio Vloženo 18. Únor 2007 Sdílet Vloženo 18. Únor 2007 ostatni veci garny tady z fora a OC Tak ti nevím, jsou ještě naživu? Dlouho ani vidu, ani slechu. A hlavně se mi doneslo, že na spoustu lidí doslova s*rou, člověk se musí doprošovat, atd....tak nevím, co je na tom pravdy? no tak ze nejsou tady znamena asi jedine ne? si zavolas domluvis si termin a prijedes neee? mam nejradsi lidi co kritizujou a nikdy nezkusili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
unfall Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 Zdravím, nemáte náhodou skušenosti se servisem ŠKODA PAULUS v Kroměříži ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajoš 666 Vloženo 26. Únor 2007 Sdílet Vloženo 26. Únor 2007 Naprosto souhlasím s ,,Vitoriem" - ať si to kažky zkusí a uvidí jak mu budou trenky malé . . . Nezlobte se,ale co čekáte... jen z vlastní zkušenosti - zajeďte si do MERCEDESU na opravu se svým krasavcem - jak tam se bude o Vás starat pan MERCEDES !!! Jo a nezapomeňte kreditku i od manželky.... s pozdravem . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.