swenak Vloženo 1. Květen 2010 Sdílet Vloženo 1. Květen 2010 taky premyslim o cipu, tak doufam, ze nekdo ho uz ma a muze rict realne zkusenosti...mne ani tak nezajima spotreba, jako hlavne chovani...ja muzu jit asi jen do tech cca 240k, pac mam DSG... pokud by nekoho zajimalo, prikladma obrazek rozdilu verzi tohoto motoru, co jsem nasel...prekvapilo mne, ze jsem na vice mistech, nevim, jestli i zde, cetl, ze nema kontrolu klepani a dle teto tabulky by mel mit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
IrOnm4n Vloženo 2. Květen 2010 Sdílet Vloženo 2. Květen 2010 taky premyslim o cipu, tak doufam, ze nekdo ho uz ma a muze rict realne zkusenosti...mne ani tak nezajima spotreba, jako hlavne chovani...ja muzu jit asi jen do tech cca 240k, pac mam DSG... pokud by nekoho zajimalo, prikladma obrazek rozdilu verzi tohoto motoru, co jsem nasel...prekvapilo mne, ze jsem na vice mistech, nevim, jestli i zde, cetl, ze nema kontrolu klepani a dle teto tabulky by mel mit... Hm tak to o tej kontrole neviem lebo som neni až taký znalec.. Ja nemam DSG mam klasiku 6kvalt.. Ako sa ti jazdi s takym motorom a tou prevodovkou ? Nad čipom rozmyslam uz dost dlho ale stale vaham.. ja som rozmyslal nad tou verziou 240k a tou 260k dokonca ten nemecky upravca ponuka upravu az na 300k ale myslim len ak ma auto najazdenych do 15 alebo 30tis km.. fu ale čo to narobí s tým motorom a jeho životnosťou tak to si asi ani nechcem predstaviť :)Má tu niekto aj športový filter a pretlakový ventil ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 2. Květen 2010 Sdílet Vloženo 2. Květen 2010 vy čo máte motor TFSI dal ho niekto z vás chipovať ak hej aké máte skúsenosti teraz.. před třemi lety jsem měl možnost jezdit s čipovanou 2.0TFSI od firmy Cimbu (grafy viz www.cimbu.cz),na voze se testovaly palivodopravní jednotky v extémní zátěži.Z praktického pohledu jsme se za normální jízdy snažili co nejvíce omezit jízdu v otáčkovém spektru 3 700-4 200, kdy je největší kroutící moment.Panovaly obavy z prohnutí hlavy či problémy s klikovým ústrojím (ale za dva roky se nic nestalo-auto řídili jen opravdu zodpovědní technici)Auto jede fakt bezvadně ale námaha motoru je v oblastech nejvyššího kroutícího momentu značná.Z tvého pohledu má asi smysl toto: a)zlepší se ti celková reakce na plyn/i když i origo je bezva. b)zlepší se ti celkové zrychlení z 0 na 100 ze 7,5 asi na 6,9 sec.To se hodí hlavně při nájezdu na dálnici za hustého provozu. c)zlepší se ti zrychlení z 80 na 120-to se hodí při předjíždění v koloně na normální silnici a otáčkama se nedostaneš přes 3 700 ot/min takže motor nezatížíš max. krouťákem. c)tachometrová max se přiblíží 275 km/h-to se v praxi nehodí vůbec k ničemu.Já jsem si to měl možnost vyzkoušet kousek na ještě neotevřené hradecké dálnici a je to opravdu vysoká rychlost a i prázdná dálnice je neskutečně úzká.Povozek RS už na takovou rychlost není stavěný a normální provoz takovou rychlost ani neumožňuje. Po čipu motor vyžaduje min N98 benzín ale radši má samozřejmě N100.U Shellu nyní za N100 chtějí 38,50 Kč/l a při dynamických zkouškách ti RS bude baštit 12-14 litrů.Naše RS při zátěžových testech baštila 17-19 l, nejčastěji 17,5 l.Samozřejmě to nemělo s normální jízdou nic společného, šlo o ověření laboratorních testů v praxi. Podobný výkon jako čipnutá RS má i Seat Leon Cupra 2.TSI a to buď 177 kW nebo 193 kW-v obou případech se ale jedná o motory se zesílenou hlavou, blokem motoru a klikovým ústrojím-tam se tedy motory nechají zatěžovat v celém spektru otáček bez omezení u OII bych byl rozhodně opatrný se zátěží v rozsahu max. kroutícího momentu.Tj. buď motor držet v otáčkách pod 3700 nebo nad 4200. Přesto jsem osobně pro čip 2.0TFSI ale používat jeho sílu s rozvahou a rozumem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 2. Květen 2010 Sdílet Vloženo 2. Květen 2010 hlavne chovani...ja muzu jit asi jen do tech cca 240k, pac mam DSG... Protože máš DSG musíš si najít firmu co dokáže načipovat nejen motor ale i ŘJ převodovky!!! Jinak se ti to bude hádat.Např.Cimbu ,jinak velice solidní firma, toto neumí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 ...dokáže načipovat nejen motor ale i ŘJ převodovky!!! Jinak se ti to bude hádat. Můžeš to pls nějak rozvést? Co je u DSG potřeba změnit, jak by se to hádalo...