Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Tak tady to bude lepší než to řešit v kodování... 

 

K tématu plachtění:

Jak psal Altra, že se mu plachtění zapne v každém režimu DSG (2019), když tedy pomalu sundá nohu z plynu.

 

Mám taky 2019 a NIKDY se mi plachtění v žádném režimu nezapne, kromě režimu eco - tam ano. 

A to ještě musím pomalu sundat nohu z plynu. Když plyn pustím rychle, zůstane zařazená rychlost!!! 

 

Pokusím se v long coding plachtění pro ostatní režimy zapnout, protože na mých trasách bych ho uvítal, a navic bych byl rád aby mi fáro nebouralo fasádu když blbec zapomenu dát P a vystoupím z auta 😮‍💨

 

Jak je videt stejný rok výroby a chování dsg pokaždé jinak. 

________________________________________________________

 

 

 

Pokračuji z TOHOTO tématu. 

 

Řeším aby Scala s dsg pokud náhle vystoupím z auta a nepřepnu do P,  tak se auto rozjede DOPŘEDU a před "vratama" nezastaví a bum. 

Nechávám před barákem totiž běžet motor než otevřu vrata a zajedu domů (dochlazení turba, nemusím znova startovat... atd. ) 

Chci vypnout tzv. režim plazení popř. aby při volnoběhu vždy skočil neutrál popř.  donutit auto aby před překážkou zabrzdilo samo.

 

-FA (front asist) bohužel reaguje brzděním před překážkou až od 5km/h výš. 

Když jede auto pomaleji tak nezabrzdí a nechá předek nabourat. 

A nikde v coding jsem bohužel nenašel jak FA donutit aby fungoval již od 0km/h. 

 

-elektronickou brzdu Scala bohužel nemá 

 

-manévrovací brzdu mám aktivovanou, ale ta auto taky nezastaví. 

 

- zátěžák v sedačce řidiče asi není a pokud ano, nezabrání plazení. 

 

- rozepnutí pásů a otevření dveří řidiče Scale taky nevadí a plazí se dál... a bum

 

- ručku kterou dávám před dveřmi (dost zataženou) dsg přemůže, natož na sněhu... 

 

 

Ono u manuálu jak je spojka, tak tam prostě nikdy nevystoupíte s běžícím motorem bez vyřazení. 

Ale dsg už mě 2x vypeklo 🤦 🤦🤦

 

Nějaké nápady?

(krom toho, že su debil a nevypnu motor nebo nedám P) 

 

Upraveno od kanky

S tím, že bude lepší pokračovat mimo téma o kódování souhlasím. 👍

Ale spíš než to míchat mezi asistenční systémy, vytvořil jsem pro tuto problematiku nové téma ve společné motorové sekci.

  • Autor

No jo, ale když nad tím tak přemýšlím a povede se nakódovat plachtění i v normálním režimu dsg a před barákem nohou zabrzdím, tak tam zase skočí rychlost 😮‍💨🤦

Upraveno od kanky

  

V 18. 7. 2025 na 13:24, VeteranChild napsal:

Plachtění dřív bývalo napříč modely jen v Eco režimu, ale u novějších aut se zavádělo všude. Takže novější auta bez volby jízdního režimu už taky plachtí.

Přesný rok, kdy k tomuto došlo, ale bohužel nevím. Možná @Martab by na to dokázal vnést víc světla.

Aktivace nebo deaktivace nebude pravděpodobně jen otázka kódování, ale spíš změny parametrizace.


Plachtění i v Normal přišlo s MR2020. Předtím bylo jen v ECO.

  • Autor

Ahoj, no vidíš, a Altra se se mnou hádal, že má MR 2019 a v Normal mu plachtí!!!

 

Já mu věřím, nerozporuji to, asi má  jedenu z prvních těchto verzí. 

Takže by se mělo uvádět plachtění v Normálu už od MR2019. 

 

 

Ale to je úplně jedno. 

Na starší Scale (moje 8/2919) jak píšeš plachtí jen v eco nebo v individuálu pokud se dá převedovka eco. 

Záleží co je tam za geteway (moje 3Q0) a reg. odstupu (moje 2Q0) a hlavně FW v nich... 

 

Ferda kdysi psal, že aby si dsg pamatovalo zvolený režim, musí se přehrávat fw. S Vcds nelze. 

 

Zpátky k tématu. 

Prolezl jsem úplně všechno v ŘJ, jak adaptace tak longi ale bohužel nic k plachtění a plazení. 

Plachtění by stejně neřešilo kolizi při náhodném vystoupení z auta se zařazenou rychlostí, protože při zastavení stejně člověk nohou zabrzdí a skočí tam z plachtění zase rychlost!!! 

 

No a plazení, jak jsem psal jinde, je vlastnost suchých dsg7 DQ200. 

Bohužel nebo bohudík jak to to komu vyhovuje. Plazení zde s vcds vypnout nejde. 

 

Škoda, že Scala má mech. ručku. 

S elektrickou by bylo po problému. 

 

Ještě mě napadlo, aby se zevnitř při zařazené rychlosti zablokovali dveře řidiče. 

Ale to je hloupost jak mechanická tak i bezpečnostní🤷

 

 

 

Mám Karoq 2019  a plachtění jen při ECO

  • Autor

Marto, TADY jsem od Tebe četl, že odpojení pásů nebo otevření dveří deaktivuje znovunastartovaní. 

 

Mám u SS vypojený kablík u mínusu. 

Tohle by mohlo být řešení pro moji dutou hlavu... 

Prostě SS znovu zapojit a před barákem to chcípne... 

 

Otazka je zda se dá kodovaním nastavit vyšší dobíjecí napětí a v které ŘJ? 

Napíšu to do kodovaní... 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.