TomášT Vloženo 27. Květen 2008 Sdílet Vloženo 27. Květen 2008 našel jsem to v sekci konceptů na stánkách škodovky. Že by to bylo to nové superlevné miniauto od škodovky? No vypadá prakticky a zajímavě. Ten předek v sobě inspiraci Š105 M nezapře Ještě kdyby upravili HTP na objem 1,0 a zamontovali, nasadili cenu tak 90-100 000Kč. Tak by asi ty čínské hračky neměli šanci.... http://www.skoda-auto.com/moss-cze/model/concepts/ahoj/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 28. Květen 2008 Sdílet Vloženo 28. Květen 2008 To asi těžko, tohle je staré víc než 10 let a není to práce designerského studia ŠA, ale nějakých studentů, navíc tehdy se o produkci Škodovky odvozené od VW Lupo (Up!) asi těžko ovažovalo, nehledě na to, že Lupo má mít zadní náhon... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m_tsch Vloženo 28. Květen 2008 Sdílet Vloženo 28. Květen 2008 Myslím, že to byl první projekt T.Ingenhalta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubrt Vloženo 6. Červen 2008 Sdílet Vloženo 6. Červen 2008 Zdravím. A co tohle. Jarda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andre_fux Vloženo 6. Červen 2008 Sdílet Vloženo 6. Červen 2008 š. 720 1.5 OHC r. 1972.Zkus se podívat na automuzeum ŠKODA Mladá Boleslav.Když tam bude depozitář,tak tam toho je mraky.Až se člověk diví co uměli vyrobit a co se kvůli Ivanovi nesmělo dát do výroby. Škoda holt je to Škoda. Jako je škoda, že se spousta aut nedostala do série, ale není to kvůli Ivanovi, ale kvůli bratům... Protože v té době se sponzorovalo zemědělské slovenko... zasraní brati. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 6. Červen 2008 Sdílet Vloženo 6. Červen 2008 Zdravím.A co tohle. Jarda To už tu bylo asi 36x Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubrt Vloženo 7. Červen 2008 Sdílet Vloženo 7. Červen 2008 To už tu bylo asi 36x I ty zlý. Když se nestalo nic horšího. Jarda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 7. Červen 2008 Sdílet Vloženo 7. Červen 2008 Ptal ses co tohle, tak jsem odpověděl A jinak se nemusíš pod každý příspěvek podepisovat, poznáme, že jsi to Ty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 ŠKODA 763 Rok výroby: 1977 - ? Charakteristika: třídvéřové čtyřmístné kupé, motor vpředu a pohon zadních kol Motor: čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHC, umístěný vpředu Zdvihový objem: 1498 ccm, vrtání 80 mm a zdvih 74,5 mm, komprese 9,0, karburátor Weber Výkon: 63 kW (85 k) při 5300 ot/min Převodové ústrojí: čtyřstupňová automatická Podvozek: bezrámová konstrukce Hmotnost: 1100 kg Max. rychlost: 160 km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 ŠKODA 977 Rok výroby: 1956 - ? Charakteristika: prototyp dvoudvéřový čtyřmístný vůz, motor vzadu a pohon zadních kol Motor: čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHV, umístěný podél za přední nápravou Zdvihový objem: 988 ccm, vrtání i zdvih 68 mm, komprese 7,0 Výkon: 27 kW při 4200 ot/min Převodové ústrojí: čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem Hmotnost: pohotovostní 900 kg celková 1230 kg Max. rychlost: 109 km/h Poznámka: V roce 1955 byly na základě požadavku ministerstva všeobecného strojírenství zahájeny práce na vývoji nového osobního vozu, který by nahradil stávající model Škoda 440 (Spartak, od roku 1959 Octavia). Škodovka vyrobila tři prototypy různých koncepcí, typ 977 měl motor vzadu a byl vyroben ve dvou verzích (motor chlazený vzduchem a motor chlazený kapalinou). Do výroby se nakonec dostal vůz s motorem vzadu (chlazeným kapalinou), od roku 1964 vyráběný jako Škoda 1000 MB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 ŠKODA 180 RS, ŠKODA 200 RS Rok výroby: 1974 - ? Charakteristika: sportovní automobil s pohonem zadních kol Motor: čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHV, umístěný podél za zadní nápravou Zdvihový objem: 1771 ccm, 1997 ccm Výkon: 113,3 kW (154 k) při 6250ot/min, 119,8kW (163 k) při 6000 ot/min Převodové ústrojí: v