Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj všem , prosím o radu. Už si s kamarádem co mě pomáhá nevíme rady. Motor 2.0 TDI 135 kW CUNA DSG, najeto 230 000 km , a při zahřátém motoru na více jak 81*C na vodě začne houpat volnoběh , na otáčkoměru motoru to není moc poznat ale na poslechu motoru a na karoserii ano. Motor jakoby zakopává , vynechává . Viz video tady: 

 

 

Jak se voda v motoru ochladí pod 81*C volnoběh se sám krásně zklidní. A pokud se motor neochladí též pomáhá zapnout výhřevy sedaček plus zadního okna a jak se zatíží alternátor , též se volnoběh srovná. Jednou asi před půl rokem vyskočila ve VAGU sporadická chyba senzor vačky/kliky. Chybu jsme smazali a od té doby se nikdy neobjevila. Paměť závad je čistá, ŘJ si na nic nestěžuje. Motor tahá parádně bez cukání, startuje na první otočení jak v zimě tak v létě. Spotřeba od 6 do 7 litrů. Rozvody vyměněné ve 210 000 km , vše nastaveno tak jak má být, byl jsem u toho. Vzhledem k tomu , že auto i často regeneruje ( každých 100 km) tak se vyměnily následující díly: vysokotlaký EGR originální nový ( beze změny ) , všechny 4 vstřikovače originální nové ( beze změny ) , vyčištěn DPF ( beze změny i časté regenerace ) Zřejmě ty časté regenerace souvisejí s tím špatným chodem motoru na volnoběh , těžko říct. Jinak též vždy pomůže udělat adaptace věcí na motoru , zejména adaptace synchronizace vačka/klika to se pak volnoběh krásně srovná i za tepla a vydrží tak 10 min. běžet ukázkově, poté se sám opět rozhodí. Tlak paliva dle VAGU je v pořádku. A jak jsem říkal žádná chyba ve VAGU není. V servisu kde čistili DPF doporučili vyměnit vysokotlaký EGR , to jsem udělal viz výše a nic. Pak řekli , že to určitě bude i ten nízkotlaký. Ale nějak mě už nebaví na rady různých mechaniků měnit nové díly systémem pokus omyl. Nesetkal se s tímto problémem někdo z vás ? Děkuju moc za rady. 

e1c1b1e3-b9c7-4d3e-8e4b-ef2f1b1f582e.jpg

Upraveno od MarfyE34

To čidlo na kľuke si neskúšal vymeniť ? mňe najskôr pár krát divno bežal voľnobeh, potom na dialnici to nevedelo radiť a potom jedného dňa našťastie doma mi auto nešlo naštartovať a čidlo na kľuke išlo do večných lovíšť.

 

Mám tam teraz nejaký aftermarket za 18€, origo mam pripravené keby tento robil problémy.

  • Autor

Čidlo kliky jsem měnit nezkoušel, tu závadu VAG vyhodil pouze jednou. A není to spíš snímačem té vačky? 

  • Autor

Nemůže to způsobovat nízkotlaký EGR co je na DPF ? Někde jsem četl, že právě on otevírá až když je motor ohřátý. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.