Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Lze přes VCDS diagnostikovat stav palivového čerpadla v nádrži a vstřiků -  např. přes tlaky, vstřikované množství apod? V diagnostice vidím jen kanál 106 -  tlaky na vysokotlakém čerpadle.

 

Diagnostika hlásí toto:

000135 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail 
 P0087 - 000 - príliš nízký - Sporadická
 info o závadì:
 Stav závad: 00100000
 Priorita závad: 0
 Frekvence závad: 1
 Poèítadlo resetù: 255
 Kilometry: 381737 km
 Indikace èasu: 0
 Datum: 2063.14.31
 Èas: 16:24:09

 

Žádaná a skutečná hodnota na kanálu 106 jsou skoro stejné, palivový filtr měním pravidelně. V úvahu asi připadá to v úvodu zmíněné.

 

motor CDAA, 2010

pokiaľ beží čerpadlo v nádrží vymeň vysokotlaké čerpadlo a pozri do hadice k nemu a pôjde to ...  

20240109_155538.jpg

20240109_155536.jpg

  • Autor

Vyměň vysokotlaké? Mně se právě zdá, že vysokotlaké je v pořádku. Když jsem logoval hodnoty při studeném startu, tak žádaná a reálná hodnota byla skoro totožná - respektive asi tak během sekundy vyskočil skutečný tlak na 40 bar.

Spíš mám podezření na to nízkotlaké, je původní a občas dojíždím nádrž skoro do prázdna...

 

Ale zase si nejsem jistý - pokud by nízkotlaké čerpadlo málo tlačilo, dokázal by ten vysokotlak i přes to vygenerovat 40 bar? Nebo jak to zde funguje, tlak sice vygeneruje, ale pouze s nějakou omezenou dávkou paliva? 

 

Přidávám ještě graf z logu. Ty otáčky extrémně skáčou, tady ale ještě celkem dobré - motor při tom nechcípnul...

 

Upraveno od Tomas F

  • Autor

Screenshot_20240622-1830572.thumb.png.7336172f14b115ceb888972b926e19ed.png

 

Sorry za double post, telefon mi nějak nedovolil vložit obrázek do původního...

Upraveno od Tomas F

vyskusaj , uvidis , ja som nizkotlak vymenil teraz lebo som ho mal doma a naco to opatrovat a beztak po 470tkm som potreboval menit tesnenie pod nim lebo pri plnej nadrzi smrdel benzin 

 

mam skusenost pri vypadku nizkotlaku to skape a uz nechyti vecsinou , poznam tie cerpadla ze bud bezia alebo nebezia vacsinou nic medzi tym ...  aj toto ked som vymenil tak som to zavzdusnil a nesiel natocit 

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Tak se zdá, že čerpadla jsou v tom nevině. Po sérii pokusů/výměn spojených s chybou na vířivých klapkách, viz můj vedlejší thread, nebylo nalezeno nic, co by vykazovalo nějaký problém ať už v palivové soustavě, anebo někde jinde...

 

Jediná zajímavá věc - v diagnostice ve skupině 106 je uvedena veličina Fuel temperature (calculated) - která ukazuje teplotu paliva -50°C a podobné nesmysly. Nemá někdo ponětí, jak a z čeho se tato hodnota počítá? Je někde v nádrži nebo jinde nějaký snímač teploty?

106_fuel_temp.thumb.png.2ded26f070d971b7033d34ed722bc9a3.png

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.