bloku s motorem, v podélném uspořádání: převodovka - rozvodovka – motor Podvozek: bezrámová konstrukce Celkové rozměry: ? Max. rychlost: ? Karoserie: samonosná, uzavřená, s vnitřní trubkovou ochrannou klecí, coupé, panely karoserie z laminátu a hliníkového plechu "Škodu 200 RS, typ 734, také můžete vidět v našem muzeu. Byly postaveny tři kusy pod názvem "180 RS" a "200 RS", podle kubatury (1800 a 2000 ccm, ale používal se i 1600 ccm. Co se stalo s ostatními dvěma vozy bohužel nevím. Vozy byly používány jako předchůdce Škody 735 = 130 RS. Mgr. Lukáš Nachtmann, Archiv historie firmy ŠkodaAuto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 ŠKODA 130 RS A5 Rok výroby: 1977 -1978 Charakteristika: dvoudvéřové jednomístné závodní kupé, motor vzadu a pohon zadních kol Motor: čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHC, umístěný podél za zadní nápravou Zdvihový objem: 1771 ccm Výkon: 140 kW (190 k) při 6200 ot/min Převodové ústrojí: pětistupňová v bloku s motorem, v podélném uspořádání: převodovka - rozvodovka – motor Podvozek: bezrámová konstrukce Celkové rozměry: ? Max. rychlost: 270 km/h Poznámka: větší část karosérie vozu s rozšířenými blatníky a mohutným zadním spojlerem byla vyrobena z laminátu s vnitřní trubkovou klecí Později byl vůz vybaven motory 2.0 2xOHC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 26. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2008 Paráda, kde ta data bereš? Jsem se zace něco dozvěděl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asta Vloženo 26. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2008 Jako je škoda, že se spousta aut nedostala do série, ale není to kvůli Ivanovi, ale kvůli bratům... Protože v té době se sponzorovalo zemědělské slovenko... zasraní brati. A to kvoly tomu aby česky posraty andre mal čo jest Nemusel si sa preregistrovat len kvoli tomu aby si to mohol napisat debilko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 27. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2008 (editace) Paráda, kde ta data bereš? Jsem se zace něco dozvěděl Na kani.plivnik.cz Editováno: 13. Duben 2009, autor: NNN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andre_fux Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 (editace) A to kvoly tomu aby česky posraty andre mal čo jest Nemusel si sa preregistrovat len kvoli tomu aby si to mohol napisat debilko Tak jako sem se nepreregistrovaval.... asi se me pletes s nekym jinym... Jinak my by sme tu meli co jist, ale asi to nema cenu se hadat s tebou... Jen sem opravoval nepravdu, ze mraky skodovek se nedostalo do vyroby kvuli Ivanovi Editováno: 28. Červenec 2008, autor: mischicka Pravopis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 Mischicko, kdyz uz editace, tak tady je jeste jedna chyba: "Jinak my by sme " Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 ŠKODA 1500V (typ778) Rok výroby - 1972 -> ? Charakteristika - prototyp čtyřdvéřový pětimístný užitkový vůz, motor vpředu a pohon zadních kol, na pravé straně vozu zadní boční posuvné dveře. Motor - čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHC, umístěný vpředu Zdvihový objem - 1100, 1300, 1500, 1600 a 1700 ccm3 Výkon - 1498 cm³, výkon asi 63 kW (85 koní), vrtání 80 mm a zdvih 74,5 mm, komprese 9,0, karburátor Weber Převodové ústrojí - čtyřstupňová v bloku s motorem Celkové rozměry - 4750x1880x1900 mm, rozvor 2400 mm Hmotnost - 1200 kg Max. rychlost - 130 km/h Karoserie - celokovová, samonosná, uzavřená, pětimístná, čtyřdveřová Poznámka - Jeden z prototypů uvažovaného nástupce vozu Škoda 1203. Vůz měl klasickou koncepci a motor z prototypu Škoda 720. Boční dveře byly posuvné, existovaly i prototypy v provedení dvoumístné dodávky bez proskleného nákladového prostoru. Prototypy vznikaly v první polovině sedmdesátých let. Vyrobeno kusů - více než 130 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reddy Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 z dálky to vypadá, že to má