Publikováno Listopad 15, 2024Lis 15 Zdravím. Mám 1.8tsi cdaa r.v.2010. motor je po go cca 60tkm. Při volnoběhu se motor třepe a jde to cítit do interiéru. Diagnostika ukazuje vynechávání na válci 4. Zatím vyměněno: svíčky, přehazování cívek ( stejná závada 4. válec), výměna nastavovacího ventilu + centrálního magnetu váčky. Zatím vše bez úspěchu. Budu pokračovat změřením tlaku ve válci, demontáž sání a kontrola, kontrola vstřikovače a kontrola netěsnosti na sacích ventilech. Chci se zeptat jestli jdu správným směrem, popřípadě co ještě by to mohlo způsobovat. Děkuji za jakýkoli podnět. VID_20241114_093632.mp4
Listopad 16, 2024Lis 16 Autor Tak dnes změřeny tlaky ve válcích a 3 válce tlak 13 a 4 válec pouze 9,5 tak že to někde uniká. Olej neubývá.
Listopad 17, 2024Lis 17 Ahoj mám stejnou motorizaci mám taky stejný problém , nevím možná horší mě vynechávají hned 3 válce svíčky, cívky , pcv odlučovač Váha vzduchu a nic nepomohlo. ale mám takové tušení že by to mohly být 2 možnosti vstřiky a nebo sání (vířivé klapky budou určitě zanesené karbonem tím pádem neproudí do válců při studeném startu vzduch nebo tlak nevím až tak tomu nerozumím. zeptám se máš při startu pištivý zvuk pod kapotou? Jeto chvilka jestli ano jeto tento problém cca 20 vteřin. Jdu 28.11 na servis tak dám popis co by to mohlo být.
Listopad 17, 2024Lis 17 Autor Ne žádný pistivi zvuk nepozoduji. Dnes zkouška startu a dvě minuty ten motor jel v klidu, ani na diagnostice neukázalo vynechání válců. Pak ale opět vynechávání válce. Za 14 dní jdu na kontrolu endoskopem. Koukneme se jak to tam vypadá přes díru od svíčky.
Prosinec 8, 2024Pro 8 Ahoj Škodovácký kolego, problém vyřešen problém s cukáním neboli škubání motoru a následného vynechávání 1 2 3 válců studených startu spočívalo zaneseným palivovým filtrem měl nalítáno 90 tisíc jo a ještě vyčištění kontaktu na zapalovacích cívkách k zapalovacím svíčkám.
Prosinec 8, 2024Pro 8 Autor Díky za info. Ale bohužel u mne to bude něco jiného. Měřili se tlaky a jeden válec má velký rozdíl než ostatní. Tak že půjde zatím hlava dolů a uvidíme. Pak dám info.
Prosinec 11, 2024Pro 11 To jsou Šroty TSI motory takže koukám mě to asi taky nemine já mám totiž taky opravený motor mám nalítáno 90 tisíc. Já se toho auta asi zbavím protože druhou generálku bych už nechtěl podstoupit platil sem 150 tisíc za opravu hrůza. Držím palce ať to dobře dopadne.
Březen 19Bře 19 Autor Tak auto zase vrní jak má. Takže po 70tkm kdy byla dělaná generálka motoru, u nichž byly vyměněny písty za borsehung, opět totálně zapečené pístní kroužky na čtvrtém válci. Ostatní taky už byly chytnute. Olej to nežralo.
Březen 19Bře 19 niečo asi nebude dobre ak to boli modifikované piesty a normálny olej v normálnom intervale
Březen 24Bře 24 Autor To já vím. Jen se mi to nechtělo rozepisovat. Prostě recirkulace výfukových zplodin. 😉
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.