Přejít na obsah

Diagnostika palivové soustavy


Tomas F

Doporučené příspěvky

Lze přes VCDS diagnostikovat stav palivového čerpadla v nádrži a vstřiků -  např. přes tlaky, vstřikované množství apod? V diagnostice vidím jen kanál 106 -  tlaky na vysokotlakém čerpadle.

 

Diagnostika hlásí toto:

000135 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail 
 P0087 - 000 - príliš nízký - Sporadická
 info o závadì:
 Stav závad: 00100000
 Priorita závad: 0
 Frekvence závad: 1
 Poèítadlo resetù: 255
 Kilometry: 381737 km
 Indikace èasu: 0
 Datum: 2063.14.31
 Èas: 16:24:09

 

Žádaná a skutečná hodnota na kanálu 106 jsou skoro stejné, palivový filtr měním pravidelně. V úvahu asi připadá to v úvodu zmíněné.

 

motor CDAA, 2010

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyměň vysokotlaké? Mně se právě zdá, že vysokotlaké je v pořádku. Když jsem logoval hodnoty při studeném startu, tak žádaná a reálná hodnota byla skoro totožná - respektive asi tak během sekundy vyskočil skutečný tlak na 40 bar.

Spíš mám podezření na to nízkotlaké, je původní a občas dojíždím nádrž skoro do prázdna...

 

Ale zase si nejsem jistý - pokud by nízkotlaké čerpadlo málo tlačilo, dokázal by ten vysokotlak i přes to vygenerovat 40 bar? Nebo jak to zde funguje, tlak sice vygeneruje, ale pouze s nějakou omezenou dávkou paliva? 

 

Přidávám ještě graf z logu. Ty otáčky extrémně skáčou, tady ale ještě celkem dobré - motor při tom nechcípnul...

 

Editováno: , autor: Tomas F
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vyskusaj , uvidis , ja som nizkotlak vymenil teraz lebo som ho mal doma a naco to opatrovat a beztak po 470tkm som potreboval menit tesnenie pod nim lebo pri plnej nadrzi smrdel benzin 

 

mam skusenost pri vypadku nizkotlaku to skape a uz nechyti vecsinou , poznam tie cerpadla ze bud bezia alebo nebezia vacsinou nic medzi tym ...  aj toto ked som vymenil tak som to zavzdusnil a nesiel natocit 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak se zdá, že čerpadla jsou v tom nevině. Po sérii pokusů/výměn spojených s chybou na vířivých klapkách, viz můj vedlejší thread, nebylo nalezeno nic, co by vykazovalo nějaký problém ať už v palivové soustavě, anebo někde jinde...

 

Jediná zajímavá věc - v diagnostice ve skupině 106 je uvedena veličina Fuel temperature (calculated) - která ukazuje teplotu paliva -50°C a podobné nesmysly. Nemá někdo ponětí, jak a z čeho se tato hodnota počítá? Je někde v nádrži nebo jinde nějaký snímač teploty?

106_fuel_temp.thumb.png.2ded26f070d971b7033d34ed722bc9a3.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...