Tazyy Vloženo 2. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2007 Ahoj kluci, kdo máte možnost přečtěte si nové číslo Škoda Revue 5/2007 je tam hezký test obou 1.6 MPI a FSI na spotřebu.Porovnávali se dva benzíny: BA95N a BA100 V Power Racing oba Shell. BA95N je jen obyčejný benzín bez aditiv.Z testu vyplynulo, že kupodivu MPI zase není o tolik horší než FSI u kterého jsem si myslel, že na 100 VPR pojede výrazněji lépe.Je tam taky test té mojí 1.8TSI a dokázali s ní jet i za 17 litříků, takže test rozhodně nepojali nijak úzkoprse. Ahoj Rosťo, neměl bys možnost tady naskenovat ty články? Hodně by mě to zajímalo. Jinak zítra si mám přivst auto ze servisu, takže ti brzý vědět jak to dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 2. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2007 Ahoj chlapi, ve čtvrtek vám ty články naskenuji a dám sem do této rubriky.Zítra jsem na služebce a doma skener nemám.Jo, ale praktická otázka když naskenuji 4 stránky na 300 dpi, půjde to sem vůbec vložit?Bohužel nejsem takový expert na PC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 2. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2007 Jo to bude fajn. Myslím, že se to vleze a když ne tak mi to pošleš a já to hodím na web ke stažení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 4. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2007 Jo to bude fajn. Myslím, že se to vleze a když ne tak mi to pošleš a já to hodím na web ke stažení. Ahoj chlapi, zkouším nahrát ten článek ze Škoda Revue. No tak se to snad podařilo. SR1.pdf SR2.pdf SR3.pdf SR4.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azaziel Vloženo 4. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2007 Tak teda díky za články dá sa to v pohode prečítať. Celkom zaujímavé, lebo podla tohoto testu 1,6 FSI v podstate sklamala v rovine nadobúdacie náklady v porovnaní s výkonmi vo všeobecnosti. Najviac ma prekvapila lenivosť 1,6 FSI pri zrychlení na 100 KM/h. Tak ešte raz díky, aspoň ma netrápi, že mám 1,6 MPi. Čaume Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 4. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2007 Díky moc za neskenování a nahrání sem, na fórum. K tomu testu, to FSI je rychlejší ale né o tolik aby to stálo za připlacení těch 30 000Kč a tankování N98. Na MPI si zatím stěžovat nemůžu, neb jsem s nim spokojen. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 4. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2007 Ahoj kluci, já si taky myslel, že FSI bude výrazněji lepší hlavně při jízdě na 100 oktanový Shell-má na to speciálně upravený motor, skutečnost mě docela překvapila-no alespoň vás nemusí mrzet ,že máte MPI.Rozdíl ve zrychlení je zanedbatelný,máte nižší spotřebu na oba benzíny jen ten kroutící moment je bohužel taky nižší byť ne o moc.Cenový rozdíl rozhodně neodpovídá jen o malinko lepšímu výkonu.Myslím, že jste nijak nezaváhali s koupí MPI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 5. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2007 Sice je test hezký, a dobře provedený, ale když už chtěli být takový puntičkáři, tak proč nevzali stejná auta do testu? Protože ta MPI je liftback s 15" Oriony a ta FSI je kombík s 17" Pegasusy a to je podle mě docela podstatný rozdíl, pokud chci exaktně měřít rozdíly v dynamice a spotřebě dvou zhruba výkonostně podobných motorů. V tomto mě ten test ve Škoda Revue celkem zklamal. Jinač ale je to supr počtení, hlavně s tou 1.8 TSI mi udělali radost, že tak rychle udělali test. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 5. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2007 Aha, tak to opravdu není moc objektivní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 5. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2007 Sice je test hezký, a dobře provedený, ale když už chtěli být takový puntičkáři, tak proč nevzali stejná auta do testu? Protože ta MPI je liftback s 15" Oriony a ta FSI je kombík s 17" Pegasusy a to je podle mě docela podstatný rozdíl, pokud chci exaktně měřít rozdíly v dynamice a spotřebě dvou zhruba výkonostně podobných motorů. V tomto mě ten test ve Škoda Revue celkem zklamal. Jinač ale je to supr počtení, hlavně s tou 1.8 TSI mi udělali radost, že tak rychle udělali test. Máš pravdu 17" obutí na FSI zvedlo spotřebu, z tohoto pohledu to skutečně nebylo objektivní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 7. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2007 o kolik? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 8. