Dave33 Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 Takže je kvůli životnosti motoru lepsí odpojit a před technickou zapojit ? A teď se zeptam laicky nebude to moc kouřit ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 Víc to kouřit nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johan Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 proč by neprošel emisema to je blbost na emisích neměřej oxid dusíku, ale oxid uhelnatý a ten je ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave33 Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 Poradíte někdo jak ho zaslepit ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 niesom si isty ci to bude v konecnom dosledku prinosom, kedze je to narhnute s EGR a jeho odpojdenim doachadza k ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave33 Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 Tak na dieselfóru jsou fotky od kluka co to čistil a měl najeto 220 tkm a pěkný hnus a po vyčištění žádná změna. Já mám 53 tkm tak to řešit nebudu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomasino Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 (editace) A teď se zeptam laicky nebude to moc kouřit ? Naopak... Editováno: 7. leden 2007, autor: thomasino Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 Dělejte jak myslíte (: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johan Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 jestliže funguje tak jak má tak bych asi nezaslepoval to zasírání nebude mít žádný vliv na výkon. Prostě bych to neřešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 jestliže funguje tak jak má tak bych asi nezaslepoval to zasírání nebude mít žádný vliv na výkon. Prostě bych to neřešil. takisto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave33 Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 jestliže funguje tak jak má tak bych asi nezaslepoval to zasírání nebude mít žádný vliv na výkon. Prostě bych to neřešil. Jak řikáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Tak jsem se do toho pustil. Motor ATD 1.9 tdi, 74kw +chip, 2001, 100755km, olej 50501 na 15 000 nic nežere Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Vymontovat saci potrubí - 6 imbus šroubů - práce pro tenké ruce - vadil eberšpracher Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 EGR ventil - čištění tenkým dřevem + nějaké ředidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Sací potrubí u egru - tak 3 mm humusu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Saci u hlavy - tak 1-2mm humusu. Chtělo by i sací kanály v hlavě, ale není přístup. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Vypálení sacího - správný fičák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 CHKO Beskydy v ohrožení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Opět jako nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FISHkaa Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 ty voe! to je ale hnus velebnosti... proč to dělají? vždyt je to jak cholesterol v tepnách - jednoho dne... Když to odpojim (jak?) tak se mi nerozhodi chod motoru? Chybicky na RJ taky nebude? diik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 V tom ti neporadím. Já spíš domácí kutil a něco tak podlé chytré knížky s obrázkama ( jako ohníček, sluníčko, Rychlé šípy...) Profíci jsou na www.dieselpower.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 U diesela když se odpojí EGR tak jednotka nepadá do nouzáku jako u benzínu, pro začátek stačí odpojit podtlakovou ovládací hadičku EGR. U dieselů je ovládán jen podtlakem, kdežto benzíny maj i elektronickou kontrolku toho na kolik % je otevřen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 8. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2007 U diesela když se odpojí EGR tak jednotka nepadá do nouzáku jako u benzínu, pro začátek stačí odpojit podtlakovou ovládací hadičku EGR.U dieselů je ovládán jen podtlakem, kdežto benzíny maj i elektronickou kontrolku toho na kolik % je otevřen. Taky pada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 U tý tvojí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grygy Vloženo 8. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Ano Ale jeste jsem to Vagem nesnizil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.