Přejít na obsah

O2 PD BXE překročena horní mez plniciho tlaku


catcomet

Doporučené příspěvky

Dobrý večer, už cca pul roku řeším problém se svojí oktavii, našel jsem zde posty ale uz jsou par let stare, tak budu doufat že jeste v dnesni době to někdo bude vedet...
po koupě svého prvního auta jsem se setkal s bouchnutím v cca 120km/h ( 2500 rpm ), hned poté auto padlo do nouzáku, nevím zda to mělo něco společného spolu ale vypadalo to tak :D, každopadně jsem zastavil a otočil klíčkem, nouzak se vypl a auto zase jelo, diag. píše že byla překročena horní mez plniciho tlaku, tzv. auto má tlačit 2.1 mbar a moje tlačí 2.5 mbar, vůbec nevím jak by se turbo mohlo porouchat tak aby tlačilo více než má, spíš by mi davalo smysl že by turbo tlačilo méně... po navstěvě servisu ( auto nebylo zavezeno mnou ) byla vyměněna váha vzduchu, absolutně mi nedochází co stím má společného váha vzduchu, po druhé navstěvě mi bylo řečeno že turbo na repas, vedel jsem že bude určitě i jiný způsob, změnil jsem mechanika a hned jsme se pustili do premyšlení, vyměnili jsme blok mag. ventilu, stále samý problém, tak mi tedy taky navrhl repas turba, ale četl jsem že mam kouknout na baňku pod turbem, nekdo dokonce i psal že měl zadrene lopatky, nevím jak dál... děkuji za každou radu :)
(EDIT: auto padá do nouzaku ve 120 km/h, cca 2500 rpm, ale divné je že při pomalem zrychlovaní se klidně dostanu na 160 km/h, ale jakmile držím podlahu tak padne hned ve 120, a jeste je divné že občas po otočení tak se dostanu na 160km/h i s plnou podlahou... )
Jinak kdyžtak rok výroby je 2004, což znamena že turbo je dělané v italii či britanii, neni z rumunska.
2. turbo píská jak sanitka, ale dočetl jsem se že u PDček to je uplne normalní :D
Škoda O22, 1.9 TDI, BXE, 299tis najezd, vyr: 04

Editováno: , autor: catcomet
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 týdny později...
On 3/6/2025 at 3:30 PM, skrat1 said:

 

Ahoj,prosím už si vyřešil problém,mám ten samý jako ty tady popisuješ.Skoušel jsem všechno možný,už nevím co ještě vyzkoušet.Jedná se o octávii 2 1.9 77kw 2005

Ahoj, omlouvám se za takhle zpožděnou odpoved, zatím jsem tento problem nevyřešil, čekám na nové  turbo, každopádně jsem si všiml že když jsem auto koupil tak motor byl při 160 km/h úplně tichý, po té ráně "bouchnutí" mám pocit že nejspíše bouchla tlaková hadice nebo něco od turba... to mi ale furt nedává smysl proč teda dává vetší tlak, poté jsem našel přímo u krytu motoru prasklou tlakovou hadici co vede do EGRu od turba, tu vyměním ted nejdříve a poté co půjde turbo ven ( staré ) a bude se dávat nové tak se zkontrolují všechny hadice... ty si už na něco přišel nebo stále ne? kdyžtak sem odepiš a hned jak se dozvim důvod tak dám vedět ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 3/6/2025 at 4:19 PM, suri. said:

nenapisal si co si robil ? turbo je ok , regulacia chodi , neseka , podtlaky su zive vsetky ? po starte banku zatiahne? 

ahoj, to se vše dozvím až bude turbo venku... naklapeni lopatek by mohlo byt zaseklé nejspíš, to je údajně slavná přičina toho mého problému...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...