Jirka8 Vloženo před 3 hodinami Sdílet Vloženo před 3 hodinami (editace) Zdravím, Koupil jsem starší Octavii 1, 500+, rv 2001. Auto prý před STK hodně kouřilo, před STK bylo "protáhnuto", emise prý ale prošlo "tak tak" Chtěl bych, aby bylo auto v dobré kondici, a sloužilo ještě dlouho. Nevím, kdy naposledy někdo šahal na sání/ventily/turbo. EGR nezaslepené (aspoň o tom nevím). Spotřeba kolem 4,8-6,4 na střednědlouhých drahách. Turbo píská slyšitelně. Za mě dělané rozvody, dochlazuju, nejezdím moc krátké trasy po městě, jen Eurooil + VIF každé tankování. Letos jsem se dostal k VCDS. Udělal jsem sérii testů dle manuálu, něco zahřátý volnoběh, a pak několikrát zátěž na třetí stupeň 1500 - 4000 do mírného kopce kopce , abych odchytil bloky 1/3/8/10/11. Všechny hodnoty mi vyšly v normě, až na množství vzduchu v zátěži. Nevím, proč ŘJ hlásí očekávanou hodnotu 803 mh/H, ale aktuální po počátěčním nárůstu na normových 870 kolem 2300ot, už jen klesá, a při testovaných 3000ot se pohybuje kolem 650-700. Jediná další věc, která vyšla mimo normu, a bude mít souvislost s váhou je Omezení vstřik. množství na základě váhy vzduchu. Hodnota 33,4 mimo normu 37-40. Turbo tlačí myslím bezproblémů v normě, nárůstovou křivku omezí N75 v rámci tolerancí tlaku, maximální je kolem 2030 mbar. Manuál dává jednu možnost: přisávaný vzduch mezi snímačem množství vzduchu a turbodmychadlem. Nicméně tohle hrozí i při volnoběhu, a tam jsou hodnoty správné.. Čtu data správně? Jak bych měl dál postupovat? Nemám s TDI motory velkou zkušenost, pokud by měl někdo dobrou radu či korekce mých závěrů, budu vděčný. Naslepo měnit váhu nebo půlit turbo nechci; ale je možné, že by třeba pomohlo čištění sání? Rozdělané jsem to neměl, to by šlo přes mechaniky já mám respekt. Pochopil jsem také, že s vyššími hodnotami váhy vzduchu mohou zvýšit objem recyklovaných zplodin do EGRu, to zase také úplně nechci (nějaké čínské aftermarket prý dávají naopak zvýšená čísla). Nebo jsou tyto hodnoty váhy OK, a nemám se tím zabývat? Předem děkuju za reakce. Naměřené hodnoty / grafy: Mimo normu: Váha vzduchu zátěž https://i.postimg.cc/V6G6hYDH/Vaha-dokumentace.jpg https://i.postimg.cc/ZRKnj9Fd/Vaha1.png https://i.postimg.cc/vT4BFpK8/Vaha2.png https://i.postimg.cc/x8Bd06rv/Vaha3.png Omezení vstřik. množství na základě váhy vzduchu https://i.postimg.cc/d337Q7hY/Smoke-Limitation-dokumentace.png https://i.postimg.cc/MKhcxpxC/Smoke-limitation-graf.png V pořádku: ---- Váha vzduchu volnoběh https://i.postimg.cc/Jn1DgYmt/Egr1-dokumentace.jpg https://i.postimg.cc/Y0PvvpFm/egr1.png Turbo https://i.postimg.cc/K8B1Yh8R/Turbo-dokumentace.png https://i.postimg.cc/jjTLw3Dv/Turbo.png https://i.postimg.cc/25x34dvY/Turbo2.png Vstřikování https://i.postimg.cc/52dtTKS1/Vstrikovani-dokumentace.png https://i.postimg.cc/qBFqXvtN/Vstrikovani.png https://i.postimg.cc/7YT6Br7m/Vstrikovani2-dokumentace.png https://i.postimg.cc/W1G4vm5Z/Vstrikovani2.png EGR https://i.postimg.cc/zB0b1wX7/Egr2-dokumentace.png https://i.postimg.cc/PfVp3M7r/egr20.png https://i.postimg.cc/CLZZWqyC/egr21.png Editováno: před 3 hodinami, autor: Jirka8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.