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 o tom, ze by se melo delat neco s DSG jsem nekde cetl taky, ale kdyz jsem psal dotaz ohledne teto informace na 2 upravce, tak jeden psal, ze neni nic potreba...druhy neodepsal vubec.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 Mě by právě zajímalo co konkrétně změnit, jestli Rosta nebo někdo jinej ví... Kdysi jsem měl čipovaný auto HDMM automatem a tam se nic nedělalo, tak mě zajímá, co je potřeba u DSG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 todle je ta reakce na muj dotaz na upravu motoru s DSG od autochip.cz: "Dobrý den, jednotka, která řídí automatickou převodovku kalkuluje s informacemi z řídící jednotky motoru. Troufám si říct, že neexistuje v ČR uprávce, který by měl technologii pro úpravu jednotky řídící DSG. Program, v případě automatické převodovky přizpůsobujeme, do jednotky automatu však nezasahujeme." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 Můžeš to pls nějak rozvést? Co je u DSG potřeba změnit, jak by se to hádalo...? Jednou mi to kolegové v Německu vysvětlovali.Řídící program aut. převodovky je postaven tak, že má uložena přednastavená výkonová data motoru tj. výkon a nárůst či ztráta kroutícího momentu v určitých otáčkách a program má nastaveno jak má řadit.Čipem změníš poměr otáčky vs Nm, síly na převodovce jsou najednou jiné, program se nemůže dočkat dat která očekává a začne zmatkovat.Začne řadit nahoru nebo dolů, případně převodovka začne škubat.Bez přeladění řadícího programu převodovky to prostě bude zmatkovat a neočekávaně řadit.Nevím kdo to v ČR umí, možná se budeš muset obrátit do Německa.Když čipneš motor s manuální převodovkou je na tobě abys upravit řazení dle nové výkonové křivky motoru-automat je ale nepřizpůsobivý stroj-musí se přeprogramovat jeho SW.Upřímě mě se to zdá být pro tvoje auto nevhodné.To už riskuješ opravu motoru i převodovky a oprava automatu je opravdu drahá sranda.Snad bys to měl ještě jednou uvážit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 dal jsem si trosku prace a hledal i v zahranicnich forech a asi to nebude tak horke a taky jsem si jeste psal s chiptunerem z naseho fora na VWclubu...uprava RJ pro DSG se dela v pripade, ze by mel prekrocit kroutici moment cca 350-360Nm, protoze to je limit seriove DSG co mame...pak uz je potreba uprava RJ, u nas to zda se nikdo nedela, a jak jsem pak koukal i nejake nabidky a upravy, tak pri vetsich momentech je potreba i upravy samotne prevodovky, nevim presne, co to je, ale pak by mela zvladat az cca 660Nm...co se tyce seriove DSG a upravy jak jsem psal, tedy kolem tech 240PS, tak se kroutici moment zvedne na cca 349Nm a tedy by to melo byt OK bez uprav...DSG se udajne sama umi "adaptovat" a nastavit, v priapde potreb je mozne ji pres VAG resetnout a pak by si mela "sednout" na nove parametry... takze zkracene, pokud to nebudeme prehanet, nemelo by byt potreba nic vic potreba...pokud chce nekdo jit na hodnoty 300koni a podobne, kdy uz i kroutici moment je velkej, pak musim pocitat s upravou DSG i po mechanicke strance a asi i upravu RJ...jenze, pri takovem vykonu se musi menit i neco na motoru, chlazeni a tak dale, ale to uz je na nekomu jinem, ja nejsem odbornik :-) jeste pak z jineho soudku, nema to sice nic s vykonem, ale jsou firmy, co delaji upravu RJ pro DSG za ucelem zlepseni jeji funkce, rychlejsi a presnejsi reakce a podobne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 (editace) dal jsem si trosku prace a hledal i v zahranicnich forech a asi to nebude tak horke a taky jsem si jeste psal s chiptunerem z naseho fora na