Abr Vloženo 21. Září 2024 Sdílet Vloženo 21. Září 2024 Ahoj. Nemáte někdo DP pro F1? Jak čistit ? V příloze jsem našel Octavii a Fabii2… Potřebuju zjistit kde ty hadice končí… Bowden tachometru teda nemám tak napadá vás, co mám sehnat k vyčištění? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo 21. Září 2024 Sdílet Vloženo 21. Září 2024 Bowden, tedy asi jen to lanko, se sežene snadno. Buď cyklistický, nebo za jakéhokoliv starého auta. Event. v autopotřebách poptat "strunu plynu". To není lanko, ale drát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Abr Vloženo 21. Září 2024 Autor Sdílet Vloženo 21. Září 2024 (editace) Našel jsem elektrikářskou plastovou strunu a pročistil dva přední výtoky, pravý zadní tekl někam na zadní blatník … akorát nevím kam má vést levý zadní výtok, protože mi teče B sloupkem dílem na podlahu zadní sedačky (levé) a něco prahem pod auto… 😞 asi je problém v hadici/napojení, nebo je ucpaná hadice (a tu jsem netrefil ze střechy tak jedině ji zkusit odspoda?) jak sundat tapecírung se šíbrem? To bude zase porod 😞 nebo bude stačit sundat podběh zadního kola? Bez toho výkresu jsem zatím v ….. Editováno: 21. Září 2024, autor: Abr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 22. Září 2024 Sdílet Vloženo 22. Září 2024 predne su v stlpiku pri konektore dveri , zadne koncia v podbehu pod naraznikom , cez podblatnik by si sa dozadu mal dostat ak tečie do auta máš niektorú hadicu zapchatu alebo deravu , vypadnutu bez sundani stropnice nezistis asi nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...