Publikováno Prosinec 2, 2024Pro 2 Před čtyřma roky mi odešla originální škrtící klapka, byla vyměněná za novou (PIERBURG). Po třech měsících začala zlobit nová, diagnostika hlásila neznámá poloha škrtící klapky auto spadlo do nouzového režimu, po vypnutí a zapnutí zapalování chyba zmizí ale náhodně se znovu objevila. V rámci záruky byla v servise vyměněna za novou. Po čtyřech měsících opět stejný problém, Zase vyměněna v rámci záruky. Třetí vydržela dva roky a opět stejný problém. Klapka již po záruce, takže návštěva jiného servisu dána nová klapka (značku bohužel nevím ale není to PIERBURG a není origo.) a po měsíci opět to samé, motor padá do nouzáku a stejná chyba neznámá poloha škrtící klapky, po vypnutí/zapnutí zase vše v pořádku. Originální odešla ve 210 tkm, první ve 212tkm, druhá v 215tkm, třetí ve 230tkm a poslední v 231tkm. Nevěřím, že je tato závada způsobená klapkou. Prosím o jakoukoliv radu. Děkuji.
Prosinec 2, 2024Pro 2 Ahoj. Skus si precitat temu nizsie : O2 1.6 BSE EPC. Riesi sa tam problem v konektore skrtiacej klapky, pripadne si skontroluj kabelaz.
Prosinec 11, 2024Pro 11 Autor Tak o víkendu důkladně zkontrolovány kabely, všechny v pořádku, konektor vyčištěn a zkontrolován. Dnes ráno, opět chyba.😢
Prosinec 11, 2024Pro 11 Autor Popřípadě nemá někdo elektrické schéma zapojení škrtící klapky (j338). Děkuji.
Prosinec 11, 2024Pro 11 Ak si vymenil 5 škrtiacich klapiek, prosim ťa, vymen komplet ten konektor za 5 eur. Či su tie piny v poriadku na oko nezistiš. Po tych rokoch maju kontakty svoje vôle. Ja po výmene absolutne bez problémov. Následne kontrola pinov do RJ motora.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.