4x4 Sup Vloženo 23. Července Sdílet Vloženo 23. Července Ahoj všem, potřebuji radu ohledně kouřivosti světlého kouře z výfuku. Vstřiky jsou dělaný (cca. týden zpět). Nejčastěji se kouř objeví po nastartování a trvá to tak cca. 10 minut jízdy (za tepla a studena). Pak již nekouří. Tento problém jsem zaregistroval cca. jeden a půl roku zpět. Občas si to kouřlo, ale teď je to skoro po každém startu. Motor má najeto 260 000. Diagnostika žádný problém nehlásí, regenerace DPF mi nesvítí, olej nemizí, ani voda.... Má někdo radu co by to mohlo být, po čem jít, abych to zjistil??? Děkuji moc a přeji hezký den. Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanouš Ch Vloženo 31. Října Sdílet Vloženo 31. Října Dnes už mám S3, ale kdysi jsem měl S2 103kw 2.0 Tdi CFFB. Mě to kouřilo až při jízdě. Možná každou chvilku regenerovat. Každopádně po výměně čidla diferencniho tlaku filtru DPF to přestalo. Tuším, že bylo vedle nadrzky na chladící kapalinu. Pokud čidlo konci (za číslem) třeba A nebo B, už je staré a nikdo ho neměnil. Novější mají tuším G. Nějaká auta ho mají zabalená v takovém (alobalu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4x4 Sup Vloženo 1. Listopadu Autor Sdílet Vloženo 1. Listopadu Děkuji za odpověď.Trochu jsem pokročil v pátrání.Pravděpodobně se jedná o vadný katalyzátor.Musím vyměnit DPF.Kouřivost způsobuje nedostatečné zahřátí pro zapálení nafty a následné regeneraci. Tak snad bude po výměně klid 😉 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 1. Listopadu Sdílet Vloženo 1. Listopadu Osobně bych nejdřív nechal udělat statickou regeneraci dpf. Pakliže proběhne vše OK, tak nevidím důvod proč měnit díly za desetitisíce. Jestliže neprohne, tak z nějakého důvodu a to by diagnostika měla napsat. Každopádně jen doporučení 🙂 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4x4 Sup Vloženo 1. Listopadu Autor Sdílet Vloženo 1. Listopadu To jsem už nechával dělat.Regenerace sice proběhla, ale kouřivost se projevuje i nadále.Vždy cca.po 250-300 kouří při přidání plynu.Toto trvá cca.30km.Pak je zase klid.Prý je v háji katalyzátor.Měl jsem v háji vstřiky a tím se to pravděpodobně oddělalo... Bohužel se mi tím dostává i nafta do oleje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanouš Ch Vloženo 1. Listopadu Sdílet Vloženo 1. Listopadu Když to píšete takhle, tak to ale úplně mění situaci. To není čidlem. Tohle jsem měl taky, cca 20-30km dým. Při 220tis jsem dělal také vstriky. Auto jsem prodal bráchovi, který o kouřivosti věděl(neřešil to) pak ho prodal kolegovi z práce, který při 310tis neprošel na emisích a měnil ne katalyzátor, ale DPF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4x4 Sup Vloženo 1. Listopadu Autor Sdílet Vloženo 1. Listopadu Asi to tím bude.Jen u tohoto typu auta se musí měnit celé DPF.Katalyzátor je součástí. Každopádně děkuji za info. 😉 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanouš Ch Vloženo 1. Listopadu Sdílet Vloženo 1. Listopadu Ano, je to tak. Je to komplet. Nemáte za co. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 1. Listopadu Sdílet Vloženo 1. Listopadu Jestli je v haji katalozator, lze jednoduse poznat z diagnostiky pri vypalovani filtru. Pokud teplota za DPF jde pres 600 stupnu C, tak je katalizator v poradku! Pokud kouri sedive hmed po startu, tak velmi pravdepodobne neni vadnym katalizatorek, ale spatnym spalovanim nafty. Predpokladam, ze hned po startu se nerozjede regenerace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4x4 Sup Vloženo 1. Listopadu Autor Sdílet Vloženo 1. Listopadu Já nevím.Pravidelne se to opakuje po cca.250-300km.Diagnostika žádný problém nehlásí.Už nevím čím jiným by to mohlo být.