Jump to content

Motor škube


Radpav

Recommended Posts

Zdravím. Mám 1.8tsi cdaa r.v.2010. motor je po go cca 60tkm. Při volnoběhu se motor třepe a jde to cítit do interiéru. Diagnostika ukazuje vynechávání na válci 4. Zatím vyměněno: svíčky, přehazování cívek ( stejná závada 4. válec), výměna nastavovacího ventilu + centrálního magnetu váčky. Zatím vše bez úspěchu. Budu pokračovat změřením tlaku ve válci, demontáž sání a kontrola, kontrola vstřikovače a kontrola netěsnosti na sacích ventilech. Chci se zeptat jestli jdu správným směrem, popřípadě co ještě by to mohlo způsobovat. Děkuji za jakýkoli podnět.

Link to comment
Share on other sites

Ahoj mám stejnou motorizaci mám taky stejný problém , nevím možná horší mě vynechávají hned 3 válce svíčky, cívky , pcv odlučovač Váha vzduchu a nic nepomohlo. ale mám takové tušení že by to mohly být  2 možnosti vstřiky a nebo sání (vířivé klapky budou určitě zanesené karbonem tím pádem neproudí do válců při studeném startu vzduch nebo tlak nevím až tak tomu nerozumím. zeptám se máš při startu pištivý zvuk pod kapotou? Jeto chvilka jestli ano jeto tento problém cca 20 vteřin. Jdu 28.11 na servis tak dám popis co by to mohlo být.

Link to comment
Share on other sites

Ne žádný pistivi zvuk nepozoduji. Dnes zkouška startu a dvě minuty ten motor jel v klidu, ani na diagnostice neukázalo vynechání válců. Pak ale opět vynechávání válce. Za 14 dní jdu na kontrolu endoskopem. Koukneme se jak to tam vypadá přes díru od svíčky.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ahoj Škodovácký kolego, problém vyřešen problém s cukáním neboli škubání motoru a následného vynechávání 1 2 3 válců studených startu spočívalo zaneseným palivovým filtrem měl nalítáno 90 tisíc jo a ještě vyčištění kontaktu na zapalovacích cívkách k zapalovacím svíčkám. 

Link to comment
Share on other sites

To jsou Šroty TSI motory takže koukám mě to asi taky nemine já mám totiž taky opravený motor mám nalítáno 90 tisíc. Já se toho auta asi zbavím protože druhou generálku bych už nechtěl podstoupit platil sem 150 tisíc za opravu hrůza. Držím palce ať to dobře dopadne.

 

  • Negativní 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Tak auto zase vrní jak má. Takže po 70tkm kdy byla dělaná generálka motoru, u nichž byly vyměněny písty za borsehung, opět totálně zapečené pístní kroužky na čtvrtém válci. Ostatní taky už byly chytnute. Olej to nežralo. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...