Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Přesně, musíme na tom zapracovat 😉

Takže dnes, opět už potřetí, kontaktováno centrum podpory přímo z aplikace, kdy přiScreenshot_20250902_141932_Mykoda.jpgScreenshot_20250902_151312_Email.jpgScreenshot_20250902_141932_Mykoda.jpgšel systémem vygenerovaný mail, na nějž jsem znovu odpověděl, včetně zaslání požadovaných informací (viz. přílohy). Pokud máte stejný problém, jako že ve vlakně jsou již odezvy, tak dejte zde vědět, abychom se sjednotili v postupu proti zjevnému neřešení problému služby, za kterou si platíme ️, diky😉

Screenshot_20250902_151320_Email.jpg

Zavolal jsem na číslo podpory 👇 a pašák sdělil, že mě budou kontaktovat...

Screenshot_20250902_164455_Phone.jpg

Upraveno od Paolo.007

Za chvíli volala operatorka ze stejného čísla 👇, abych poslal mailovou komunikaci, po sdělení, že jsem komunikoval s údaji uvedenými v placené aplikaci sdělila, že nic nemají, kurňa, za co si tu podporu platím, nejdřív 3x nereagují a teď, volám od 👹 k nějaký operátorce Škody 😡Screenshot_20250902_164513_Phone.jpg

... tak jsem to všechno mailem o5 poslal 😡 a uvidím, napište své zkušenosti s tímto placeným produktem od Škody, případně s komunikací, abychom se domohli toho, co si řádně zaplatíme a mohli plně využívat

Paolo 007 😉

On 8/21/2025 at 7:11 AM, jirkash said:

U koncernove konkurence jakbysmet stejne potize. Lepší se na dané funkce nevázat a nemotivovat.

KIA, Hyundai, nebo něco jiného?

U mne vše jede výtečně, množství funkcí, informací a podpory. Pravda, "koncern" určitě nepovažuji za konkurenci mé současné značky.

O4 jsem měl dva roky, každé řešení přes hot line vždy stejně jako u kolegy výše - 3x vše nafotit třem různým podporám, nesmyslné dotazy na "zeměkouli", zelenou ledku a nevím co ještě a pak to šlo do ztracena

Upraveno od OpelIns1

Napsal jsem na Škodu jak tento výpadek budou kompenzovat.

Tohle mi odepsali:

Vážený zákazníku,

momentálně se potýkáme s dlouhodobým výpadkem online služeb Care Connect – Vzdálený Přístup.

Mrzí nás, jaké to může způsobit komplikace, a chceme Vás ujistit, že naše technické týmy aktivně pracují na opravě.

Jakmile bude řešení k dispozici, budeme Vás neprodleně informovat. Zároveň požádáme kolegy z kompetentního oddělení o prodloužení Vašich licencí pro služby Vzdáleného přístupu.

Moc děkujeme za Vaši trpělivost a důvěru, kterou nám dáváte.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.