Červen 11, 200916 r Pokud se nepletu, tak TFSI přepouštěcí ventil má už v sérii. Jojo a mě jde o to, jestli jde vyměnit za nějaký neorigo, který bude dopravazenej i zvukovým efektem při přeřazení, víme? Prostě jestli mi někdo dokáže říct, jaky koupit atd...
Červen 16, 200916 r Jojo a mě jde o to, jestli jde vyměnit za nějaký neorigo, který bude dopravazenej i zvukovým efektem při přeřazení, víme? Prostě jestli mi někdo dokáže říct, jaky koupit atd... mekni sem http://www.forgemotorsport.co.uk/content.a...mp;catalog=0006 a sem ,ale je to jen anglicky....http://www.jkm.org.uk/performance/divertervalves.htm
Červen 18, 200916 r Tydlenty kravoviny bych tam vubec nedaval. Je to v podstate jen taková podložka co dáš pod origo ventil regulace tlaku. Když už chceš zvuk udělej si ten generátor zvuku co má GTi a Scirocco.
Červen 18, 200916 r Taky nevim co je generator zvuku Jinak Forge uz je v aute, jsem moc spokojeny Prave tyhle polozky me moc baviii viz. http://www.forgemotorsport.co.uk/content.a...product=FMFSITA Upraveno Červen 18, 200916 r od bechy
Červen 18, 200916 r Cekal jsem neco lepsiho, ale neni to zas tak spatne S original ventilem se proste moc hrat neda no ... ale da se ten zvuk jeste vyladit, bohuzel dneska nebyl vubec cas a hlavne ten debilni pristup k nemu, to je neskutecny, musim sehnat slecnu co ma ruku o prumeru 3cm aby tam sahna a posunula tahlo blowu o kousek niz )))
Červen 19, 200916 r Teď nějak nevím ani o co jde? Co má GTI navíc...? Golf GTi jak starej motor tak novej má generátor zvuku. Je to v podstate odbočka před klapkou a vede to vodního kanálu kde rezonátor zvuku. Kamarád to má a je to dobrý. Je to slyše podle otáček. A hlavně je to origo řešení. Když koukneš do Etky na sání na golfa tam to najdeš. Upraveno Červen 19, 200916 r od Mates_XIV
Červen 19, 200916 r Generator zvuku vypada lip nez blow off ventil. Na kolik to asi vyjde a jde to dodelat ? Nemate nekdo nahrany zvuk ?
Červen 22, 200916 r No jak jsem psal, je to jen na zvuk. A když nato tak koukám musí to něco stát tak se nedivím, že to v našem autě není.
Červen 22, 200916 r To dělá zvuk jen při řazení nebo "pořád"? Ten zvuk dela prebytecny vzduch z turba ktery jde ven, tzn. ze se tak deje pri prerazeni, resp. kdyz sundas nohu z plynu Upraveno Červen 22, 200916 r od bechy
Srpen 29, 200916 r Na toto som dnes narazil, mozno bude niekoho zaujimat: http://auto.pravda.sk/australcanov-bude-dr..._sk_aaktual_P39
Srpen 30, 200916 r No raději bych zůstal u obyčejné RS.. Ale někoho to opravdu může zaujmout... Ale pro mě by to nebylo..
Září 5, 200916 r Ahojte,mam dotaz,neznate nekoho,nebo neni mezi Vami primo nekdo kdo ma najeto nejvic KM s timto motorem - myslim s tim spojene poruchy, neduhy atd...Diky:-))
Září 15, 200915 r Ahojte,mam dotaz,neznate nekoho,nebo neni mezi Vami primo nekdo kdo ma najeto nejvic KM s timto motorem - myslim s tim spojene poruchy, neduhy atd...Diky:-)) No ahoj, tak já mám ten stejný motor v kombi O II RS (5/2008). Když si tady tak čtu, tak si připadám jako totálně neschopný blb. Všichni tady jezdí "třista z místa a dvěstě v městě" a to všechno pod osm litrů. Tak nevím, je mi 47, žádný drak a divoch nejsem, pravda, mám 80% město ale dlouhodobě balancuju na deseti litrech. Nějak se neomezuju, ale po přečtení tady těch spotřeb jsem jel trasu cca 280 km ve velmi úsporném režimu (jen okresky, vyřazování s kopce dolů, plyn jsem v podstatě jen lechtal) a spotřeba na té trase-9,6. Auto má nějakých 32.000, žádná závada, nic tam není a mně ani nepřipadá, že by to na 200koňový motor nějak moc žralo. Přesto mám zcela evidentně největší sptřebu tady-nebo je to tady spolek lidových vypravěčů. Já jsem s tím spokojen, měl jsem Fabii RS, která teda proti tomuto motoru vystřelila doslova jak raketa ale ten "orgasmus" z toho byl opravdu jako ten výstřel. Tenhle průběh se mi líbí mnohem víc, protože "orgasmus" je delší jinak závady žádné, kromě špatně vsazených okýnek vzadu (ale to je klasika-řeším to furt, ještě se to značkovému servisu nepovedlo opravit ani na tři pokusy, mám 4-letou záruku, tak snad to do konce stihnou)
Září 15, 200915 r Jízda na neutrál z kopce? Tak jezdil naposled kdysi dávno můj táta s žigulíkem, řekl bych že úspornější je mít z kopce zařazenou rychlost... Upraveno Září 15, 200915 r od :Petr
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.