VWclubu...uprava RJ pro DSG se dela v pripade, ze by mel prekrocit kroutici moment cca 350-360Nm, protoze to je limit seriove DSG co mame...pak uz je potreba uprava RJ, u nas to zda se nikdo nedela, a jak jsem pak koukal i nejake nabidky a upravy, tak pri vetsich momentech je potreba i upravy samotne prevodovky, nevim presne, co to je, ale pak by mela zvladat az cca 660Nm...co se tyce seriove DSG a upravy jak jsem psal, tedy kolem tech 240PS, tak se kroutici moment zvedne na cca 349Nm a tedy by to melo byt OK bez uprav...DSG se udajne sama umi "adaptovat" a nastavit, v priapde potreb je mozne ji pres VAG resetnout a pak by si mela "sednout" na nove parametry... takze zkracene, pokud to nebudeme prehanet, nemelo by byt potreba nic vic potreba...pokud chce nekdo jit na hodnoty 300koni a podobne, kdy uz i kroutici moment je velkej, pak musim pocitat s upravou DSG i po mechanicke strance a asi i upravu RJ...jenze, pri takovem vykonu se musi menit i neco na motoru, chlazeni a tak dale, ale to uz je na nekomu jinem, ja nejsem odbornik :-) jeste pak z jineho soudku, nema to sice nic s vykonem, ale jsou firmy, co delaji upravu RJ pro DSG za ucelem zlepseni jeji funkce, rychlejsi a presnejsi reakce a podobne... To o čem mluvíš se dá udělat v ř.j. motoru. U nás to v DSG řeší asi pouze ABC tuning. Vypnutí limiteru a další úpravy .pro max. toč. moment lze provést pouze po přestavbě převodovky . A kdo se přihlásí první, bude mít úpravu za 6900,- jako vzorková cena. Normálně za 11900,- Editováno: 3. Květen 2010, autor: chiptuner Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 4. Květen 2010 Sdílet Vloženo 4. Květen 2010 kdyz mi to das na dluh, tak se hlasim:)))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 4. Květen 2010 Sdílet Vloženo 4. Květen 2010 kdyz mi to das na dluh, tak se hlasim:)))) OK jsi první. Nějak to domluvíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 4. Květen 2010 Sdílet Vloženo 4. Květen 2010 (editace) takze padla dohoda a pristi tyden se to bude konat, bude uz i po vyplate, tak na pivo mu snad dam :-)...pro zajemce tedy doporucuju pockat, budu se pak snazit podavat prubezne nejake informace z cele akce mozna pak bude lepsi udelat nove tema venovane jen chipovani 147kW s DSG prevodovkou...snad udelam i par foto, uvidim, jestli bude chiptuner fotogenickej :-)))) zatim alespon zakladni informace o voze: VW Golf V GTI DSG, jsem druhy majitel, rok 2005, mesic 04, kod motoru AXX, 6stupnova DSG, 147kW, pocitam, ze bude najeto kolem 166tis km, cerstve po kompletni servisni prohlidce vcetne vymeny oleje v DSG prevodovce a motoru...spotreba po cca 2tis km je aktualne na 9,0l/100km....jezdim vetsinou Prahu...cesta Modrany > Kraluv dvur u Berouna jde za cca 7,1 pri lehkem provozu a nenarocne jizde...nejezdim na spotrebu, resp. kdyz, tak jen z testovacich duvodu, jinak proste jedu, ale Praha nedava moc moznosti k vyradeni :-) mel jsem stejny vuz s manualem, tam dlouhodoba spotreba 10,3l/100km... od chipovani ocekavam hlavne lepsi zrychleni a to jak z 0, tak i dynamicke pri predjizdeni, mozna vetsi rychlst, aktulane jsem z Prahy smer Beroun udelal cca 235km/h...to, co bych rad, ale to todle chipovani asi nevyresi, je rychlejsi reakce na plyn, mozna trosku upraven rezim "D", rad bych ho posunul nekde mezi stavajici "D" a "S", ale to timto nevyresime... pokud vas bude cokoliv zajimat, sem s tim... EDIT: tak jeste zasadni informace o palivu...pouzivam temer vyhradne alespon 98 octanu... Editováno: 4. Květen 2010, autor: swenak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 4. Květen 2010 Sdílet Vloženo 4. Květen 2010 ...Řídící program aut. převodovky je postaven tak, že má uložena přednastavená výkonová data motoru tj. výkon a nárůst či ztráta kroutícího momentu v určitých otáčkách a program má nastaveno jak má řadit.