Přejít na obsah

2.0 TFSI (147 kW)


Martin IV.

Doporučené příspěvky

No vidím že odkedy som tu načal trochu tému chipovanie s kolegom sa to tu slušne rozbehlo.. len ma mrzí že tu neni jeden človek čo ma O2 RS benzin a nemá tam chip ! prečo ? tak sa spýtam inak má niekto iné úpravy na tomto motore.. ktoré viedli k zvýšeniu výkonu a krúťaku.. To je otázka či tych 10 -15tis za chip nedat do inych dielov..

ja mam benzin a mám aj chip od ABW na 169 KW a športovy výfuk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ak som správne pochopil mám teraz 86tis nabehaných a do 180tis mam pokoj s rozvodami, stačí len menit olej, sviečky a filtre.. :)

ja mám 108 tisic a odporučili mi vo škodovke aby som pri max 120 tis vymenil rozvody, lebo je pekné ze je limit do 180 tis ale na tvojom mieste by som nečakal zatial, môže sa hocičo stať, pár krát dostane auto na piču a šprintoch a ten remen môže byt už slabši, radšej si to vymen pri 120 tis, ja ja si idem teraz už menit a remen alternatora tiež, lebo je na 2 cm na okraji trocha olúpnutý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, tady bych nesouhlasil...pokud vim, ze jezdim normalne a s atem nikdo neblbne, proc bych mel o 1/3 kratit jejich interval? nerikam, ze to neni spatnej napad, ale pak muzu tvrdit, ze i 120tis je pozde a ze jsi to mel menit uz pri 40tis km, protoze proste se to muze stat...jiste, kdyz vis, ze tam neco neni v poradku, nahodna zavada mimo beznou zivotnost, je to jine, ale kdyz ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také myslím že výměna ve 120 000km není nutná.. máme předepsáno 180 000km tak není duvod měnit při 120000km. Pokud tedy člověk ví že má auto najeto skutečně to co má.. V případě nějakého dovozu od více majitelů je to pak otázka.. Ale když znám auto od nového.. nevidím problém najet 180 000km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ked som ho kupoval tak mi tiež jeho majitel povedal že by som to mal vymenit pri 120tis, tak navyše neni to až taká velká položka za tie rozvody čakal som trochu viac.. a ešte ubehne aspon rok dva kym urobim 120tis čiže neriešim.. ale chystam sa na chip čiže tie rozvody pre istotu asi potom vymenim..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také myslím že výměna ve 120 000km není nutná.. máme předepsáno 180 000km tak není duvod měnit při 120000km. Pokud tedy člověk ví že má auto najeto skutečně to co má.. V případě nějakého dovozu od více majitelů je to pak otázka.. Ale když znám auto od nového.. nevidím problém najet 180 000km.

Predpísané to je, ale neviem či v škodovke aj vyskušali to že to vymenili na aute ktore malo 180 tis, mne osobne šéf servisu v škodovke povedal že ak to nechám na vymenu az po 180 tis je to na moje riziko, neverím že ten remen vydrží 180 tis, alebo len tak tak

a čo na to vodna pumpa? aj ta vydrzi 180 tis?

Komplet Rozvody kupiš na nete za 4000 kč s vodnou pumpou, takže radšej vymenit ako riskovať

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ked som ho kupoval tak mi tiež jeho majitel povedal že by som to mal vymenit pri 120tis, tak navyše neni to až taká velká položka za tie rozvody čakal som trochu viac.. a ešte ubehne aspon rok dva kym urobim 120tis čiže neriešim.. ale chystam sa na chip čiže tie rozvody pre istotu asi potom vymenim..

Dosť to žere? no ked dupneš tak hej, ale ja chodim na tempomate a pri 100 ke na 6 ke mi to žere 7 litrov :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejde o to, v kolika to vymenis, urcite mas po zaruce a tak je to na Tobe, ale pokud Ti rekl v servisu, ze je to na Tve riziko, tak je to docela "divne"...to je jako by jsme ignorovali predepsane vymeny oleje a podobne a delali to podle sveho uvazeni...ja se nepru o to, ze je samozrejme lepsi to vymenit driv, ale taky nemuzu souhlasit s tim, ze je to potreba...jednou vyrobce predepsal cca nejaky interval, urcite to neni jen tak od oka, ale ma to otestovano a pocitam, ze i tak je to s rezervou, protoze pokud by se ukazalo, ze predepisuje interval, ktery je nesmyslny a hodne zakaznikum se staci do te doby zadrit motor, nebo cokoliv jineho, tak by mel vyrobce pruser bez ohledu na to, jestli je, nebo neni jeste vuz ci motor v zaruce...treba u VW se dle meho na to vztahuje i zaruka mobility, tedy, pokud bych po 180tis nevymenil rozvody, tak mi zaruka nebude prodlouzena...

