4x4 Sup Vloženo 23. Července Sdílet Vloženo 23. Července Ahoj všem, potřebuji radu ohledně kouřivosti světlého kouře z výfuku. Vstřiky jsou dělaný (cca. týden zpět). Nejčastěji se kouř objeví po nastartování a trvá to tak cca. 10 minut jízdy (za tepla a studena). Pak již nekouří. Tento problém jsem zaregistroval cca. jeden a půl roku zpět. Občas si to kouřlo, ale teď je to skoro po každém startu. Motor má najeto 260 000. Diagnostika žádný problém nehlásí, regenerace DPF mi nesvítí, olej nemizí, ani voda.... Má někdo radu co by to mohlo být, po čem jít, abych to zjistil??? Děkuji moc a přeji hezký den. Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanouš Ch Vloženo před 16 hodinami Sdílet Vloženo před 16 hodinami Dnes už mám S3, ale kdysi jsem měl S2 103kw 2.0 Tdi CFFB. Mě to kouřilo až při jízdě. Možná každou chvilku regenerovat. Každopádně po výměně čidla diferencniho tlaku filtru DPF to přestalo. Tuším, že bylo vedle nadrzky na chladící kapalinu. Pokud čidlo konci (za číslem) třeba A nebo B, už je staré a nikdo ho neměnil. Novější mají tuším G. Nějaká auta ho mají zabalená v takovém (alobalu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4x4 Sup Vloženo před 2 hodinami Autor Sdílet Vloženo před 2 hodinami Děkuji za odpověď.Trochu jsem pokročil v pátrání.Pravděpodobně se jedná o vadný katalyzátor.Musím vyměnit DPF.Kouřivost způsobuje nedostatečné zahřátí pro zapálení nafty a následné regeneraci. Tak snad bude po výměně klid 😉 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo před 2 hodinami Sdílet Vloženo před 2 hodinami Osobně bych nejdřív nechal udělat statickou regeneraci dpf. Pakliže proběhne vše OK, tak nevidím důvod proč měnit díly za desetitisíce. Jestliže neprohne, tak z nějakého důvodu a to by diagnostika měla napsat. Každopádně jen doporučení 🙂 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4x4 Sup Vloženo před 2 hodinami Autor Sdílet Vloženo před 2 hodinami To jsem už nechával dělat.Regenerace sice proběhla, ale kouřivost se projevuje i nadále.Vždy cca.po 250-300 kouří při přidání plynu.Toto trvá cca.30km.Pak je zase klid.Prý je v háji katalyzátor.Měl jsem v háji vstřiky a tím se to pravděpodobně oddělalo... Bohužel se mi tím dostává i nafta do oleje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanouš Ch Vloženo před 55 minut Sdílet Vloženo před 55 minut Když to píšete takhle, tak to ale úplně mění situaci. To není čidlem. Tohle jsem měl taky, cca 20-30km dým. Při 220tis jsem dělal také vstriky. Auto jsem prodal bráchovi, který o kouřivosti věděl(neřešil to) pak ho prodal kolegovi z práce, který při 310tis neprošel na emisích a měnil ne katalyzátor, ale DPF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4x4 Sup Vloženo před 45 minut Autor Sdílet Vloženo před 45 minut Asi to tím bude.Jen u tohoto typu auta se musí měnit celé DPF.Katalyzátor je součástí. Každopádně děkuji za info. 😉 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanouš Ch Vloženo před 42 minut Sdílet Vloženo před 42 minut Ano, je to tak. Je to komplet. Nemáte za co. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.