Luke288 Vloženo 17. Červenec 2008 Vloženo 17. Červenec 2008 tady souhlas s Mischou, metla se opravuje hrozně blbě, musí se dělat rozstřik a když je už pár let stará, tak to vždycky bude vidět i když bude hodně šikovnej lakýra Citovat
creck Vloženo 17. Červenec 2008 Vloženo 17. Červenec 2008 akorát že to nemá stejnej odstín, žejo... hh to uz kazdej lak pokud je starsi i metla, zalezi na lakyrnikovi jak to umi chytnout Citovat
vorlajz Vloženo 17. Červenec 2008 Vloženo 17. Červenec 2008 nebudu se tady s vama dohadovat.... nevím, co je podle vás "stará" ... 10 let? 20 let? ... já viděl stříkanou konkrétně červenou a to bylo jak nebe a dudy... ale to je fuk... vaše červená uni je lepší jak metla, protože se za ní nepříplácí, žejo... Citovat
mischicka Vloženo 17. Červenec 2008 Vloženo 17. Červenec 2008 Kdybych tu chtěl začínat flame, tak řeknu, že je prostě lepší, ale teď říkám, dost Citovat
Luke288 Vloženo 17. Červenec 2008 Vloženo 17. Červenec 2008 co je podle vás "stará" ... 10 let? 20 let? ... stačí rok, dva a poznáš. ale jestli je tohle pro někoho argument, že metla není dobrá, tak je to hloupost... Citovat
vorlajz Vloženo 17. Červenec 2008 Vloženo 17. Červenec 2008 my opravovali dveře na černý metalický barvě u Fabči a vidět to teda nebylo.... byla 3 roky stará... negarážovaná... to byl můj poslední příspěvek na téma uni x metla... howg Citovat
vorlajz Vloženo 17. Červenec 2008 Vloženo 17. Červenec 2008 ale nemyslete si, že jste vyhráli!!! Citovat
dadacek Vloženo 17. Červenec 2008 Vloženo 17. Červenec 2008 POkud se nemejlím je to Muti Pulse Injection? Citovat
mischicka Vloženo 17. Červenec 2008 Vloženo 17. Červenec 2008 A ne Multi POINT Injection? Jako vícebodové vstřikování? Citovat
ViktorMPI Vloženo 17. Červenec 2008 Vloženo 17. Červenec 2008 Něco takovýho to určitě bude .. přikláněl bych se spíš k verzi mischicky. Citovat
dadacek Vloženo 18. Červenec 2008 Vloženo 18. Červenec 2008 (editace) Borci já plácl co mě tak napadlo, nikoliv že to vím O autech vím.. asi že maj 4 kola (za tím si stojím ) Edit: no má pravdu Misička.. Editováno: 18. Červenec 2008, autor: dadacek Citovat
Marios Vloženo 18. Červenec 2008 Vloženo 18. Červenec 2008 jeste k tomu laku. kryci vrstvu maji aji uni barvy :-) Citovat
krysarr Vloženo 18. Červenec 2008 Vloženo 18. Červenec 2008 tady souhlas s Mischou, metla se opravuje hrozně blbě, musí se dělat rozstřik a když je už pár let stará, tak to vždycky bude vidět i když bude hodně šikovnej lakýra Tak tak, muzu vypravet, a jeste kdyz je to zeleny... Citovat
vorlajz Vloženo 18. Červenec 2008 Vloženo 18. Červenec 2008 jeste k tomu laku. kryci vrstvu maji aji uni barvy :-) víš co si myslím Mariosku, že tvoje auto má nejúspornější benzínový motor na světě a že má zároveň nejkvalitnější červenou UNI barvu s nejvíce vrstvami krycího laku! halt si měl štěstí! gratuluji!!! Citovat
Jirik.DC Vloženo 18. Červenec 2008 Vloženo 18. Červenec 2008 Peace a zpět k 1.6 MPI Přesně tak..já mám třeba 1.6 MPI v červeném flamencu..krásně skořicovém Jinak ještě k uni barvě, co jsem ve škodovce slyšel, tak i na "základní" barvy se dnes používá krycí lak Citovat
dadacek Vloženo 18. Červenec 2008 Vloženo 18. Červenec 2008 Já ty vrstvy na tom oděrku snad spočítám Citovat
Marios Vloženo 18. Červenec 2008 Vloženo 18. Červenec 2008 víš co si myslím Mariosku, že tvoje auto má nejúspornější benzínový motor na světě a že má zároveň nejkvalitnější červenou UNI barvu s nejvíce vrstvami krycího laku! halt si měl štěstí! gratuluji!!! Ještě si zapoměl dodat, že mé auto je i nejlepší Octavkou co škodovka kdy vyrobila, ale pro tentokrát ti to odpustím Citovat
Luke288 Vloženo 18. Červenec 2008 Vloženo 18. Červenec 2008 Přesně tak..já mám třeba 1.6 MPI v červeném flamencu..krásně skořicovém Jinak ještě k uni barvě, co jsem ve škodovce slyšel, tak i na "základní" barvy se dnes používá krycí lak a vy jste někdy slyšeli o autě, který by nemělo z fabriky krycí lak? Citovat
mischicka Vloženo 19. Červenec 2008 Vloženo 19. Červenec 2008 To je ta point co jsem se tu snažil udělat Citovat
Jirik.DC Vloženo 19. Červenec 2008 Vloženo 19. Červenec 2008 a vy jste někdy slyšeli o autě, který by nemělo z fabriky krycí lak? Tak nějak myšleno bezbarvý Pokud se nepletu, tak ještě v nedávné minulosti to pravidlem nebylo, ale to už záleží na každém, jak kterou pointu pochopí Citovat
Tom Muaddib Vloženo 21. Červenec 2008 Vloženo 21. Červenec 2008 http://www.carbibles.com/fuel_engine_bible_pg2.html - pro angličtináře... ohledně těch Octanu... Co se týče tý barvy, metalíza je ve své podstatě vícevrstvý lak, proto má na rozdíl od UNI hloubku, což ale neznamená, že by UNI měl méně vrstev... krycí a odolnostní vlastnosti jsou ale identické a oba mají "krycí lak"... Ochrana karoserie: pozink trikationtový fosfát katoferické základování plnič pigmentový základ (tedy ona metla, nebo UNI) vrchní bezbarvý lak pro někoho, co se tady ptal... FSI je zkratka pro Fuel Stratified Injection (tedy vstřik vrstveného paliva) V základě jde o to, že by se měl 1.6 FSI provozovat režim vrstvenného spalování bohužel škoda to u něj nepoužívá a používá pouze režim homogenní... tedy jde pouze o to, že FSI má na rozdíl od MPI víc ventilů... Homogenní režim je režim kdy je palivo se vzduchem ve válci rozmístěno rovnoměrně a všude je tzv. bohatá směs... Vrstvenný režim je režim, kdy ve válci je chudá směs (málo benzínu), který jiskra nezapálí, proto je pod svíčku stříkne víc benzínu... směs tam se zapálí a zapálí i chudou směs... proto má vrstvenný režim menší spotřebu... vzniká ovšem více NOx, které se schromaždují v zásobníkových katalizátorech. Nicméně při vrstvenném režimu se nevytvoří dostatečné množství tepla nutné pro "spálení" NOx v katalizátorech. Proto se po naplnění katalizátorů musí vypálit při použití homogenního režimu... :/ režim vrstvenného spalování nemá vliv na výkon, ale pouze na spotřebu... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.