OtravnaOsoba Vloženo 15. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2024 Zdravím, chtěl bych se poradit - dostala se ke mě Scala ročník 2019, 85Kw, manuál, nalítáno kolem 50 tis. Km. Už s ní funguju půl roku. Měl jsem jen krátkou zkušenost s Karoqem a 1.0 TSI a tam by přišel motor slušně kultivovaný. U Scaly mi přijde, že lehké vibrace a trochu i dunění slyším skoro permanentně (asi přirozenost 3 válce a přenos do karoserie), ale někdy bych přísahal, že to slyším i při jízdě z kopce bez plynu. No, možná jsem už paranoidní. Samozřejmě při zátahu, hlavně jízdě do kopce vibrace rostou. Co mě ale překvapilo, že (minimálně pocitově) když akceleruju ze 2 na 3 tis. otáček, vibrace se při tom s otáčkami lehce zvyšují. Tedy hlavně při nižší rychlosti. Dálnice jsou obvykle ok. Není to žádná katastrofa, jsem citlivější na basy a jezdím často bez rádia (ok, jsem blbý, že jsem sáhl po tříválci.. to nepotřebuju slyšet). Ale zajímalo by mě, jestli to nemůže být opotřebovanými silentbloky nebo dvouhmotou (nevím co s tím vyváděli předchozí majitelé). A jestli s jejich výměnou nemá někdo zkušenosti (pomohlo/nepomohlo výrazněji zlepšit projev). Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_66_tdi Vloženo 26. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2024 Ahoj. Měl jsem Scalu 85Kw jetou zakoupenou a kvůli tomu co popisuješ šla velmi brzo pryč. Když na to nejsi zvyklý u jiných aut se stejným motorem pak koupíš lepší a je tam toto, tak to je k vzteku. Po ní jsem vzal Golfa VII 81kw a nejen, že měl tak o 0,7 menší spotřebu, ale i dunění nebylo. Najeto měla Skála málo, nepředpokládám nějaké poškození dílů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.