jeste jednou ale pisu, nic Ti nebrani vymenit driv, pro bezneho uzivatele je to vazne treba otazka investice jednou za mnoho let (nebo mozna jen jedno za zivotnost vozu :-) ), ale predstav si lidi, co najezdi treba tech 120tis za rok...nebo i vice...to pak uz je samozrejme neco jineho a tim se provoz prodrazuje ...

PS: no a taky jeste je potrba brat v uvahu fakt, ze sice ti sikovnejsi umi koupit treba rozovodou sadu za 4tis na netu a udelat si to doma, nebo jim to v servisu za par korun udela kamarad, ale vetsina lidi pujde do servisu, kde jich to muze stat treba 10tis...

Editováno: , autor: swenak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dosť to žere? no ked dupneš tak hej, ale ja chodim na tempomate a pri 100 ke na 6 ke mi to žere 7 litrov :)

Raz som urobil priemerku za 7,4 a to som nesiel ani po dialnici.. a sem tam som tomu aj trosku stupil na krky.. Ja si myslim keby jazdim opatrne s plynom do 8sa vojdem ako pisu borci z mladej boleslavy ktorí tu spotrebu asi ratali na dialnici pri 110km rychlosti na 6ke :smich: vacsinou ked dojazdim tam mam 9 alebo 11 ale to preto ze rucicka otackomera sa pohybuje od 4 tis vyssie :D Najhorsiu primerku som mal tusim 15 a tom som mal plyn stale na podlahe cize to neni take hrozne :feve: Btw ty mas tiez octaviu rs ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejde o to, v kolika to vymenis, urcite mas po zaruce a tak je to na Tobe, ale pokud Ti rekl v servisu, ze je to na Tve riziko, tak je to docela "divne"...to je jako by jsme ignorovali predepsane vymeny oleje a podobne a delali to podle sveho uvazeni...ja se nepru o to, ze je samozrejme lepsi to vymenit driv, ale taky nemuzu souhlasit s tim, ze je to potreba...jednou vyrobce predepsal cca nejaky interval, urcite to neni jen tak od oka, ale ma to otestovano a pocitam, ze i tak je to s rezervou, protoze pokud by se ukazalo, ze predepisuje interval, ktery je nesmyslny a hodne zakaznikum se staci do te doby zadrit motor, nebo cokoliv jineho, tak by mel vyrobce pruser bez ohledu na to, jestli je, nebo neni jeste vuz ci motor v zaruce...treba u VW se dle meho na to vztahuje i zaruka mobility, tedy, pokud bych po 180tis nevymenil rozvody, tak mi zaruka nebude prodlouzena...

jeste jednou ale pisu, nic Ti nebrani vymenit driv, pro bezneho uzivatele je to vazne treba otazka investice jednou za mnoho let (nebo mozna jen jedno za zivotnost vozu :-) ), ale predstav si lidi, co najezdi treba tech 120tis za rok...nebo i vice...to pak uz je samozrejme neco jineho a tim se provoz prodrazuje ...

PS: no a taky jeste je potrba brat v uvahu fakt, ze sice ti sikovnejsi umi koupit treba rozovodou sadu za 4tis na netu a udelat si to doma, nebo jim to v servisu za par korun udela kamarad, ale vetsina lidi pujde do servisu, kde jich to muze stat treba 10tis...

Suhlasim stebou, ja som to chcel hlavne kvoli tomu ze by som chcel ten chip a niekde som cital ze je dobre predtym aj vymenit radsej rozvody... No je mi jasne keby mam nabehanych 15tis alebo 50tis este by som ich nevymenil.. ale mam uz 86 tis auto ma tri roky.. No ak to dobre ratam mame feliciu a na nej sme za 13 rokov urobili 130tis :D a to octavku zatial este vyuzivame podstatne menej. Ake mate inak zabezpecenie na autach? mate alarm, zeder lebo poistka moc toho neriesi pri kradezi si myslim len nejake drobne :( som uvazoval nad zederom a tajnym vypinacikom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ake mate inak zabezpecenie na autach? mate alarm, zeder lebo poistka moc toho neriesi pri kradezi si myslim len nejake drobne :( som uvazoval nad zederom a tajnym vypinacikom

