Jero Vloženo 12. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 12. leden 2007 Chip u atmosferickyho benzinovyho motoru je nesmysl a vyhozeny penize. Jinak vyfukem bych zacinal trosku z jine strany nez tady nekdo psal. Urcite bych zacal svodama a pak pokracovat dozadu a nejyk roury od kamen bych radsi necha stranou a dal prednost funkcnim vecem. Jinam kdyz budes chtit setrvat u zivotnosti motoru,tak budes muset vystacit s vackou,jednotkou a vyfukem a poripade hlavou. Ale nedostanes se moc pres 100PS. A smir se s tim ze z toho motoru nedostanes vic jak 120PS,protoze pres tuhle hranici se uz zacinaji davat zavodni veci a motor pak nema hydrostely a serizujou se u nej ventily. Je tady ale jeste jedna velice zajimava varianta a nabidka. Slovenska firma motortech ( www.motortech.sk ) ktera do feldy dava turbo a motor ma pak 110kw a pres 200Nm. Mozna po nejaky domluve by to predelali i do oktavky jo tak to je velice zajimavej navrh ..no asi se pustim jen co bude nejakej ten cash.. tech 100 koniku by mi stacilo..na cas ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.