Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Takže je kvůli životnosti motoru lepsí odpojit a před technickou zapojit ?

A teď se zeptam laicky nebude to moc kouřit ?

Víc to kouřit nebude.

proč by neprošel emisema to je blbost na emisích neměřej oxid dusíku, ale oxid uhelnatý a ten je ok.

Poradíte někdo jak ho zaslepit ?

Díky :)

niesom si isty ci to bude v konecnom dosledku prinosom, kedze je to narhnute s EGR a jeho odpojdenim doachadza k ...

Tak na dieselfóru jsou fotky od kluka co to čistil a měl najeto 220 tkm a pěkný hnus a po vyčištění žádná změna. Já mám 53 tkm tak to řešit nebudu. :p

A teď se zeptam laicky nebude to moc kouřit ?

Naopak...

Upraveno od thomasino

Dělejte jak myslíte (:

jestliže funguje tak jak má tak bych asi nezaslepoval to zasírání nebude mít žádný vliv na výkon. Prostě bych to neřešil.

jestliže funguje tak jak má tak bych asi nezaslepoval to zasírání nebude mít žádný vliv na výkon. Prostě bych to neřešil.

takisto

jestliže funguje tak jak má tak bych asi nezaslepoval to zasírání nebude mít žádný vliv na výkon. Prostě bych to neřešil.

Jak řikáš :D

Tak jsem se do toho pustil. Motor ATD 1.9 tdi, 74kw +chip, 2001, 100755km, olej 50501 na 15 000 nic nežere

post-8-1168246690.jpg

Vymontovat saci potrubí - 6 imbus šroubů - práce pro tenké ruce - vadil eberšpracher

post-8-1168246895.jpg

EGR ventil - čištění tenkým dřevem + nějaké ředidlo

post-8-1168247015.jpg

Sací potrubí u egru - tak 3 mm humusu

post-8-1168247121.jpg

Saci u hlavy - tak 1-2mm humusu. Chtělo by i sací kanály v hlavě, ale není přístup.

post-8-1168247254.jpg

Vypálení sacího - správný fičák

post-8-1168247329.jpg

CHKO Beskydy v ohrožení

post-8-1168247384.jpg

Opět jako nový.

post-8-1168247448.jpg

ty voe! to je ale hnus velebnosti... proč to dělají? vždyt je to jak cholesterol v tepnách - jednoho dne...

Když to odpojim (jak?) tak se mi nerozhodi chod motoru? Chybicky na RJ taky nebude? diik

V tom ti neporadím. Já spíš domácí kutil a něco tak podlé chytré knížky s obrázkama ( jako ohníček, sluníčko, Rychlé šípy...) lol Profíci jsou na www.dieselpower.cz

U diesela když se odpojí EGR tak jednotka nepadá do nouzáku jako u benzínu, pro začátek stačí odpojit podtlakovou ovládací hadičku EGR.

U dieselů je ovládán jen podtlakem, kdežto benzíny maj i elektronickou kontrolku toho na kolik % je otevřen.

  • Autor
U diesela když se odpojí EGR tak jednotka nepadá do nouzáku jako u benzínu, pro začátek stačí odpojit podtlakovou ovládací hadičku EGR.

U dieselů je ovládán jen podtlakem, kdežto benzíny maj i elektronickou kontrolku toho na kolik % je otevřen.

Taky pada :D

U tý tvojí?

  • Autor

Ano ;) Ale jeste jsem to Vagem nesnizil :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.