milde11 Vloženo 6. leden 2007 Sdílet Vloženo 6. leden 2007 čau, mám FRS 11/03 dovoz z IT. koupil jsem ji když na ní bylo asi 110tis km. teď je 130tis. a můj dotaz zní, kdy se mají v mém případě měnit rozvody??? nejsem si jistý jestli se měnili v 90tis nebo se měly měnit až ve 120tis.mám IT doklady ze servisů, ale moc se v tom nevyznám. je tam něco v tom smyslu, že u RS se to mění podle výroby. třeba do r.2002 při 90, do 07/03 při 120... prosím o radu a taky by mě zajímalo jestli jde poznat, zda byly teda měněny pokud k tomu došlo. a poslední dotaz, na kolik tak vyjdou nové rozvody. díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 6. leden 2007 Sdílet Vloženo 6. leden 2007 Dporučuju měnit komplet tedy řemen rozvodový, napínací a vodící kladku a vodní pumpu. Jinak u ASZ ( TDi 96kw ) se rozvoďák mění do roku výroby 7/2003 po 90 000km a od 8/2003 po 120 000km. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 6. leden 2007 Sdílet Vloženo 6. leden 2007 Originální rozvodová sada je za 5636kč, za práci cca 2 500kč v aut. servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milde11 Vloženo 6. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2007 ok díky za informace. ještě se zeptám, jde nějak poznat, jestli se to náhodou neměnilo při těch 90tis??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 6. leden 2007 Sdílet Vloženo 6. leden 2007 Není o tom v servisce záznam? Nemůžeš jí zkopírovat a dát jí sem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milde11 Vloženo 6. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2007 Není o tom v servisce záznam? Nemůžeš jí zkopírovat a dát jí sem? no ono je to všechno v italštině...ale v neděli to sem hodím.zatím díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 6. leden 2007 Sdílet Vloženo 6. leden 2007 ... je tam něco v tom smyslu, že u RS se to mění podle výroby. třeba do r.2002 při 90, do 07/03 při 120... FRS se dělá od 06/2003, tak nevím, kdes přišel k těm "do r.2002"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milde11 Vloženo 6. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2007 takže tady jsou ty záznamy ze servisky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 6. leden 2007 Sdílet Vloženo 6. leden 2007 Dělali jen kontroly rozvodů nikoli výměnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milde11 Vloženo 6. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2007 ještě přidám nějaké doklady ze servisu,pokud se v tom někdo vyzná a řekne mi, zda ty rozvody byly měněny, popřípadě jestli jde poznat že sou měněné. jestli mi to řeknou v servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milde11 Vloženo 6. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2007 hm tak to je pěkné, tím pádem už nějakých 8tis přejíždím....vadí to moc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAr(c)el Vloženo 6. leden 2007 Sdílet Vloženo 6. leden 2007 podle me vadi a moc ... jestli je ti motor drahej, tak okamzite vymenit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 6. leden 2007 Sdílet Vloženo 6. leden 2007 V tom druhým se teda už moc nevyznám, nejlepší bude když zajdeš do škoda service kde ti podle winka řeknou kdy má bejt měněnej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 6. leden 2007 Sdílet Vloženo 6. leden 2007 Rozvody (včetně pumpy - stejně za chvíli začne téct), olej a brzdovku doporučuju měnit hned po koupi ojetého auta. Sice to něco stojí, ale za ty starosti ty ušetřené peníze nestojí... Nikdy nevíš, jak se s tím zacházelo předtím, kdo a o kolik stočil tachometr apod. Ale je to vaše auto, vaše peníze a vaše rozhodnutí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milde11 Vloženo 7. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2007 Originální rozvodová sada je za 5636kč, za práci cca 2 500kč v aut. servisu. na kolik pak vyjde pumpa? musím to vyměnit co nejdřív Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 počítej tak 2000,- ... teda, měnit ji nemusíš, ale nikdy nevíš, kdy ti ta původní povolí - třeba vydrží do další výměny rozvodů, třeba jen 40 tkm, třeba ti klekne po 5 tkm ... on ten nový rozvodový řemen na ni bude působit silově jinak, než ten starej. Je to jen na tobě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milde11 Vloženo 7. