Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor
Chip u atmosferickyho benzinovyho motoru je nesmysl a vyhozeny penize. Jinak vyfukem bych zacinal trosku z jine strany nez tady nekdo psal. Urcite bych zacal svodama a pak pokracovat dozadu a nejyk roury od kamen bych radsi necha stranou a dal prednost funkcnim vecem. Jinam kdyz budes chtit setrvat u zivotnosti motoru,tak budes muset vystacit s vackou,jednotkou a vyfukem a poripade hlavou. Ale nedostanes se moc pres 100PS. A smir se s tim ze z toho motoru nedostanes vic jak 120PS,protoze pres tuhle hranici se uz zacinaji davat zavodni veci a motor pak nema hydrostely a serizujou se u nej ventily.

Je tady ale jeste jedna velice zajimava varianta a nabidka. Slovenska firma motortech ( www.motortech.sk ) ktera do feldy dava turbo a motor ma pak 110kw a pres 200Nm. Mozna po nejaky domluve by to predelali i do oktavky ;)

jo tak to je velice zajimavej navrh :) ..no asi se pustim jen co bude nejakej ten cash.. tech 100 koniku by mi stacilo..na cas ;) ...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.