Červenec 17, 200817 r tady souhlas s Mischou, metla se opravuje hrozně blbě, musí se dělat rozstřik a když je už pár let stará, tak to vždycky bude vidět i když bude hodně šikovnej lakýra
Červenec 17, 200817 r akorát že to nemá stejnej odstín, žejo... hh to uz kazdej lak pokud je starsi i metla, zalezi na lakyrnikovi jak to umi chytnout
Červenec 17, 200817 r nebudu se tady s vama dohadovat.... nevím, co je podle vás "stará" ... 10 let? 20 let? ... já viděl stříkanou konkrétně červenou a to bylo jak nebe a dudy... ale to je fuk... vaše červená uni je lepší jak metla, protože se za ní nepříplácí, žejo...
Červenec 17, 200817 r Kdybych tu chtěl začínat flame, tak řeknu, že je prostě lepší, ale teď říkám, dost
Červenec 17, 200817 r co je podle vás "stará" ... 10 let? 20 let? ... stačí rok, dva a poznáš. ale jestli je tohle pro někoho argument, že metla není dobrá, tak je to hloupost...
Červenec 17, 200817 r my opravovali dveře na černý metalický barvě u Fabči a vidět to teda nebylo.... byla 3 roky stará... negarážovaná... to byl můj poslední příspěvek na téma uni x metla... howg
Červenec 18, 200817 r Borci já plácl co mě tak napadlo, nikoliv že to vím O autech vím.. asi že maj 4 kola (za tím si stojím ) Edit: no má pravdu Misička.. Upraveno Červenec 18, 200817 r od dadacek
Červenec 18, 200817 r tady souhlas s Mischou, metla se opravuje hrozně blbě, musí se dělat rozstřik a když je už pár let stará, tak to vždycky bude vidět i když bude hodně šikovnej lakýra Tak tak, muzu vypravet, a jeste kdyz je to zeleny...
Červenec 18, 200817 r jeste k tomu laku. kryci vrstvu maji aji uni barvy :-) víš co si myslím Mariosku, že tvoje auto má nejúspornější benzínový motor na světě a že má zároveň nejkvalitnější červenou UNI barvu s nejvíce vrstvami krycího laku! halt si měl štěstí! gratuluji!!!
Červenec 18, 200817 r Peace a zpět k 1.6 MPI Přesně tak..já mám třeba 1.6 MPI v červeném flamencu..krásně skořicovém Jinak ještě k uni barvě, co jsem ve škodovce slyšel, tak i na "základní" barvy se dnes používá krycí lak
Červenec 18, 200817 r víš co si myslím Mariosku, že tvoje auto má nejúspornější benzínový motor na světě a že má zároveň nejkvalitnější červenou UNI barvu s nejvíce vrstvami krycího laku! halt si měl štěstí! gratuluji!!! Ještě si zapoměl dodat, že mé auto je i nejlepší Octavkou co škodovka kdy vyrobila, ale pro tentokrát ti to odpustím
Červenec 18, 200817 r Přesně tak..já mám třeba 1.6 MPI v červeném flamencu..krásně skořicovém Jinak ještě k uni barvě, co jsem ve škodovce slyšel, tak i na "základní" barvy se dnes používá krycí lak a vy jste někdy slyšeli o autě, který by nemělo z fabriky krycí lak?
Červenec 19, 200817 r a vy jste někdy slyšeli o autě, který by nemělo z fabriky krycí lak? Tak nějak myšleno bezbarvý Pokud se nepletu, tak ještě v nedávné minulosti to pravidlem nebylo, ale to už záleží na každém, jak kterou pointu pochopí
Červenec 21, 200817 r http://www.carbibles.com/fuel_engine_bible_pg2.html - pro angličtináře... ohledně těch Octanu... Co se týče tý barvy, metalíza je ve své podstatě vícevrstvý lak, proto má na rozdíl od UNI hloubku, což ale neznamená, že by UNI měl méně vrstev... krycí a odolnostní vlastnosti jsou ale identické a oba mají "krycí lak"... Ochrana karoserie: pozink trikationtový fosfát katoferické základování plnič pigmentový základ (tedy ona metla, nebo UNI) vrchní bezbarvý lak pro někoho, co se tady ptal... FSI je zkratka pro Fuel Stratified Injection (tedy vstřik vrstveného paliva) V základě jde o to, že by se měl 1.6 FSI provozovat režim vrstvenného spalování bohužel škoda to u něj nepoužívá a používá pouze režim homogenní... tedy jde pouze o to, že FSI má na rozdíl od MPI víc ventilů... Homogenní režim je režim kdy je palivo se vzduchem ve válci rozmístěno rovnoměrně a všude je tzv. bohatá směs... Vrstvenný režim je režim, kdy ve válci je chudá směs (málo benzínu), který jiskra nezapálí, proto je pod svíčku stříkne víc benzínu... směs tam se zapálí a zapálí i chudou směs... proto má vrstvenný režim menší spotřebu... vzniká ovšem více NOx, které se schromaždují v zásobníkových katalizátorech. Nicméně při vrstvenném režimu se nevytvoří dostatečné množství tepla nutné pro "spálení" NOx v katalizátorech. Proto se po naplnění katalizátorů musí vypálit při použití homogenního režimu... :/ režim vrstvenného spalování nemá vliv na výkon, ale pouze na spotřebu...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.