Publikováno Prosinec 15, 2024Pro 15 Zdravím, chtěl bych se poradit - dostala se ke mě Scala ročník 2019, 85Kw, manuál, nalítáno kolem 50 tis. Km. Už s ní funguju půl roku. Měl jsem jen krátkou zkušenost s Karoqem a 1.0 TSI a tam by přišel motor slušně kultivovaný. U Scaly mi přijde, že lehké vibrace a trochu i dunění slyším skoro permanentně (asi přirozenost 3 válce a přenos do karoserie), ale někdy bych přísahal, že to slyším i při jízdě z kopce bez plynu. No, možná jsem už paranoidní. Samozřejmě při zátahu, hlavně jízdě do kopce vibrace rostou. Co mě ale překvapilo, že (minimálně pocitově) když akceleruju ze 2 na 3 tis. otáček, vibrace se při tom s otáčkami lehce zvyšují. Tedy hlavně při nižší rychlosti. Dálnice jsou obvykle ok. Není to žádná katastrofa, jsem citlivější na basy a jezdím často bez rádia (ok, jsem blbý, že jsem sáhl po tříválci.. to nepotřebuju slyšet). Ale zajímalo by mě, jestli to nemůže být opotřebovanými silentbloky nebo dvouhmotou (nevím co s tím vyváděli předchozí majitelé). A jestli s jejich výměnou nemá někdo zkušenosti (pomohlo/nepomohlo výrazněji zlepšit projev). Díky
Prosinec 26, 2024Pro 26 Ahoj. Měl jsem Scalu 85Kw jetou zakoupenou a kvůli tomu co popisuješ šla velmi brzo pryč. Když na to nejsi zvyklý u jiných aut se stejným motorem pak koupíš lepší a je tam toto, tak to je k vzteku. Po ní jsem vzal Golfa VII 81kw a nejen, že měl tak o 0,7 menší spotřebu, ale i dunění nebylo. Najeto měla Skála málo, nepředpokládám nějaké poškození dílů.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.