Tomas F Vloženo 22. Června Sdílet Vloženo 22. Června Lze přes VCDS diagnostikovat stav palivového čerpadla v nádrži a vstřiků - např. přes tlaky, vstřikované množství apod? V diagnostice vidím jen kanál 106 - tlaky na vysokotlakém čerpadle. Diagnostika hlásí toto: 000135 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail P0087 - 000 - príliš nízký - Sporadická info o závadì: Stav závad: 00100000 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 1 Poèítadlo resetù: 255 Kilometry: 381737 km Indikace èasu: 0 Datum: 2063.14.31 Èas: 16:24:09 Žádaná a skutečná hodnota na kanálu 106 jsou skoro stejné, palivový filtr měním pravidelně. V úvahu asi připadá to v úvodu zmíněné. motor CDAA, 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 22. Června Sdílet Vloženo 22. Června pokiaľ beží čerpadlo v nádrží vymeň vysokotlaké čerpadlo a pozri do hadice k nemu a pôjde to ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas F Vloženo 22. Června Autor Sdílet Vloženo 22. Června (editace) Vyměň vysokotlaké? Mně se právě zdá, že vysokotlaké je v pořádku. Když jsem logoval hodnoty při studeném startu, tak žádaná a reálná hodnota byla skoro totožná - respektive asi tak během sekundy vyskočil skutečný tlak na 40 bar. Spíš mám podezření na to nízkotlaké, je původní a občas dojíždím nádrž skoro do prázdna... Ale zase si nejsem jistý - pokud by nízkotlaké čerpadlo málo tlačilo, dokázal by ten vysokotlak i přes to vygenerovat 40 bar? Nebo jak to zde funguje, tlak sice vygeneruje, ale pouze s nějakou omezenou dávkou paliva? Přidávám ještě graf z logu. Ty otáčky extrémně skáčou, tady ale ještě celkem dobré - motor při tom nechcípnul... Editováno: 22. Června, autor: Tomas F Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas F Vloženo 22. Června Autor Sdílet Vloženo 22. Června (editace) Sorry za double post, telefon mi nějak nedovolil vložit obrázek do původního... Editováno: 22. Června, autor: Tomas F Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 24. Června Sdílet Vloženo 24. Června vyskusaj , uvidis , ja som nizkotlak vymenil teraz lebo som ho mal doma a naco to opatrovat a beztak po 470tkm som potreboval menit tesnenie pod nim lebo pri plnej nadrzi smrdel benzin mam skusenost pri vypadku nizkotlaku to skape a uz nechyti vecsinou , poznam tie cerpadla ze bud bezia alebo nebezia vacsinou nic medzi tym ... aj toto ked som vymenil tak som to zavzdusnil a nesiel natocit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas F Vloženo 13. Srpna Autor Sdílet Vloženo 13. Srpna Tak se zdá, že čerpadla jsou v tom nevině. Po sérii pokusů/výměn spojených s chybou na vířivých klapkách, viz můj vedlejší thread, nebylo nalezeno nic, co by vykazovalo nějaký problém ať už v palivové soustavě, anebo někde jinde... Jediná zajímavá věc - v diagnostice ve skupině 106 je uvedena veličina Fuel temperature (calculated) - která ukazuje teplotu paliva -50°C a podobné nesmysly. Nemá někdo ponětí, jak a z čeho se tato hodnota počítá? Je někde v nádrži nebo jinde nějaký snímač teploty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.