Publikováno Prosinec 23, 2024Pro 23 Prosím o radu,samovolně se mi přepíná displej do základního nastavení.Mam tři možnosti které si můžu vybrat ve výbavě.Někdy tři čtyři starty drží a pak musím po zapnutí tlačítka znovu nastavovat.To se děje třeba zase několik startů a pak zase pár startů drží paměť.Mate někdo podobnou zkušenost?
Prosinec 23, 2024Pro 23 Myslis virtual? Nulovani km, hodiny…? Jestli ano, nechat prehrat. Co mas za rok vyroby? Delalo to 2019/2020, sam mam prehrato a ok. Ted kamarad, auto 2019 par mesicu po zaruce a nemaji pry problem jeste prehrat zdarma, tak asi tak.
Prosinec 23, 2024Pro 23 Autor Mám ho teď týden.Tak že rok 2024.virtual mini 8'' Upraveno Prosinec 23, 2024Pro 23 od rogerman
Prosinec 23, 2024Pro 23 Jezdíš s tím jenom ty? Nebo někdo další z rodiny, případně s jinými klíči? Napadá mě buď personalizace, nebo problém některé jednotky. Tohle bych poptal přímo v servisu. Upraveno Prosinec 23, 2024Pro 23 od lucky.jack
Prosinec 23, 2024Pro 23 Autor Jen já a s jedním klíčem,už jsem zkoušel i tovární nastavení a pořád stejné...
Prosinec 23, 2024Pro 23 Autor Jsem objednaný na 2.1.kvuli svítícímu airbagu tak jim to tam nechám k tomu připsat.
Prosinec 23, 2024Pro 23 Airbag by měl mít myslím SW řešení, známý problém Kamiq, Scala. Ale to je tady OT.
Leden 6Led 6 Autor Dnes se mi vrátilo auto ze servisu.Nekolikrat přehráli software a závada trvá.Škoda se vyjádřila v tom smyslu že mi mají vůz vrátit a bude se čekat na nový soft.Po případě výměnu štítu přístrojů.Tak že nevím jestli týden měsíc nebo dýl🤡.
Leden 6Led 6 Přijde na to jak hodně to budeš chtít eskalovat. Když budeš pokorně čekat, tak to bude dokud SW prostě nevyvinou. V druhém případě na ně můžeš zkusit tlačit aby to opravili v rámci výměny štítu. Ale tohle je spíš na eskalaci přímo ve škodovce. Servis se musí držet vyjádření výrobce.
Leden 6Led 6 No ono i v rámci zákona je na odstranění závady 30 dní, v případě soukromé osoby. Pak můžeš požadovat vrácení vozu atd atd. To nikdo u prodejce řešit nechce Takže i tak bych se k tomu stavěl. Jak říkám, jestli tě to hodně prudí, tak na ně s tímto upozorněním apelovat 🙂
Leden 6Led 6 Autor Technik se mi omlouval že sami s tím nemůžou nic dělat ale myslím si že škodovka by mohla mít za měsíc třeba snahu když bych jim řekl že 30 dní je fuč...
Únor 14Úno 14 Autor Dnes jsem napsal už do škodovky že to nikdo neřeší.Odpoved byla že se problémem budou zabývat a že jsem v pořadí 🤡
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.