Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Mám jednu vzpěru,kupoval jsem  jen vzpěru 217 kč + pošta,držáky jsem vyrobil ze zbytku železa (jaklu) + barvu ve spreji-tu jsem měl doma.

ka-r-los-nevim kde sehnat 160 tku,když mi odejde za ty peníze koupim jinou.MONTAKO má určitě kvalitnější,ale k motoru tolik nelezu.

Editováno: , autor: Pany
Vloženo

Zkus to nějak pozorovat, jestli třeba není kapota na pravé straně (tam kde máš tu vzpěru) trochu nadzvedlá atd... případně pokud to nebude třeba, nemusí být 2, jen jsem si říkal že kapota je hodně těžká, že by 2 byly lepší, ale klidně jedna pokud je dostačující  :kol-47:

Vloženo

Prihováram sa za dve vzpery. Tlak na jednu stranu časom kapotu poznačí. Kapota čo do pevnosti a skrutu nebola navrhnutá na tlak z jednej strany.Ale uznávam, že každý si svoj majetok opatruje inak.

Vloženo (editace)

Když dáme dvě,tak kapota stejně bude pracovat před uchycením vzpěry,není totiž konstruovaná na vzpěry vůbec,to by bylo podle mě z výroby.

Stringo kapota v místě vzpěry nepatrně asi je malinko nadzvedlá (asi 2 mm),ale nevím před tím,je to místo držáku toho drátu.Když na kapotu podepřenou drátem troch zatlačíš bude taky pracovat.Mě tam ten drát držel jako prase,když jsem kapotu zavíral,nemohl jsem ho jentak vyndat z držáku a proto nevím ten rozdíl před a po.Kapota mi nepříjde těžká,když se zvedá jede rovně nijak se neláme.

Editováno: , autor: Pany
Vloženo

no to je jasné, že to není na vzpěru stavěné, ale třeba VW Caddy to má na obou stranách, vlastně všechny kapoty co jsem viděl na autech origo, byly dvojité, jak píše Karlos, jde o panty, o plech ani tak moc ne, ten to vydrží...

Vloženo

Audi A4,Touran,,Superb myslim taky jednu.

Když někdo sežene vzpěry 160 N dám dvě nebráním se.Kdyby se někdo našel,kdo má jedu vzpěru už delší dobu a dal by nám reference.

Vloženo

Tak tak... já četl že od Milotecu ta jedna vzpěra někomu ten pant opravdu namohla tak, že napřed skřípal a potom při zavírání i přeskakoval, co na tom je pravdy nevím, proto jsem tu řešil od začátku vzpěry 2 a slabší 

Vloženo (editace)

No koukám, že se to pomalu blíží ke zdárnému konci. Taky o tom přemýšlím. Mé minulém auto(Volvo V40) mělo jednu, ale bylo to z výroby a kapota na to byla přípravená už z výroby.

Editováno: , autor: Ovce
Vloženo

Na OB autodíly stoji na obe strany 2100.Vim drzaky nic moc.Na Octavia clubu jsem cetl, ze s jednou vzperou ma 2 octavky II (jedna 6 a druha 3,5 roku) a bez problemu.Jsou tam i obrazky, ale nejsem clenem tak je neotevru.

Vloženo

Tak to je nějaká novinka, protože na OII byla vždy jen jedna vzpěra, jen na Rapida byly dvě  :kol-32:

 

Jak říkám, mě by se i z estetického hlediska líbily vzpěry 2, ale pokud to mechanicky nic ničit nebude, je mi to celkem jedno, hlavně už mě sere pořád rochat tím klackem...

Vloženo

Koukal jsem na to na OB autodíly a všiml jsem si na jednom obrázku pro pravou stranu, že vzpěra má 280N. Kdyby tam dal člověk obě bylo by to 560N což už by při zavírání mohlo dělat trochu problém.

 

V popisu je "- výrobce nabízí pro Octavii II vzpěru na levou nebo na pravou stranu, můžete si vybrat" tudíž je to uzpůsobený jen na otvírání jen jednou vzpěrou.

Vloženo

O II má jednu,ale šlo mi o cenu,bavili jsme se o ceně od Montaka za dvě vzpěry.

Stringo máš pravdu jen jednu stranu a mě přijde to co jsem namontoval dobrý.Škoda,že to někdo může u mě skouknout.Jsem od Teplic.Já poslední dobou zvedal kapotu jako za dvacet let před tím.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...