ja jsem mel ve vsech vozech (mam jiz ctvrte za cca 2 roky :-) ) vzdy alarm...nejdrive Jablotron CA-320 nebo tak neco, vnitrni senzor (Yaris), pak v BMW1 a v GTI cervenem jsem mel Jablotron CA-1803 vcetne vnitrku, naklonu, GPS i GSM a i jsem si platil hlidaci agenturu. V tom poslednim, GTI cernem, mam alarm z vyroby a jelikoz by to byl nejakej problem davat tam dalsi a tak dale, tak jsem to nechal tak, prej neni spatne taky. Mam tam opet vnitrek i naklon. Mechanicke zabezpecni jsem zatim nikdy nepouzival, ale ten Zeder vypada dobre. Problem je, ze tim nezabranim nalozeni vozu na korbu nakladaku. Proste, profikum neuniknu (GPS i GSM jde taky rusit), amaterum alespon zakladni alarm snad trosku zabrani blbnout a smazkam je vse jedno, rozmlati a odkraceji s klidem :-( Uz jsem v Praze zazil, jak za dne vykradal jeden kreten vuz cca 200m od policie, ktera tam merila neco na silnici, asi brzdni drahu, bo co. V centru mesta, kousek od Vaclavaku. Cizinci na navsteve kriceli "poliiiiiissss, poliiiiiisssss" a nic. Tak jsem si otevrel okno a rikam policajtovi, ze kousek nad nim nejakej kreten vykrada vuz. Rekl "ok, dobre" a pokracoval ve sve jiste dulezitejsi praci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejde o to, v kolika to vymenis, urcite mas po zaruce a tak je to na Tobe, ale pokud Ti rekl v servisu, ze je to na Tve riziko, tak je to docela "divne"...to je jako by jsme ignorovali predepsane vymeny oleje a podobne a delali to podle sveho uvazeni...ja se nepru o to, ze je samozrejme lepsi to vymenit driv, ale taky nemuzu souhlasit s tim, ze je to potreba...jednou vyrobce predepsal cca nejaky interval, urcite to neni jen tak od oka, ale ma to otestovano a pocitam, ze i tak je to s rezervou, protoze pokud by se ukazalo, ze predepisuje interval, ktery je nesmyslny a hodne zakaznikum se staci do te doby zadrit motor, nebo cokoliv jineho, tak by mel vyrobce pruser bez ohledu na to, jestli je, nebo neni jeste vuz ci motor v zaruce...treba u VW se dle meho na to vztahuje i zaruka mobility, tedy, pokud bych po 180tis nevymenil rozvody, tak mi zaruka nebude prodlouzena...

jeste jednou ale pisu, nic Ti nebrani vymenit driv, pro bezneho uzivatele je to vazne treba otazka investice jednou za mnoho let (nebo mozna jen jedno za zivotnost vozu :-) ), ale predstav si lidi, co najezdi treba tech 120tis za rok...nebo i vice...to pak uz je samozrejme neco jineho a tim se provoz prodrazuje ...

PS: no a taky jeste je potrba brat v uvahu fakt, ze sice ti sikovnejsi umi koupit treba rozovodou sadu za 4tis na netu a udelat si to doma, nebo jim to v servisu za par korun udela kamarad, ale vetsina lidi pujde do servisu, kde jich to muze stat treba 10tis...

No dík za koment

Dávam ti za pravdu že to nemusí byt potreba u každeho vodiča, ale skôr istota, že si to už vymenil skôr za pár korún a máš pokoj, niektory nenachodia 180 tis ani za 10 rokov :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Raz som urobil priemerku za 7,4 a to som nesiel ani po dialnici.. a sem tam som tomu aj trosku stupil na krky.. Ja si myslim keby jazdim opatrne s plynom do 8sa vojdem ako pisu borci z mladej boleslavy ktorí tu spotrebu asi ratali na dialnici pri 110km rychlosti na 6ke :smich: vacsinou ked dojazdim tam mam 9 alebo 11 ale to preto ze rucicka otackomera sa pohybuje od 4 tis vyssie :D Najhorsiu primerku som mal tusim 15 a tom som mal plyn stale na podlahe cize to neni take hrozne :feve: Btw ty mas tiez octaviu rs ?