zrcátka z favorita, ale pokud to vznikalo v první půlce 70tých let, tak to asi jen podoba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 Mischicko, kdyz uz editace, tak tady je jeste jedna chyba: "Jinak my by sme " Ale to já vím, jenže to bych musel upravovat každou nespisovnou koncovku nebo tvar, ale to i tam NAPROSTO TOTÁLNĚ tlouklo do očí, víš ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 (editace) Tak to pak jooo Editováno: 28. Červenec 2008, autor: krysarr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 ŠKODA 532 Rok výroby - 1938 - 1938 Charakteristika - prototyp třínápravového autobusu s pohonem kol obou zadních náprav Motor - čtyřdobý, vznětový, kapalinou chlazený, řadový šestiválec OHV, umístěný podél za zadní nápravou Zdvihový objem - 7983 ccm Výkon - 79,4 kW (108 k) Převodové ústrojí - převodovka v bloku s motorem, spojovacím hřídelem poháněna skříň rozvodovky, uložená mezi oběma zadními nápravami a obsahující mezinápravové i nápravové diferenciální ústrojí s uzávěrkou Podvozek - rám páteřový, vzadu rozvidlený skříňový nosník čtvercového průřezu Hmotnost - podvozek 4100 kg Max. rychlost - 75 až 93 km/h Spotřeba - 25 litrů na 100 km Karoserie - karoserie smíšené konstrukce s dřevěnou kostrou a plechovými panely, s trambusovým čelem a splývavou zadní částí Poznámka - pro 36 sedících cestujících Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 ŠKODA 536 Rok výroby - 1939 - 1940 Charakteristika - prototyp třínápravového autobusu s pohonem kol obou zadních náprav Motor - čtyřdobý, vznětový, kapalinou chlazený, řadový šestiválec OHV, umístěný podél za zadní nápravou Zdvihový objem - 11 782 ccm Výkon - 103 kW (140 k) Převodové ústrojí - převodovka v bloku s motorem, spojovacím hřídelem poháněna skříň rozvodovky, uložená mezi oběma zadními nápravami a obsahující mezinápravové i nápravové diferenciální ústrojí s uzávěrkou Podvozek - rám páteřový, vzadu rozvidlený skříňový nosník čtvercového průřezu Hmotnost - podvozek 5100 kg Max. rychlost - 70 až 78 km/h Spotřeba - 32 litrů na 100 km Karoserie - karoserie smíšené konstrukce s dřevěnou kostrou a plechovými panely, s trambusovým čelem a splývavou zadní částí Poznámka - pro 50 sedících cestujících Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 ŠKODA 935 (typ935) Rok výroby - 1935 - 1937 Charakteristika - prototyp osobního automobilu s pohonem zadních kol Motor - čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, plochý čtyřválec OHV, umístěný podél před přední nápravou Zdvihový objem - 1995 ccm Výkon - 40,5 kW (55 k) při 3500 ot/min Převodové ústrojí - převodovka a rozvodovka v bloku s motorem v podélném uspořádání: motor - rozvodovka - převodovka Podvozek - páteřový rám s centrální rourou, alternativně plnící i funkci palivové nádrže Celkové rozměry - 3800 x 1670 x 1500 mm Hmotnost - podvozek 770 kg vůz 1170 kg Karoserie - karoserie smíšené konstrukce s dřevěnou kostrou a plechovými panely sedan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 28. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2008 ŠKODA MOŽ-2 (typ972) Rok výroby - 1951 - 1952 Charakteristika - prototyp obojživelného automobilu s pohonem všech čtyř kol (4 x 4) Motor - čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHV, umístěný podél za přední nápravou Zdvihový objem - 1221 ccm, 1491 ccm Výkon - 33,1 kW (45 k) při 4200 ot/min 38,3 kW (52 k) při 4200 ot/min Převodové ústrojí - převodovka a redukční převodovka s mezinápravovou rozvodovkou v bloku s motorem, pohon rozvodovek obou náprav spojovacími hřídely, stálá redukce v kolech pro zvýšení světlé výšky vozidla Podvozek - bezrámová konstrukce Celkové rozměry - 4520 x 1735 x 1770 mm Hmotnost - vůz 1350 kg užitečná 450 kg Max. rychlost - 85 km/h (na vodě 10 km/h) Spotřeba - 12,5 litru na 100 km Karoserie - celokovová, samonosná, vyztužená podélníky a příčkami, otevřená, čtyřmístná, obojživelná (amphibia), člunového tvaru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.