Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI 75 kW


petrenka

Doporučené příspěvky

:smich: vy se chcete snad jenom hadat ;) jezdim v nafte 2.0 103ce a je to pekny a koupil bych si to ale s financ. duvodu na to moje jezdeni jsem si koupil sestnactku FSI (a taky jsem si to chtel zkusit:) ) kdyz se chci projet tak silnejsim TDIckem..... ALE PORAD JSEM SPOKOJENEJ takze se tu prete co je lepsi dal........... -_--_--_-
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když to tady čtu,tak už bych nikdy do nafty nešel.Koupím si bezůdržbovýho benzíňáka a budu mít klid.Nejspíš 1,4 mpi,to bude adekvátní náhrada za 1,9 tdi.Budu využívat celé spektrum otáček a projedu se ještě mnohem líp.Za daleko menší peníze.Stejně mě už od těch kopanců bolej záda.

:smich:

jinak motor 1.2HTP? jezdi jich mraky, mama to ma v Polu. osobne mam na ten motor averzi. deda ma polo 1.0, ale ctyrvalec a pocitove je daleko lepsi nez HTPcko(kamos tomu rika "hned to prodej"). o nejakym predjizdeni v rychlostech okolo 100km/h uz nemuze byt řeč, protože se to rovna sebevraždě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak motor 1.2HTP? jezdi jich mraky, mama to ma v Polu. osobne mam na ten motor averzi. deda ma polo 1.0, ale ctyrvalec a pocitove je daleko lepsi nez HTPcko(kamos tomu rika "hned to prodej"). o nejakym predjizdeni v rychlostech okolo 100km/h uz nemuze byt řeč, protože se to rovna sebevraždě...

A teraz daj tú o Karkulke a zlom vlkovi lol A keď už si taký odborník na motory, poprosím tvoj fundovaný názor na 1.0 12V v novom Opli Corsa.

My pre zmenu HTP vravíme Hravě Tě Předjede :palec2:

Editováno: , autor: Igor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele a neni tohle čistě náhodou diskuzní fórum? píšu jen svuj nazor, HTP mame jedno doma, taky mame doma jeden litrovej ctyrvalec, takze neco s tema motorama najezdeno mam.

vubec nevim o co ti jde? nevim teda koho predjizdite s HTPckama, mozna tak ve meste na 50ce, ale proste predjizdet v rychlostech vyssich nez 100km/h je sileny. litrovej motor od oplu fakt neznam, pokud jses uchylnej na maloobsahovy motory, budiz, tvoje vec.(ja naopak tvrdim, ze jizda s temahle motorama mimo mesto je na hranici bezpecnosti)

pisu svoje zkusenosti, pokud s nima nesouhlasis, v pohode, ale nevim, proc se do me musis hned srát!

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele a neni tohle čistě náhodou diskuzní fórum? píšu jen svuj nazor, HTP mame jedno doma, taky mame doma jeden litrovej ctyrvalec, takze neco s tema motorama najezdeno mam.

vubec nevim o co ti jde? nevim teda koho predjizdite s HTPckama, mozna tak ve meste na 50ce, ale proste predjizdet v rychlostech vyssich nez 100km/h je sileny. litrovej motor od oplu fakt neznam, pokud jses uchylnej na maloobsahovy motory, budiz, tvoje vec.(ja naopak tvrdim, ze jizda s temahle motorama mimo mesto je na hranici bezpecnosti)

pisu svoje zkusenosti, pokud s nima nesouhlasis, v pohode, ale nevim, proc se do me musis hned srát!

Začínam byť naozaj alergický na všetkých chytrákov, ktorý pojedli všetku múdrosť sveta, všetko vedia a ku všetkému sa musia vyjadriť. A preto som napísal aj ja svoj názor...

Má vôbec význam sem niečo písať? Každý tu na každého útočí, naozaj sa tu nájde len zopár jedincov, ktorý vedia diskutovať na úrovni...

Tak sa tu majte krásne, užívajte si skvelé diskusné fórum!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

se mi libi, jak ten co si začne nakonec dělá toho, co se mu ubližuje.

rikam jeste jednou, skoro rok a pul mame doma VW Polo 1.2HTP. uz pres 5 let ma děda Polo 1.0

tak mi povez jedinej duvod, proc bych se nemoh vyjadrit? útočit jsi začal ty, děláš tady ze me debílka, takze o nejaky diskuzi na urovni nemuze bejt řeč...

a to ze nevychvaluju do nebes HTP? ooo, tak to se velice omlouvam pane mistr...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

se mi libi, jak ten co si začne nakonec dělá toho, co se mu ubližuje.

rikam jeste jednou, skoro rok a pul mame doma VW Polo 1.2HTP. uz pres 5 let ma děda Polo 1.0

tak mi povez jedinej duvod, proc bych se nemoh vyjadrit? útočit jsi začal ty, děláš tady ze me debílka, takze o nejaky diskuzi na urovni nemuze bejt řeč...

a to ze nevychvaluju do nebes HTP? ooo, tak to se velice omlouvam pane mistr...

