Fantomas_999 Vloženo před 8 hodinami Sdílet Vloženo před 8 hodinami (editace) Zdárek, chci si sám měnit termostat na motoru.. CFGB 2.0 125kw 4x4 A zajímá mě jestli je u 4x4 něco jinak než u ostatních motorů? Popřípadně na co si dát pozor? Dík za všechny rady. Editováno: před 8 hodinami, autor: Fantomas_999 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZTD Vloženo před 4 hodinami Sdílet Vloženo před 4 hodinami motorem nic rozdíl je až rozvodovkou na kardan a dál k zadku co se pohonu týče ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas666 Vloženo před 2 hodinami Sdílet Vloženo před 2 hodinami Hele jestli je tam termostat taková plastová chobotnice, jakože asi jo, tak vyměnit ho je pořádný oprc. Kromě něho potřebuješ i těsnění mezi něj a trubku co se do něj zasouvá. Možná i těsnění mezi přírubu co je na boku hlavy, nejsu si jistý jestli i ona nemusí dolů.Jinak musíš vyhodit klapku, trubku od ní ke koleru, měrku oleje, rozebrat vedení vzduchu od turba ke koleru, tuším jsou tam z levé strany motoru nějaké vodní trubky co se musí taky minimálně povolit a odsunout.... Bez kleští na hadicové spony si neškrtneš, páč do něj vedou asi 3 další hadice které musíš odpojit. Je to dost práce a místa velmi málo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo před 2 hodinami Sdílet Vloženo před 2 hodinami ked sa dari za dve hodky vklude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.