Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

nikde sem nic podobneho nenasel, jen v tematu o 1,4 ale tam samozrejme uz zadne reseni nezverejneno

 

roomster 1,2tsi 

 

utikalo palivo kolem vstrikovace, vymena vstrikovace, vsech tesneni na vsech ctyrech vstrikovacich, srouby ok, za 200km opet stejny vstrik a unik, vymenena lista, vstrik,  srouby a opet vsechny tesneni na vsech ctyrech vstrikovacich , ted cca 200km a opet unik paliva na stejnem vstrikovaci ( ktery byl dany novy 2x ) , nekdo zazil neco podobneho ? benzin v oleji neni , diky 

Vloženo

teď řeším stejný problém, ale ještě jsem to nesundával. Roomstera máme chvilku, byl dovezený z belgie. Při koupi nic nebylo cítit a po pár dnech dlouhý studený start a cítit benzín. Při posvícení je asi také u druhého vstřiku vidět mokro, po setření ubrouskem je to benzín. Někde jsem narazil na to, že někdo špatně zpětně instaloval palivovou lištu a těsnění nesedlo správně. Na nové těsnění je kalibrační sada, podle které se má horní i spodní těsnění kalibrovat.

Těsnění mám objednané, tak uvidím.

Jediné dilema teď mám s vysokotlakým čerpadlem. Mělo by se správně, dle servisní příručky, odtlakovat vysokotlaká část před demontáží přes diagnostiku. Tu nemám, tak nevím, jestli se dá prostě jemně povolit převlečka k rozdělovací liště a do hadru to odpustit. Jestli pak nevznikne problém. Ono se to jinak rozebrat nedá. A potom jestli se po demontáži toho čerpadla musí měnit i těsnění.

 

Pokud někdo ví jak na to čerpadlo tak prosím o radu, jestli shánět diagnostiku ještě. Sadu pak na kalibraci těsnění vstřikovačů mám.

Vloženo

to vsechno bylo udelano, ale na tretim se po treti poskodilo vrchni tesneni , namontovane  byly vsechny s celou sadou, lista nova, srouby nove a zas to stejne 

Vloženo

co chces odtlakovavat ? povolis 17 maticu , hodis na vrch handru a mas to odtlakovane

 

pripravok je len na montaz spodneho teflonoveho tesnenia smerom do hlavy a tam mu benzin urcite netecie ... hore su spravne poskladane gumicka , plastovy kruzok plechova podlozka ako ma byt? v liste nie je nejaky otrep , neseknete gumicku hned pri montazi ? inak mi to nevychodi 

Vloženo

Tak dneska jsem to pretesnil, rovnou nový svíčky a kabely a cívka, byla totálně zoxidovana. 

Odtlakovat píšou v servisní příručce, ale povolil jsem prevlecky jak říkáš, ale tam mi to po složení trochu saklo benzín, musel jsem si s tím trochu pohrát. Jinak ty kalibrační přípravky právě tu podložku po o kroužek do listy pěkně narovna. Jinak je zkroucena ta podložka, jak se tam nasazuje. Ta teflonova se tím taky pěkně stáhne a vstriky jsou krásně zpátky. Zatím to neteče a uvidíme zítra jestli nastartuje hned. Jinak bylo to znát na svižnější jízdě, že buď svíčky nebo kabely byly potřeba vyměnit. A teda poslední vstrik, úplně v pravo, byl pěkně zanesenej. A šrouby na liště nějaký prehazeny, nebyly úplně stejné, sice na vícehran, ale prostě se v tom někdo v Belgii hrabal. 

Jinak v té příručce píšou, lehce namazat o kroužky motor olejem než se nasadí lišta.

Ale jak říkám, uvidíme následující dny jak to bude držet. 

IMG_0199.jpeg

IMG_9995.jpeg

IMG_9996.jpeg

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...