No comment.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, to se spolehni.

nemyslim, ze jsem konfliktni typ, jenom mi vadi, ze ve chvili, kdy mam na neco jinej nazor nez ostatni, tak jsem hned za chytraka, agresivniho blbce atp. mozna ze to dela i to, ze nepisu jako kniha

Ale kludne sa ozvi, ked budes potrebovat aktualne DP alebo zistit datum vyroby...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechapu souvislost. nebo myslis, ze kdyz jsi mi zjistil to neco, co je pro beznyho cloveka nezjistitelny, tak ze te budu uctivat jako Boha a se vsim beze zbytku souhlasit? za to jsem ti podekoval, je třeba udelat jeste neco?

stojim si za tim, ze z myho vlastniho nazoru jsi tady udelal neco jako uplnou kraviny, ze nemam narok do toho zasahovat, takze vubec nerozumim tomu, ze se to ubira kam se ubira

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo zcela souhlas motory htp...to je akorát pro dědu ten stejně jede na pohodu 80 km/hod po D1 a říká jak je to skvělý. Jinak Luku ty neřeš blbosti a projednej tu moji adopci.... :D:D:D . Samozřejmě, že za léta strádání musím dostat to Audi.... :D:D:D . Když mi někdo tady začne řešit motory htp vzpomenu si na trabanta - ten motor v zásadě špatnej nebyl. :D:D . No asi tak.... Jo jinak vůbec bych na OII fórum teorii jak htp motor není špatnej nerzšiřoval....přečte si to někdo ze škodovky a budeme mít hned OII s htp.... to pak bude hrozně těžká prdel.... Jinak kultivovanost chodu čtyřválce s tříválcem snad nelze vůbec řešit. Už na základě konstrukce toho motoru by chtěl slyšet htp po 300.000 km....to bude chrchel jako blázen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když to tady čtu,tak už bych nikdy do nafty nešel.Koupím si bezůdržbovýho benzíňáka a budu mít klid.Nejspíš 1,4 mpi,to bude adekvátní náhrada za 1,9 tdi.Budu využívat celé spektrum otáček a projedu se ještě mnohem líp.Za daleko menší peníze.Stejně mě už od těch kopanců bolej záda.

? kol110

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jsou tam dražší díly na motor a i servisní prohlídky jsou dražší...projdi si servisní knížku a najdeš jaké jsou rozdíly mezi benzínem a naftou, ale zase má malou spotřebu a tím se vše kompenzuje i kdyby byla cena nafty a N95 stejná. Nemluvě o tom, když někdo najezdí mraky kilometrů a musí tankovat i v cizině....to pak je znát jestli tankuju Naftu nebo N98...Hlavně si myslím, že se má dřív měnit rozvodový řemen, a u těch z filtrem pevných částic to je fakt pak asi pochoutka když klekne...., ale jinak mě nic nenapadá kromě kompletně všech dražších dílů na celý motor..., ale to u tak spolehlivého auta jako je OII je přeci zavádějící.... :D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, drazsi dily na motor neberu, to je sice pravda, ale neni to standardni udrzba.

co se tyce rozvodu, tak u OII se delaj v 90tis km, ale nekdo mi tu psal, ze az ve 120tis km, to bude podle em stejny jako s benzinakem.

drazsi servisni prohlidka- vi nekdo o kolik? protoze to je asi prvni vec, ktera je i ropaka drazsi.

nicmene ve chvili, kdy jezdim okolo 40tis km rocne, tak neverim, ze by me udrzba benzinaku vysla o moc penez min.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo zcela souhlas motory htp...to je akorát pro dědu ten stejně jede na pohodu 80 km/hod po D1 a říká jak je to skvělý. Jinak Luku ty neřeš blbosti a projednej tu moji adopci.... :D:D:D . Samozřejmě, že za léta strádání musím dostat to Audi.... :D:D:D . Když mi někdo tady začne řešit motory htp vzpomenu si na trabanta - ten motor v zásadě špatnej nebyl. :D:D . No asi tak.... Jo jinak vůbec bych na OII fórum teorii jak htp motor není špatnej nerzšiřoval....přečte si to někdo ze škodovky a budeme mít hned OII s htp.... to pak bude hrozně těžká prdel.... Jinak kultivovanost chodu čtyřválce s tříválcem snad nelze vůbec řešit. Už na základě konstrukce toho motoru by chtěl slyšet htp po 300.000 km....to bude chrchel jako blázen.