Čipem změníš poměr otáčky vs Nm, síly na převodovce jsou najednou jiné, program se nemůže dočkat dat která očekává a začne zmatkovat.Začne řadit nahoru nebo dolů, případně převodovka začne škubat.Bez přeladění řadícího programu převodovky to prostě bude zmatkovat a neočekávaně řadit...Sice pouze spekuluju, ale myslím, že ŘJ může pracovat s daty o otáčkách, poloze pl. pedálu atd., ale neměří si Nm, naopak zvýšením výkonu a momentu nebude (nebo bude později) např. do kopce docházet k poklesu otáček na zařazenou rychlost a očekávám, že převodovka bude řadit spíš méně. U HDMM automatu to tak bylo....to, co bych rad, ale to todle chipovani asi nevyresi, je rychlejsi reakce na plyn, mozna trosku upraven rezim "D"Jsem zvědavej na poznatky ...reakce na plyn se myslím dá změnit v ŘJ motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 5. Květen 2010 Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 taky jsem zvedav, co z toho bude...no, hlavne ocekavam, ze to bude radost, protoze jinak ani zaklad neni vubec spatnej, tedy dle meho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 5. Květen 2010 Sdílet Vloženo 5. Květen 2010 (editace) Sice pouze spekuluju, ale myslím, že ŘJ může pracovat s daty o otáčkách, poloze pl. pedálu atd., ale neměří si Nm, naopak zvýšením výkonu a momentu nebude (nebo bude později) např. do kopce docházet k poklesu otáček na zařazenou rychlost a očekávám, že převodovka bude řadit spíš méně. Třema budeš mít pravdu já jsem měl možnost seznámit se jen s jednou DSG vs. 2.0TDI a ta skutečně zlobila, škubala a v zátěži nečekaně řadila.Něco rozhodně nebylo OK a nakonec se to řešilo někde v Německu úpravou SW převodovky.Z jednoho vozu se nedá dělat obecný závěr ale naznačuje to, že mohou nastat i problémy.Nevěřím, že si DSG upraví sama svůj SW na základě dat z ŘJ motoru.Také jsem zvědavý jak to v tomto případě dopadne. Editováno: 5. Květen 2010, autor: Rosta1.8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
revolic Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 Čaute potrebujem radu Hladam škoda kod na vzduchovy filter do O 2 RS TFSI a na sviečky pre tento typ motora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 7. Květen 2010 Sdílet Vloženo 7. Květen 2010 svicky jsem menil pred 2tydny, kod 06H905601, pouzil jsem NGK V-Line, myslim, ze kog byl PFR6Q Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
revolic Vloženo 8. Květen 2010 Sdílet Vloženo 8. Květen 2010 Našel sem tuto stránku http://www.zakparts.com/shop/category_60/VW-Passat-B6-2006%3E.html?shop_param=cid%3D%26 je to síce na pasatta B6, ale to stejni motor tam sou kody na sviečky 101905631H a nevim ci nejdou origo do octy Bosch Máte nejake skušenosti co tam je po prvé? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
revolic Vloženo 8. Květen 2010 Sdílet Vloženo 8. Květen 2010 svicky jsem menil pred 2tydny, kod 06H905601, pouzil jsem NGK V-Line, myslim, ze kog byl PFR6Q To sem mněl v O1 1,8 T, nevím ci to je predepsané i pro O2RS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 8. Květen 2010 Sdílet Vloženo 8. Květen 2010 (editace) davaji se i do Fabii a podobne... zkuste treba zde Editováno: 8. Květen 2010, autor: swenak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
revolic Vloženo 8. Květen 2010 Sdílet Vloženo 8. Květen 2010 davaji se i do Fabii a podobne... zkuste treba zde to je pre O1RS, do motoru TFSI bych to asi nedaval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swenak Vloženo 8. Květen 2010 Sdílet Vloženo 8. Květen 2010 tak tady dalsi dukaz...vazne jsou urceny i pro tento motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
IrOnm4n Vloženo 9. Květen 2010 Sdílet Vloženo 9. Květen 2010 No vidím že odkedy som tu načal trochu tému chipovanie s kolegom sa to tu slušne rozbehlo.. len ma mrzí že tu neni jeden človek čo ma O2 RS benzin a nemá tam chip ! prečo ? tak sa spýtam inak má niekto iné úpravy na tomto motore.. ktoré viedli k zvýšeniu výkonu a krúťaku.. To je otázka či tych 10 -15tis za chip nedat do inych dielov.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.