witt Vloženo 24. leden 2007 Vloženo 24. leden 2007 zdarec lidi, chci se zeptat, jak mám poznat, co mám doopravdy za motor v autě (OctaviaI. 2000). Auto jsem koupil z bazaru, bylo sice bouraný, ale "slušně" spravený. V papírech je 66kW, z VINu taky vychází AGR, na štítku v zavazadlovém prostoru je taky 66kW, ale byl jsem před rokem u kohosi na diagnostice (měl takovou tu big pixlu za 100 litrů) a ten mi řekl že mám 81kW. Další poznávací znamení by mohlo být, že mám zadní kotoučovou nápravu a auto oproti kámošové 66kW jede líp. V bazaru mi řekli, že auto není čipnutý, ale že je tam přehozený turbo s náklapěcíma lopatkama, ŘJ a trysky. Momentálně navíc k tomu přibyl problém, že mi auto padá do nouzáku kvůli překročení mezního tlaku (leze tam až 2550mBar), z toho by mi plynulo zasekávající se lopatky na turbu. Dá se vůbec nějak poznat jestli auto čipnutý? Citovat
culda Vloženo 24. leden 2007 Vloženo 24. leden 2007 talk tohle mi řekl včera jeden šikula ,že se dá takle zvednout výkon .mam 66kw a ted už mam taky zadní nápravu kotoučovou ( to má dnes už skoro každej ) Bud rád že máš autí co má víc než šnek (66kw) Citovat
Host MichalF Vloženo 24. leden 2007 Vloženo 24. leden 2007 talk tohle mi řekl včera jeden šikula ,že se dá takle zvednout výkon .mam 66kw a ted už mam taky zadní nápravu kotoučovou ( to má dnes už skoro každej ) Bud rád že máš autí co má víc než šnek (66kw) O to mu asi ani tak nejde jeho problem je to, ze to pada do nouzaku. Co rika VAG ? Citovat
culda Vloženo 24. leden 2007 Vloženo 24. leden 2007 jestli spíš otázka nezněla -chci se zeptat, jak mám poznat, co mám doopravdy za motor v autě Citovat
Návštěvník Vloženo 24. leden 2007 Vloženo 24. leden 2007 Panove ve VAGU jsem mrkal, ze v RJ motoru je zavedeno mereni zatizeni motoru. Da se to vyuzit v nejakem jinem programu nez je VAG? Citovat
miccap Vloženo 24. leden 2007 Vloženo 24. leden 2007 VAg by ti měl ukázat zdy byl přehrávaný a kolikrát soft ŘJ motoru. Citovat
zabiak Vloženo 24. leden 2007 Vloženo 24. leden 2007 zdarec lidi, chci se zeptat, jak mám poznat, co mám doopravdy za motor v autě (OctaviaI. 2000). Auto jsem koupil z bazaru, bylo sice bouraný, ale "slušně" spravený. V papírech je 66kW, z VINu taky vychází AGR, na štítku v zavazadlovém prostoru je taky 66kW, ale byl jsem před rokem u kohosi na diagnostice (měl takovou tu big pixlu za 100 litrů) a ten mi řekl že mám 81kW. Další poznávací znamení by mohlo být, že mám zadní kotoučovou nápravu a auto oproti kámošové 66kW jede líp. V bazaru mi řekli, že auto není čipnutý, ale že je tam přehozený turbo s náklapěcíma lopatkama, ŘJ a trysky. Momentálně navíc k tomu přibyl problém, že mi auto padá do nouzáku kvůli překročení mezního tlaku (leze tam až 2550mBar), z toho by mi plynulo zasekávající se lopatky na turbu. Dá se vůbec nějak poznat jestli auto čipnutý? Ale to turbo a trysky by měli stačit na ten zvednutej výkon na 81kw dělaj to tak na diselpower a je to bez přehrání sw. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.