Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

nevim jak to presne popsat ale nejvice je to slyset kdyz kola prokluzuji na snehu.

-je to asi nekde ve spojnici poloos mezi levym a pravym prednim kolem, takze nejspise v prevodovce, ktera byla dokupovana z modelu 2001 do meho modelu 2000 predfaceliftem.

-pri prokluzovani nejspise leveho kola, je slyset takovy chrastivy zvuk, jakoby to drhlo u nejakeho stabilizatoru v prevodovce nebo jak je to konstruovane, a nebo by to mohl byt homokineticky kloub, ktery uz se take opravoval. Dela to hodne podobny zvuk jako kdyz pracuje ABS ale pri prokluzovani to nema na toto vliv, motor mam 1.6 74kw

  • Autor

a jeste mam druhy problem

-pri zataceni na pravou stranu mi okta vibruje jako by byl spatny silentblok nebo neco ale bylo menene uplne vse, ramena, cepy i silentbloky

EDS se chová stejně jako ABS akorát při hrabání

  • Autor

to ale nemam. :-) a i kdyby tam neco takoveho bylo tak tohle neni zdravy zvuk... protoze to prohrabava jako by o neco bud drhnul homokinetak nebo nevim...ale je to cejtit ne jen slyset

ono to EDS nemá zrovna příjemnej zvuk

asi ti nezbude nic jinýho než na to mrknou. Mrkni na tu homokinetiku a jestli se něco nepovolilo po výměně

Speedy nemas tam nejakou zapomenutou kunu nebo kocku, a kdyz tocis doprava, tak ji to drnca o obratle? ;)lol

nevim jak to presne popsat ale nejvice je to slyset kdyz kola prokluzuji na snehu.

-je to asi nekde ve spojnici poloos mezi levym a pravym prednim kolem, takze nejspise v prevodovce, ktera byla dokupovana z modelu 2001 do meho modelu 2000 predfaceliftem.

-pri prokluzovani nejspise leveho kola, je slyset takovy chrastivy zvuk, jakoby to drhlo u nejakeho stabilizatoru v prevodovce nebo jak je to konstruovane, a nebo by to mohl byt homokineticky kloub, ktery uz se take opravoval. Dela to hodne podobny zvuk jako kdyz pracuje ABS ale pri prokluzovani to nema na toto vliv, motor mam 1.6 74kw

V kufru je štítek, podle kterého bys měl poznat jestli máš ve výbavě EDS.

  • Autor

jsme si jist ze na 99% nemam

  • 3 týdny později...

Zdravím. Neví někdo podle jakého kódu poznám, jestli mám EDS?? Taky mi tam něco chrastí, podobně jako ABS..., při prokluzu na sněhu. A vůbec netušim jestli to má nebo nemá dělat. DÍKY

Upraveno od LuVIrs

1AH = Antiblokovací systém ABS s elektronickou uzávěrkou diferenciálu EDS

Díky!!! mám tam to EDS -_-

U moji OI 1,6 75kW r.v.02 se ozyva taky takovy neprijemny zvuk pri prokluzu prednich kol,mam ale ASR,je ale divne ze kdyz ho vypnu tak se takove to chroustnuti ozyva taky,ale jen jednou pri prokluzu.

Pri zapnutem ASR se nejdrive ozve chroustnuti a pak se zacina omezovat vykon.Je to normalni???

Chroustnutí se musí ozvat vždycky když do 40 km/h (anebo 30km/h nevím přesně) se proklouzne pravé nebo levé přední kolo. Když je pak rozdílná rychlost přední náparvy a zadní nápravy ubírá se výkon.

Ale co ten zvuk zpusobuje???

Je to fakt neprijemny.

Myslím že čerpadlo ABS, aby mohlo prokluzující se kolo přibrzdit, sepne na chvilku čerpadlo aby vytvořilo tlak v brzdovém okruhu toho kola, které prokluzuje. Ale přesně to nevím.

to jako děla čerpadlo?? ten otřesny zvuk??? ja myslel že ta uzávěrka diferenciálu

Ta uzávěrka není v pravémslova smyslu, kdy zubová spojka spojí hřídele obou kol v jeden celek anebo spojí jedno z planetových kol s klecí diferenciálu. Jde jen o to, že přibržděním protáčejícího kola se moment přenáší na stojící kolo a tím se to stojící kolo roztočí. Takže když zastavíte jednímkolem na ledu a jedním na asfaltu, tak bez EDS se když to přeženu vůbec z toho nedostanete, ale díky EDS které přibrzdí protáčející se kolo na ledu se rozběhne i to druhé na umožní vám vyjet z takového místa. Funkce diferenciálu se blbě popisuje, ale třeba jednoduché uzávěrky se dělali u zadních náhodů tak, že se lehce na jeden zub přitáhla ruční brzda a to kolikrát pomohlo autu se vyhrabat ze závěje.

a jeden dotaz-

nemůže tím neustálým 'chroupáním' tám si hrábnu,tam si podržím troječku,,

nemůže se neco vychroupat?třeba difer.

je to takový nepříjemný zvuk,takové rázy,kdo to nezná je překvapen

Myslím že by nemělo. Leda bys jezdil bez oleje v převodovce ;)

mám tam natočeno něco kolem 350tkm tak jen doufám že to pánové ze škodofky nenavrhli tak že by to šlo zub na zub,protože vytahuje to ze sněhu pěkně teda,pokud to nepověsíš na břicho tak bys neměl zapadnout,i když bych radši kontrolku na budíkách než:krchrrrrdrrrr :D

Na RS 1 mi to dělá taky, prostě když prohrábne tak se ozve takový velmi nepříjemný zvuk, pak zašne blikat kontrolka ESP a omezuje se vykon, i když ESP vypnu tak to dělá taky.

  • 4 roky později...

taky mám RS, dělá to EDS a to funguje i když se vypne ESP a ASR a to do 30 km/h, dělá to takovej hnusnej zvuk škrt škrt škrt, ale je to normal

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.