Publikováno Leden 3, 200718 r Na mé Fabii 1,4 MPI 50kw mi naskočily tyto poruchy (jede to už snad jen na dva válce - no hrůza) myslel jsem si, že je to cívkou, ale jiskra do těch dvou jde (z mého pohledu) stejná. Nesetkal se někdo z vás s takovým problémem? Díky Výpis chybových kódů. 16687 412F Vynechání zapalování 3.válce 16688 4130 Vynechání zapalování 4.válce 16684 412C Detekováno vynechání zapalování 16514 4082 Sonda 1 - řada válců 1 - elektrická závada v obvodu
Leden 3, 200718 r tak to este nemas tak hrozne mne hlasilo chybne palenie na 3-valcoch a este dalsie chyby a robil to ventil spätneho vedenia vyfukovych plynov. auto sa trepalo nechcelo tahat no bol s toho TDI motor s jednym valcom a silou
Leden 3, 200718 r Mě to de trvale na tři válce. Promiň za OT, ale musel jsem to napsat. si děláš prdel, ale v pátek 29.12. jsem byl v autosalonu Škodovky a na zkušební jízdě s Roomsterem - ujeli jsme cca 20 metrů - tak ten jel dokonce jen na 2 !!! Takže z tříválce 1.2 to byl dvouválec 0.8 a kouře víc než z Vartburga
Leden 4, 200718 r Autor Problém vyřešen: 1. zapalovací modul - dával jiskru ale jak se mu zachtělo 2. Halluv snímač otáček - no prostě stačilo ho vyměnit
Leden 4, 200718 r Problém vyřešen:1. zapalovací modul - dával jiskru ale jak se mu zachtělo 2. Halluv snímač otáček - no prostě stačilo ho vyměnit cena?
Leden 4, 200718 r Autor Modul zapalování originál - 2947,- Halluv snímač Facet - 842,- (měl jsem to však levněji - dělám do autodílů) Práce 0,- (dělal jsem to sám)
Leden 4, 200718 r Problém vyřešen:1. zapalovací modul - dával jiskru ale jak se mu zachtělo 2. Halluv snímač otáček - no prostě stačilo ho vyměnit Ako si na to došiel?
Leden 4, 200718 r Asi diagnostikou, jinak mě na 50kw se občas objeví hláška sporadické/vícenásobné vynechání zážehu...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.