Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

tady souhlas s Mischou, metla se opravuje hrozně blbě, musí se dělat rozstřik a když je už pár let stará, tak to vždycky bude vidět i když bude hodně šikovnej lakýra

akorát že to nemá stejnej odstín, žejo... ;) hh

to uz kazdej lak pokud je starsi i metla, zalezi na lakyrnikovi jak to umi chytnout

nebudu se tady s vama dohadovat.... nevím, co je podle vás "stará" ... 10 let? 20 let? ... já viděl stříkanou konkrétně červenou a to bylo jak nebe a dudy... ale to je fuk... vaše červená uni je lepší jak metla, protože se za ní nepříplácí, žejo... ;):blbec:

Kdybych tu chtěl začínat flame, tak řeknu, že je prostě lepší, ale teď říkám, dost :kol-74:

co je podle vás "stará" ... 10 let? 20 let? ... :blbec:

stačí rok, dva a poznáš. ale jestli je tohle pro někoho argument, že metla není dobrá, tak je to hloupost...

my opravovali dveře na černý metalický barvě u Fabči a vidět to teda nebylo.... byla 3 roky stará... negarážovaná...

to byl můj poslední příspěvek na téma uni x metla... howg

Hurá -_- No Flame, no War -_-

ale nemyslete si, že jste vyhráli!!! :aggressive::kol-98:

Peace a zpět k 1.6 MPI ;)

MPI? co to je? to se jí? :smich:

POkud se nemejlím je to Muti Pulse Injection? :rolleyes:

A ne Multi POINT Injection? Jako vícebodové vstřikování?

Něco takovýho to určitě bude :).. přikláněl bych se spíš k verzi mischicky.

to je Moc Prima Injection... :kol-98:

Borci já plácl co mě tak napadlo, nikoliv že to vím :p O autech vím.. asi že maj 4 kola :palec2: (za tím si stojím :D )

Edit: no má pravdu Misička.. ;)

Upraveno od dadacek

jeste k tomu laku. kryci vrstvu maji aji uni barvy :-)

tady souhlas s Mischou, metla se opravuje hrozně blbě, musí se dělat rozstřik a když je už pár let stará, tak to vždycky bude vidět i když bude hodně šikovnej lakýra

Tak tak, muzu vypravet, a jeste kdyz je to zeleny... :)

jeste k tomu laku. kryci vrstvu maji aji uni barvy :-)

víš co si myslím Mariosku, že tvoje auto má nejúspornější benzínový motor na světě a že má zároveň nejkvalitnější červenou UNI barvu s nejvíce vrstvami krycího laku! halt si měl štěstí! gratuluji!!!

:kol-98::smich::Dlol:p

Peace a zpět k 1.6 MPI ;)

Přesně tak..já mám třeba 1.6 MPI v červeném flamencu..krásně skořicovém :kol-27:

Jinak ještě k uni barvě, co jsem ve škodovce slyšel, tak i na "základní" barvy se dnes používá krycí lak

Já ty vrstvy na tom oděrku snad spočítám :p

víš co si myslím Mariosku, že tvoje auto má nejúspornější benzínový motor na světě a že má zároveň nejkvalitnější červenou UNI barvu s nejvíce vrstvami krycího laku! halt si měl štěstí! gratuluji!!!

:kol-98::smich::Dlol:p

Ještě si zapoměl dodat, že mé auto je i nejlepší Octavkou co škodovka kdy vyrobila, ale pro tentokrát ti to odpustím :skoda:

Přesně tak..já mám třeba 1.6 MPI v červeném flamencu..krásně skořicovém :kol-27:

Jinak ještě k uni barvě, co jsem ve škodovce slyšel, tak i na "základní" barvy se dnes používá krycí lak

a vy jste někdy slyšeli o autě, který by nemělo z fabriky krycí lak?

To je ta point co jsem se tu snažil udělat :)

a vy jste někdy slyšeli o autě, který by nemělo z fabriky krycí lak?

Tak nějak myšleno bezbarvý :feve: Pokud se nepletu, tak ještě v nedávné minulosti to pravidlem nebylo, ale to už záleží na každém, jak kterou pointu pochopí

http://www.carbibles.com/fuel_engine_bible_pg2.html - pro angličtináře... ohledně těch Octanu...

Co se týče tý barvy, metalíza je ve své podstatě vícevrstvý lak, proto má na rozdíl od UNI hloubku, což ale neznamená, že by UNI měl méně vrstev... krycí a odolnostní vlastnosti jsou ale identické a oba mají "krycí lak"...

Ochrana karoserie:

pozink

trikationtový fosfát

katoferické základování

plnič

pigmentový základ (tedy ona metla, nebo UNI)

vrchní bezbarvý lak

pro někoho, co se tady ptal... FSI je zkratka pro Fuel Stratified Injection (tedy vstřik vrstveného paliva)

V základě jde o to, že by se měl 1.6 FSI provozovat režim vrstvenného spalování bohužel škoda to u něj nepoužívá a používá pouze režim homogenní... tedy jde pouze o to, že FSI má na rozdíl od MPI víc ventilů... Homogenní režim je režim kdy je palivo se vzduchem ve válci rozmístěno rovnoměrně a všude je tzv. bohatá směs...

Vrstvenný režim je režim, kdy ve válci je chudá směs (málo benzínu), který jiskra nezapálí, proto je pod svíčku stříkne víc benzínu... směs tam se zapálí a zapálí i chudou směs... proto má vrstvenný režim menší spotřebu... vzniká ovšem více NOx, které se schromaždují v zásobníkových katalizátorech. Nicméně při vrstvenném režimu se nevytvoří dostatečné množství tepla nutné pro "spálení" NOx v katalizátorech. Proto se po naplnění katalizátorů musí vypálit při použití homogenního režimu... :/

režim vrstvenného spalování nemá vliv na výkon, ale pouze na spotřebu...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.