Jasne dá sa s tym pekne chodit usporne, ale RS neni na to aby sa s nou tak chodilo, potrebuje dostať na piču pár krát aby nezlenivel

Ano mám RS s chipom, inak by som tu len tak nevypisoval :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Suhlasim stebou, ja som to chcel hlavne kvoli tomu ze by som chcel ten chip a niekde som cital ze je dobre predtym aj vymenit radsej rozvody... No je mi jasne keby mam nabehanych 15tis alebo 50tis este by som ich nevymenil.. ale mam uz 86 tis auto ma tri roky.. No ak to dobre ratam mame feliciu a na nej sme za 13 rokov urobili 130tis :D a to octavku zatial este vyuzivame podstatne menej. Ake mate inak zabezpecenie na autach? mate alarm, zeder lebo poistka moc toho neriesi pri kradezi si myslim len nejake drobne :( som uvazoval nad zederom a tajnym vypinacikom

Zder je dobrý, uvažujem aj ja

ALe nedobitná je nejaká novinka z maďarska, volá sa to Pajzs

Stoji to asi 500 eur a zatial ziadne auto nevedeli ukradnut s tymto systemom

Musíš si to isť namontovat v Budapesti a maju aj stranku pre info

Editováno: , autor: revolic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A CHip si daj kým nemáš nabehaných 100 tis, lebo neskôr môžeš mať z toho problémy (a turbom a tak)

No ved viac menej už si zisťujem kde si to dám chipnúť.. Ty máš na kolko koní chip ? a aký máš teraz krúťak ? :) btw ty si z dunajskej ? ja som od piešťan.. Nemávaš cestu tadeto niekedy alebo okolo trnavy.. A ten zabezpečovací system z madarska to si idem pozrieť čo je to za novinku lebo som o tom v živote nepočul :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ved viac menej už si zisťujem kde si to dám chipnúť.. Ty máš na kolko koní chip ? a aký máš teraz krúťak ? :) btw ty si z dunajskej ? ja som od piešťan.. Nemávaš cestu tadeto niekedy alebo okolo trnavy.. A ten zabezpečovací system z madarska to si idem pozrieť čo je to za novinku lebo som o tom v živote nepočul :feve:

Trnavu Mám 50 km, možme si dať stretko :)

Chipnuť v čechách samozrejme, bud cimbu, sportmotor, alebo ABW ako mám ja , ja mám 169 kw, + nejake koniky robi športovy výfuk, krutak 340NM

Aj tebe ešte zahrabe auto na dvojke pri 100ke?

Teraz mam problem s Railom, ma slaby tlak, musim meniť palivovy filter, netlači mi dost benzinu pri vysokych otačkach

Pajzs tu

http://www.hozzaferhetetlen.hu/

ale asi nevieš madarsky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trnavu Mám 50 km, možme si dať stretko :)

Chipnuť v čechách samozrejme, bud cimbu, sportmotor, alebo ABW ako mám ja , ja mám 169 kw, + nejake koniky robi športovy výfuk, krutak 340NM

Aj tebe ešte zahrabe auto na dvojke pri 100ke?

Teraz mam problem s Railom, ma slaby tlak, musim meniť palivovy filter, netlači mi dost benzinu pri vysokych otačkach

Pajzs tu

http://www.hozzaferhetetlen.hu/

ale asi nevieš madarsky :)

hm 169kw to je fajne to mas nejakych 240 konikov tusim ak sa nemylim a ak sa mylim tak ma oprav :) No ten chip co chcem ja by mi uroboli vo Veselom taka dedinka xD Jeden typek sa tym zaobera este neviem presne o aky chip ide (musim si to zistit) zatial mi len povedali cenu a parametre.. Cize vykon 258 koni krutak 370 nm a cena 420 euro.. Mam este druhu ponuku od jedneho cloveka 240 koni cena 350 euro :) no uz si len vybrat.. :) Tak trnavu vravis mas 50 km lebo ja to mam do trnavy tak 30 ale chodim tam do skoly lol čiže som tam dosť často.. a či mi dvojka hrabe pri stovke to veru neviem ale tak ak sa nemylim dvojka pri rychlosti 100 ma otacky okolo 6000tis cize tam uz by som daval trojku :)) Ked je poprsane tak obcas trojka presmykne pod plnym plynom.. ale take extremy ako ty som veru neskusal to az ked bude chip filter a veru potom sa pustim asi na vyfuk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...