Martin1123 Vloženo před 14 hodinami Sdílet Vloženo před 14 hodinami Čauec, neporadil by mi někdo s touto závadou: U1008 00? Jedná se o Superb II 2.0 TDI 125KW motor CFGB. Udělal jsem na autě běžný servis a rozvody. Mám podezřění na alternátor jelikož ukazuje nesmysli a diagnostika píše chybu U140A 00. Na altiku jsem naměřil cca 11,4V po startu, ale v momentě když jsem akceleroval, tak začal dobíjet 13,6V . Nicméně rád si nechám poradit. Posílám taky co vyplivla diagnostika Neděle,02,Březen,2025,17:31:25:00009 VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator Běží na Windows 10 x64 VCDS verze: SVO 19.6.2.1 Verze dat: 20191020 DS308.0 www.vag-com.cz VIN: TMBLF93TXE9052292 Výrobní štítek: SUPERB -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 018 RS HW: 03L 906 018 MH Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H28 9977 Kódování: 001D0032042601080000 Číslo dílny: WSC 56499 107 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018RS 003004 (SK46) ROD: EV_ECM20TDI01103L906018RQ.rod VCID: 0C171137A74B5E2FCA-8058 2 závad nalezeno. 17262 - Svorka 30 U140A 00 [036] - přerušení [Rozšířené detaily UDS závad jsou podporovány pouze současnou generací interfejsů (HEX-V2 a HEX-NET)] Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Datum: 2000.00.00 Čas: 00:00:00 Otáčky motoru: 0.00 /min Normovaná hodnota zátěže: 0.0 % Rychlost vozidla: 0 km/h Teplota chladicí kapaliny: -40 °C Teplota nasávaného vzduchu: -40 °C Okolní tlak vzduchu: 0 mbar Napětí svorky 30: 0.000 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Resetový stav řídicí jednotky motoru-Bits 0-7: 0 Resetový stav řídicí jednotky motoru-Bits 0-7: 0 Omezení: točivý moment: 0.0 Nm Omezení: plynový pedál: 0.0 Nm Tempomat: stav-Bits 0-7: 0 Dráha plynového pedálu: 0.00 % točivý moment motoru: -500.0 Nm Alternátor: signál zátěže: 0.00 % 4629 - Hlavní relé P068A 00 [036] - otevírá příliš časně Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 0 km Datum: 2000.00.00 Čas: 00:00:00 Otáčky motoru: 0.00 /min Normovaná hodnota zátěže: 0.0 % Rychlost vozidla: 0 km/h Teplota chladicí kapaliny: -40 °C Teplota nasávaného vzduchu: -40 °C Okolní tlak vzduchu: 0 mbar Napětí svorky 30: 0.000 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Dráha plynového pedálu: 0.00 % Řízení startéru: signál Interlock nebo P/N-Bits 0-7: 0 Stav motoru: COENG_STANDBY Stav motoru-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 0 Readiness: 0 0 0 0 1 Neděle,02,Březen,2025,18:10:06:00009 VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator Běží na Windows 10 x64 VCDS verze: SVO 19.6.2.1 Verze dat: 20191020 DS308.0 www.vag-com.cz VIN: TMBLF93TXE9052292 Výrobní štítek: SUPERB 3 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 018 RS HW: 03L 906 018 MH Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H28 9977 Kódování: 001D0032042601080000 Číslo dílny: WSC 56499 107 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018RS 003004 (SK46) ROD: EV_ECM20TDI01103L906018RQ.rod VCID: 0C171137A74B5E2FCA-8058 1 nalezena chyba: 7144 - Diagn. rozhraní datové sbernice -J533 U1008 00 [039] - Vypište obsah pameti závad [Rozšířené detaily UDS závad jsou podporovány pouze současnou generací interfejsů (HEX-V2 a HEX-NET)] Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 214033 km Datum: 2123.14.06 Čas: 18:07:23 Otáčky motoru: 3714.50 /min Normovaná hodnota zátěže: 2.7 % Rychlost vozidla: 84 km/h Teplota chladicí kapaliny: 56 °C Teplota nasávaného vzduchu: 23 °C Okolní tlak vzduchu: 990 mbar Napětí svorky 30: 14.080 V Čítač zapomenutí po OBD: 40 Požadované zrychlení ACC: 0.000 m/s˛ Přijatý stav řídicí jednotky ACC-Bits 0-7: 4 Chybový stav aktivního brzdového systému-Bits 0-7: 0 Stav akceleračního rozhraní ADR/tempomat-Bits 0-7: 0 Zrychlení: 0.738 m/s˛ Stav motoru: COENG_RUNNING Stav motoru-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 Readiness: 0 0 0 0 0 Neděle,02,Březen,2025,17:54:30:00009 VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator Běží na Windows 10 x64 VCDS verze: SVO 19.6.2.1 Verze dat: 20191020 DS308.0 www.vag-com.cz VIN: TMBLF93TXE9052292 Výrobní štítek: SUPERB Addresa 61: Regulace baterie Labely: SVO\1K0-907-534.clb Objednací číslo řídící jednoky: 7N0 907 534 HW: 7N0 907 530 AM Systém a/nebo verze: Batt.regelung H55 1642 Kódování: 030F185A Číslo dílny: WSC 33361 790 00098 VCID: 71E960C3A8A913C759-8024 1 nalezena chyba: 02252 - Alternator 004 - zadny signal / komunikace info o závadě: Stav závad: 01100100 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 194 Kilometry: 214033 km Indikace času: 0 Datum: 2019.07.24 Čas: 17:51:27 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo před 14 hodinami Sdílet Vloženo před 14 hodinami ak to ma real km bude asi hnily kablik od alternatora niekde vo zvazku ... bud pri nom alebo nad starterom tipujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin1123 Vloženo před 14 hodinami Autor Sdílet Vloženo před 14 hodinami Je mi divné právě že by to byl alternátor. Vypadá že je tam nový (Denso), zkusím mrknout po těch drátech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.