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2007 počítej tak 2000,- ... teda, měnit ji nemusíš, ale nikdy nevíš, kdy ti ta původní povolí - třeba vydrží do další výměny rozvodů, třeba jen 40 tkm, třeba ti klekne po 5 tkm ... on ten nový rozvodový řemen na ni bude působit silově jinak, než ten starej.Je to jen na tobě díky za info,já se v tomhle vůbec nevyznám. jedno je ale jisté, že ty rozvody musí přijít nové okamžitě. co všechno obsahuje ta rozvodová sada? musíte se mnou mít strpení... jak bych poznal, že jde pumpa do háje? jde mi o to, aby kdyžtak neudělala nějakou paseku, kdybych ji tam nechal. takže vaše rady zní, okamžitě vyměnit rozvody (i kladky atd.??) jak se tu někde píše, nebo to je součástí té rozvodové sady? + teda tu pumpu(jde poznat zda ještě vydrží?) ještě jednou díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milde11 Vloženo 7. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2007 jo a ještě jeden dotaz, co tlumič vibrací? někde sem se o tom dočetl. ten se musí taky měnit, popřípadě je součástí zmiňované rozvodové sady? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 7. leden 2007 Sdílet Vloženo 7. leden 2007 rozvodová sada = řemen + kladky (kladky někdo doporučuje měnit ob výměnu, já bych je u RS vždy měnil s řemenem) .. rozvodová sada obsahuje jak řemen, tak kladky.. prostě je to originální rozvodová sada Škoda. (jeden zubatej řemen + 2 kolečka s trochu lepšíma ložiskama ) ad :Vodní pumpa.. ona bude fungovat, kdyby ten řemen měl neomezenou životnost, tak by fungovala s ním. Ale jak vyměníš řemen, většinou ho jinak napneš a pumpa se trochu jinak "žvejkne" a začne téct (ale taky nemusí) - nebude tak těsnit (ale fungovat bude). Jenže, jakmile začne prosahovat, tak tou chladící kapalinou nasákne i řemen - prostě je všechno znovu na výměnu. Známý v práci s 66 kW TDI přišel s tím, že má po 15 tkm od výměny vyděláno = prosakující pumpa - takže výměna jak rozvodovýho řemene (tady kladky nechal), tak pumpy + práce a čas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milde11 Vloženo 7. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2007 marvin: díky za vysvětlení, teď už všemu naprosto rozumím takže vyměním i pumpu at je klid. jinak poslední dotaz: když už sem teda nevědomky přetáhnul skoro 9tis (najeto 129tis) tak nemohlo se tam něco vymrvit? s ohledem na to, že rozvody přijdou co nejdřív jo a co ten tlumič vibrací, jak sem se někde tady dočetl? ten se měnit nemusí ještě jednou všem díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub.Zalesak Vloženo 26. Únor 2010 Sdílet Vloženo 26. Únor 2010 Originální rozvodová sada je za 5636kč, za práci cca 2 500kč v aut. servisu. Musim s tebou nesouhlasit co se ceny tyce. Za tuhle cenu ti to udela bud nejaky znamy v servise a nebo nejakej typek na vesnici ve svoji dilnicce. Muj deda byl v aut. servise s 1.4 16v a platil material plus prace 12 tisic. Ja vim je to obrovska cena ale takhle to chodi v servise. Je to celkem dost prace a navic rucis za pomerne drahou cast auta(motor) ktery pri spatne vymene rozvodu muze jit do haje a dost se ti ta prace prodrazi. Ja jsem zatim u fabky menil rozvodak u 1.4 mpi a 1.9 tdi a jednoducha zalezitost to urcite neni. Nevim mno, ja jsem jeste nikdy nebyl v servise protoze si vsechno udelam na aute sam, ale myslim si ze nas servis neni nejak vyjimecne drahy oproti jinemu servisu kdekoli jinde..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 26. Únor 2010 Sdílet Vloženo 26. Únor 2010 autorizovaný servis pod 10tku nejde. Zato sám si díly /ať už na 1.4,1.8T,1.9Tdi/seženeš dle motoru do 4-5 tis. - origo díly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 4. Březen 2010 Sdílet Vloženo 4. Březen 2010 rozvodová sada se dá sehnat do 3,5t (řemen continental, kladky ina a pumpa hepu), potom něco práce. udělat se to dá buď na přípravky nebo podle starýho a zkontrolovat, případně nastavit podle vagu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxfavo Vloženo 8. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2011 Chtel jsem se zeptat jakou znacku rozvodu dat na fabii rs? Je jedno jaka znacka nebo jsou nektery smejdy...nerad bych aby se mi to nekde potkalo....mam nejakou lepsi cenu na znacku ,,hepu,, co vy na to ,co jste davali a koli vas to stalo? diky za tipy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 9. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2011 (editace) teď je u cc-autodily akce na Contitech, na FRS za 2t (řemen, 2kladky, matky a šrouby), k tomu pumpa např. od Hepu za 1t. nebo rovnou komplet sadu za cca. 3t z těch stejných věcí. pokud ti ale nějaký jeliman, např. někde ve skladě, třeba stiskne k sobě řemen, tak je na problém zaděláno. trochu eliminovat se to dá tím, že balení řemenu nebude nějaké pomačkané apod. Editováno: 9. Srpen 2011, autor: boobika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.