Videl si už osobne auto s 300.000 km na tachometri? Ja osobne som videl tak 2-3 kúsky v živote. Koľko môže byť takých áut v ČR+SR dohromady? 100.000? 10.000? Alebo ešte menej? Pri počte niekoľko miliónov automobilov je to určite zanedbateľné percento.

Chcel som tým povedať toľko, že máš ťažkú chorobu, zvanú HTP, ponorková nemoc alebo ako to ešte nazvať, pretože miešať dohromady jablkovú šťavu s hruškami je smiešne :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

miešať dohromady jablkovú šťavu s hruškami je smiešne :D

evidentne jsi to nikdy nezkousel, protoze je to vynikajici...:)

jen radobyvtipna poznamka, nic proti tobe, nema to souvislost ani s zadnym motorem. to jen chci predejit nepochopeni a dalsi vlne ruznych přirovnání na mě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

miešať dohromady jablkovú šťavu s hruškami je smiešne  :D

evidentne jsi to nikdy nezkousel, protoze je to vynikajici...:)

jen radobyvtipna poznamka, nic proti tobe, nema to souvislost ani s zadnym motorem. to jen chci predejit nepochopeni a dalsi vlne ruznych přirovnání na mě...

Ale našiel som tu jeden demagogický príspevok, tak mi nedalo, inak sorry, že sa Vám tu miešam do fóra, do ktorého nepatrím.

-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stále sa tu bavíte o vypínaní a nevypínaní klimy. Ja ju vypínam (ECON), ak nepotrebujem chladiť (napr. v zime), alebo aj v lete pred odstavením auta. Pomáha to ako prevencia proti zápachu alebo proti vlhkému horúcemu vzduchu (ak v lete auto stojí odstavené tak pol hodinky).

Ale je veľký rozdiel klimu vypnúť ak je vonku 35 stupňov alebo ak je vonku 10 stupňov. Pri tých 10-tich klima odoberá podstatne menej výkonu (výkon sa odoberá v podstate len na vysúšanie vzduchu) a pri tých 35-tich sa musí vzduch aj podstatne viac schladiť. A taktiež veľmi záleží, ako rýchlo prúdi vzduch cez výparník. Takže na rýchlosti 1 je spotreba klimy podstatne nižšia, než na maxime. Takže jeden to vypnutie klimy môže pocítiť, iný nie. A už je jasné, asi prečo.

fabka2004 - ono to, že má nafťák v nižších otáčkach lepší záťah než atmosf´érický benzín je dvojsečná zbraň. Na jednej strane je ten motor na prvý pohľad dynamickejší, než benzín, ale človek si potom na to nejako navykne a jednak má tendenciu potom "vyskakovať" viacej, než na koľko to auto má (to vidíme snáď každý deň) a pri predbiehaní už nestačí len držať plyn. S otáčkami to auto už tak neožije ako benziňák.

Marios - plný súhlas, mal som 4 roky 81 kW 1,9 TDI a nevyhovovalo mi to. Omnoho viacej sa mi páči záber už od voľnobehu a tá linerita nárastu výkonu. Nie kopanec pri 1900 otáčkach.

Luke - keď budeš meniť po záruke vstreky a dajú ti faktúru, tak potom nám napíš o neporuchovosti a údržbovej nenáročnosti (hlavne finančnej) u motorov TDI. Tie vstreky nie sú u TDI-PD zase až taká rarita a taká faktúra na výmenu vstrekov je v Sk šesťmiestna. A ak by si mal aj DPF, tak bi si videl, čo je to náročnosť na údržbu.

Ale inak motory TDI chválim za jednu vec. Ak je predomnou auto a pred ním kamión, tak pokiaľ je to TDI, tak aj bez toho, aby vodič vyhodil smerovku viem, že ide práve obiehať. Ten čierny dym je neklamným znakom, že vodič práve dal plyn na podlahu.

Igor - Asi by som fakt neriešil 1,2 HTP v diskusii, kde sa vyberá motor do OII. Alebo si myslíš, že to sem patrí? Alebo tu chceš vyvolať flame? Zaváňa to varovaním ...

ferda25 - neargumentoval by som práve pomerom ceny N98 a nafty. Z mojich skúseností je totiž cena za km podobná či sa do FSI leje N95 alebo N98. S N95 je totiž spotreba o trochu vyššia a mne to už viac krát vyšlo tak, že rozdiel v spotrebe temer presne stiera rozdiel v cene paliva na liter.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...