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2007 Nevim kolik u nich v testu, ale me se zvedla spotreba z 15" na 17" o 0,4 az 0,6 l/100 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 8. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2007 o kolik? Řekl bych 0,5-07 litru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azaziel Vloženo 10. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2007 Kúpil som nové zimné pneu Bridgestone blizzak 25LM a musím povedať že aktuálnu zimnú spotrebu mám niečo cez 10 l/100 km. Som si myslel že mám lahkú nohu tak som zvedavý na vývoj zimnej spotreby. Nemám to s čím porovnať lebo moju OII som kúpil na jeseň ako ročnú, predtým som mal OI 1,6 a tam sa my zdala trochu nižšia zimná spotreba. Aký by mal byť priemer pri štandardnej jazde v meste???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 10. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2007 Kúpil som nové zimné pneu Bridgestone blizzak 25LM a musím povedať že aktuálnu zimnú spotrebu mám niečo cez 10 l/100 km. Som si myslel že mám lahkú nohu tak som zvedavý na vývoj zimnej spotreby. Nemám to s čím porovnať lebo moju OII som kúpil na jeseň ako ročnú, predtým som mal OI 1,6 a tam sa my zdala trochu nižšia zimná spotreba. Aký by mal byť priemer pri štandardnej jazde v meste???? myslím, že i na to město je to celkem dost... já jezdím s 2.0 FSI 4x4 na 205 R16 kolem 10,5 - 11,5 ... takže tvým 10 s 1.6 MPI... ccc.... :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 10. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2007 záleží taky v jakým městě, po Praze ve špičce jedu za 9-10l i s TDI jenom proto, že je to neustále jedna, brzda, jedna, dvě, brzda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 10. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2007 záleží taky v jakým městě, po Praze ve špičce jedu za 9-10l i s TDI jenom proto, že je to neustále jedna, brzda, jedna, dvě, brzda to je pravda. Apropo, na jakou fakultu že to jezdíš ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 10. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2007 ted už nejezdim, škola skončila, alespon pro mě, probíhaj přípravy na státnice, takže jezdim jednou tejdne, ale jezdim na stavárnu ke kulaťáku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azaziel Vloženo 10. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2007 Takže jazda po Blave sa zrejme v pohode dá porovnať s tou po Prahe a je pravda že jazdím viac krátkych úsekov tak sa asi nesmiem diviť a musím si zvyknúť na 11L. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 10. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2007 Takže jazda po Blave sa zrejme v pohode dá porovnať s tou po Prahe a je pravda že jazdím viac krátkych úsekov tak sa asi nesmiem diviť a musím si zvyknúť na 11L. ty vole Slovnaft z tebe má asi radost! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 Takže jazda po Blave sa zrejme v pohode dá porovnať s tou po Prahe a je pravda že jazdím viac krátkych úsekov tak sa asi nesmiem diviť a musím si zvyknúť na 11L. Krátké trasy po městě a spotřeba 10l je bohužel docela přiměřené i pro 1.6. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 nechci, aby to zase vyznělo jako nějaká provokace, ale dneska jsem se na to trochu soustředil a od výjezdu z garáže po návrat jsem najezdil po městě a nejbližším okolí cca 35 km, se spotřebou 5,7 litru. Ve městě opravdu 50 s lehkou nohou, na periférii jsem rychlost už nijak nehlídal. Žádný dlouhý stání na křižovatkách. A říkám taky rovnou, že tomu počítadlu nevěřím. Je tam disproporce asi půl litru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prtko5 Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 1,6 MPI jen město 9,4l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OctII Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 (editace) Tak to teda koukám. Nyní 7.8 - převážně město, situace jak psal Luke ("jedna, brzda, jedna, dvě, brzda") znám taky moc dobře, často hodně krátké vzálenosti (proto benzín) a lehkou nohu často opravdu nemám. Jde to i líp (7.2, >,...), i hůř (8.1,<,..)... podle toho jak často se mimo město dostávám. Stoprocentní zimní město bych odhadoval tak na 8.5 průměr. Ale nad 10 litrů jsem se dostal buď po delším uvíznutí v koloně nedlouho po startu nebo jízdou stylem "brzda/plný plyn". Editováno: 11. Prosinec 2007, autor: OctII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azaziel Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 Kuva kuva tak sa idem snažiť ale neverín že to stlačím v meste pod 9 (zima,zápcha,olovená bota...atd) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.