Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím.  Už delší čas řeším problém s divnýmy starty  a chcípáním Fabie  1.9 Sdi  .. ASY   , r.v. 2001.

Auto se chová tak,  že každý první start chytne  a chcípne   ( pokud se  nedrží   ve vyšších otáčkách  ) , zůstane  hučet   servo  , svítí kontrolka  serva

každý  druhý start nenastartuje  vůbec. 

        takto periodicky stále dokola   !!!!

 

              V únoru   2024   měněno čerpadlo z důvodu chyby  ventil N75 vrchní mez   , auto v té době  špatně  startovalo .  S autem nejezdím  , jen manželka  ,  takže nemůžu posoudit  jak se přesně  chovalo   auto před  výměnou čerpadla  a po   výměně  , nicméně    tehdy  to vypadalo jako kdyby   "padala  nafta  "   pořízen   zpětný ventil   ,  vyměněny žhavící svíčky   ... následně  čerpadlo.  

 

 -        V současné době  řešen kabelový svazek v motoru   na levém podběhu   ,  povyměňováno   několik částí   podezřelých kabelů   ...

-        předtím odzkoušeno     startovat  s  odpojeným servem  a  senzory  natáčení   , auto se chová stále stejně   s  tím, že servo nehučí  , od  začátku svíti kontrolka  , ale  jinak    stále stejné      první start chytne , chcípne    , druhý start   nechytne     

- vyzkoušena výměna   relé 109  , stále stejné   , propípány  a zahýbáno s pojistkami  .... 

- při zkoušení zjištěno   , že na ventil přívodu nafty na čerpadle   nejde proud  každý druhý start  , když auto nechytne ,      zkoušen přímý proud +  přívod proudu na ventil   -  žádná změna  

- když motor nastartuje   a   chcípne  , přívod proudu   do ventilu    jde

 

když se otáčky motoru    drží  na vyšších než volnoběžných a motor  se trochu ohřeje  , dá se  s autem rozjet   , a jede, někdy ještě  chcípne ,     po ohřátí    auto jede  normálně    ,   nechcípá  ....   nicméně      po chvíli , když vystydne  , situace se opakuje   ...  

 

divná je stále  ta perioda    ,   že první start chytne  a chcípne   ,   druhý  start   nechytne  , ať se  točí jakkoliv  dlouho   (   a teď  zjistěno, že do ventilu nejde proud)   a tak stále  dokola    s železnou pravidelností  ......    zkoušeny   oba klíčky   , zda  by to   nebylo špatným imobilizérem v klíčku...

 

 Jestli se někdo z Vás   nesetkal s podobným problémem  .......      zatím všichni mechanici,   se kterými jsme to probíral    kroutí nechápavě hlavou ....

 

                                                                               Za případnou radu s tímhle  specifickým problémem  děkuji.....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.