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanouš Ch Vloženo 1. Listopadu Sdílet Vloženo 1. Listopadu Já bych řekl, že je to prostě normální u S2 s vyšším najezdem. Znám několik lidí a úplně stejný problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 1. Listopadu Sdílet Vloženo 1. Listopadu (editace) Já mám 305 tkm a takový problém nemám. Ano, při rozběhu regenerace mi to taky kouří šedivě, ale to je prostě tím, že katalizator ještě není rozpálený. Mám štekr a slefuju přes VAG DPF průběh regenace, tak to mohu řící. 2 4x4 Sup To je normální, protože regenace DPF ti jednou právě v intervalu 250 až 300 km. Mám ten interval stejný (250 až 300 km) k už od koupě S2 v 205 tkm. Je zajímavé, že se regenace spostí za vhodných podmínek (rychlost nad 80 km po nějakou dobu >> jednotka si myslí, že jedu dálku) už při zaplnění na 13,5g. Asi je to schválně, aby to nenechala dojít na 24g a pak nebyly třeba optimální podmínky. Editováno: 1. Listopadu, autor: koudy_123 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4x4 Sup Vloženo 1. Listopadu Autor Sdílet Vloženo 1. Listopadu Já to pozoruji cca.2 roky zpět.Ale stávalo se to ojediněle.Teď už je to při každé regeneraci a plní se mi olejová vana naftou.Prostě se při regeneraci nezažehne vše a přebytek jde do vany....Jednoduše řečeno...Tak mi to vysvětlil odborník na čištění DPF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 1. Listopadu Sdílet Vloženo 1. Listopadu To je tedy pěkná blbost. Při regeneraci se nafta vstřikuje do válce při otevřeném výfukovém ventilu, před který to jde do katalizátoru a pak na filtr. Olej ti příbývá protože se nafta dostává přes stírací kroužky dolů. Proč se to děje je otázkou na zkušenější. Buď je to špatnýmrozstřikem nafty ve válci, všechna nafta neshoří a jde přes krouřek pod píst nebo se to děje častými regeneracemi na studeném motoru. Kup si štekr carista https://www.sunnysoft.cz/z/519PCI-821/viecar-obd-ii-autodiagnostika-bluetooth-4-0-cz-aplikace.html?source=googleps&utm_source=google&utm_medium=nakupy&utm_campaign=google_feed&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=&utm_content=&utm_term&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw-JG5BhBZEiwAt7JR6znIXnLyutKRiVq_35yUu5Nb540JxdE6X_iJzUVe9HcVIN_e3JKN1xoCCDgQAvD_BwE Sežeň apku VAG DPF a aleduj intervali vypalování versus kouřivost. Ten štekr mám od koupě auta je to super věc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanouš Ch Vloženo 1. Listopadu Sdílet Vloženo 1. Listopadu Carista už mám léta letoucí, dobrá věc. App neplatím. Používám crack verzi staženou z netu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4x4 Sup Vloženo 1. Listopadu Autor Sdílet Vloženo 1. Listopadu No a prý vadn kat. už nezažehne přidanou naftu a ta pak kouří a nespálené množství se valí do válců a vany.... Vstřikovače jsem nechával v létě dělat.Auto nestartovalo....Mam obd II 327.Zatím s tím moc neumím...1 den používám před 15 minutami, koudy_123 napsal: To je tedy pěkná blbost. Při regeneraci se nafta vstřikuje do válce při otevřeném výfukovém ventilu, před který to jde do katalizátoru a pak na filtr. Olej ti příbývá protože se nafta dostává přes stírací kroužky dolů. Proč se to děje je otázkou na zkušenější. Buď je to špatnýmrozstřikem nafty ve válci, všechna nafta neshoří a jde přes krouřek pod píst nebo se to děje častými regeneracemi na studeném motoru. Kup si štekr carista https://www.sunnysoft.cz/z/519PCI-821/viecar-obd-ii-autodiagnostika-bluetooth-4-0-cz-aplikace.html?source=googleps&utm_source=google&utm_medium=nakupy&utm_campaign=google_feed&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=&utm_content=&utm_term&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw-JG5BhBZEiwAt7JR6znIXnLyutKRiVq_35yUu5Nb540JxdE6X_iJzUVe9HcVIN_e3JKN1xoCCDgQAvD_BwE Sežeň apku VAG DPF a aleduj intervali vypalování versus kouřivost. Ten štekr mám od koupě auta je to super věc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 1. Listopadu Sdílet Vloženo 1. Listopadu (editace) Jako odkud se valí do vany?! Otevří kapotu a podívej se, kde je DPF a pochopíš, že to není možné. Nespálená nafta, která projde KATem do keramiky DPF, se může dostat leda do výfuku. Prostě si kup ten štekr a podívej se přes VAG DPF na teplotu za KATEM a uvidíš, jestli je KAT OK nebo KO. Jen tak zbůhdarma měnit DPF je pěkná blbost. Editováno: 1. Listopadu, autor: koudy_123 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4x4 Sup Vloženo 1. Listopadu Autor Sdílet Vloženo 1. Listopadu Já to napíchnutý měl.Při reg.byla teplota cca. 630 °C.Po reg. cca.250.Čím by to jinak mohlo být netuším... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 1. Listopadu Sdílet Vloženo 1. Listopadu No vidíš, takže KAT je OK a DPF se vypálí. Možná je KAT jen částečně poškozený, ale zahřeje se na teplotu, kdy dochází ke spalování sazí v DPF. Takže DPF bych neměnil. Já bych koupil štekr a sledoval přes VAG DPF, co se děje při tom, když ti to šedivě kouří z výfuku. 1200,- Kč mi přijde jako přijatelná investice. Je možné, že zjistíš, že se ti při studeném motoru po nastartování hned rozjede vypalování filtru. Pak je jasné, že se ti dostane nafta do oleje. Ale ta jde přes pístní kroužky, protože je motor nezahřátý. BTW co jsi dával za vstřiky? Tovární repas nebo ti je nějaký diesel servis "repasoval"? Ptám se proto, že bosch neuvolnil díly pro repasování vstřikovačů, takže si musíš od obchodníků koupit nový továrně repasovaný vstřikovač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4x4 Sup Vloženo 1. Listopadu Autor Sdílet Vloženo 1. Listopadu Vstřky mi repasoval původní.Ty co jsem tam měl.Nafty se mi tam dostává celkem dost.Tak 1l za 2000-2500km.A co dělat pokud se mi vypalování rozjede hned při startu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 1. Listopadu Sdílet Vloženo 1. Listopadu Diesel servis ti repasoval vstřikovače? Poklud se něco nezměnilo za poslední dva roky, tak to ti tam dal delphi díly, které na bosh vstřikovače nepatří a vstřikovač nefunguje jak má. Jak říkám, BOSH neuvolnil díly na repas. Jedinná cesta je koupit firemně repasované vstřikovače. Někde tady na foru je o tom psáno dost a dost. Pokud se ti rozjede regenerace hned po startu, tak jsi asi v přerušil na koci předchozí jízdy regeneraci, když byl filtr zanesený na horní mez. Ale tohle všechgno si můžeš ověřit pomocí štekru od karisty a nainstalované apce VAGDPF na mobilu. No a co proti tomu dělat? Sledovat regenenerace za jízdy na mobilu a nechat regeneraci doběhnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4x4 Sup Vloženo 1. Listopadu Autor Sdílet Vloženo 1. Listopadu Nene.Vyndal všechny mé původní,originál vstřiky,proměřil na stolici,zrepasoval a dal zpět.Je to chlapík,co se tím živí již dlouho a celkem profík.Ta nafta se mi tam dostávala již před repasem.Repasovat jsem musel kvůli problému při startování.Resp. jsem nenastartoval a bylo to vstřikovačem.Každopádně dám na Tebe a koupím Štekr.Snad zjistím příčinu 😉.Děkuji moc za rady.Budu informovat jak vše dopadlo 😉. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 1. Listopadu Sdílet Vloženo 1. Listopadu Co to bylo za servis a kolik to stalo, jestli to neni tajne. Je mozne ze koupil tovarne repasovane vstriky a dalnti je tam za tve puvodni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4x4 Sup Vloženo 1. Listopadu Autor Sdílet Vloženo 1. Listopadu To nevím.Já tam nebyl a pod ruku mu nekoukal...🙂.Ať je to tak nebo tak,to už se nedozvím....🙃 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.