kanky Vloženo 18. Července Vloženo 18. Července (editace) Tak tady to bude lepší než to řešit v kodování... K tématu plachtění: Jak psal Altra, že se mu plachtění zapne v každém režimu DSG (2019), když tedy pomalu sundá nohu z plynu. Mám taky 2019 a NIKDY se mi plachtění v žádném režimu nezapne, kromě režimu eco - tam ano. A to ještě musím pomalu sundat nohu z plynu. Když plyn pustím rychle, zůstane zařazená rychlost!!! Pokusím se v long coding plachtění pro ostatní režimy zapnout, protože na mých trasách bych ho uvítal, a navic bych byl rád aby mi fáro nebouralo fasádu když blbec zapomenu dát P a vystoupím z auta 😮💨 Jak je videt stejný rok výroby a chování dsg pokaždé jinak. ________________________________________________________ Pokračuji z TOHOTO tématu. Řeším aby Scala s dsg pokud náhle vystoupím z auta a nepřepnu do P, tak se auto rozjede DOPŘEDU a před "vratama" nezastaví a bum. Nechávám před barákem totiž běžet motor než otevřu vrata a zajedu domů (dochlazení turba, nemusím znova startovat... atd. ) Chci vypnout tzv. režim plazení popř. aby při volnoběhu vždy skočil neutrál popř. donutit auto aby před překážkou zabrzdilo samo. -FA (front asist) bohužel reaguje brzděním před překážkou až od 5km/h výš. Když jede auto pomaleji tak nezabrzdí a nechá předek nabourat. A nikde v coding jsem bohužel nenašel jak FA donutit aby fungoval již od 0km/h. -elektronickou brzdu Scala bohužel nemá -manévrovací brzdu mám aktivovanou, ale ta auto taky nezastaví. - zátěžák v sedačce řidiče asi není a pokud ano, nezabrání plazení. - rozepnutí pásů a otevření dveří řidiče Scale taky nevadí a plazí se dál... a bum - ručku kterou dávám před dveřmi (dost zataženou) dsg přemůže, natož na sněhu... Ono u manuálu jak je spojka, tak tam prostě nikdy nevystoupíte s běžícím motorem bez vyřazení. Ale dsg už mě 2x vypeklo 🤦 🤦🤦 Nějaké nápady? (krom toho, že su debil a nevypnu motor nebo nedám P) Editováno: 18. Července, autor: kanky Citovat
VeteranChild Vloženo 18. Července Vloženo 18. Července S tím, že bude lepší pokračovat mimo téma o kódování souhlasím. 👍 Ale spíš než to míchat mezi asistenční systémy, vytvořil jsem pro tuto problematiku nové téma ve společné motorové sekci. 1 Citovat
kanky Vloženo 19. Července Autor Vloženo 19. Července (editace) No jo, ale když nad tím tak přemýšlím a povede se nakódovat plachtění i v normálním režimu dsg a před barákem nohou zabrzdím, tak tam zase skočí rychlost 😮💨🤦 Editováno: 19. Července, autor: kanky Citovat
Martab Vloženo před 19 hodinami Vloženo před 19 hodinami V 18. 7. 2025 na 13:24, VeteranChild napsal: Plachtění dřív bývalo napříč modely jen v Eco režimu, ale u novějších aut se zavádělo všude. Takže novější auta bez volby jízdního režimu už taky plachtí. Přesný rok, kdy k tomuto došlo, ale bohužel nevím. Možná @Martab by na to dokázal vnést víc světla. Aktivace nebo deaktivace nebude pravděpodobně jen otázka kódování, ale spíš změny parametrizace. Plachtění i v Normal přišlo s MR2020. Předtím bylo jen v ECO. Citovat
kanky Vloženo před 19 hodinami Autor Vloženo před 19 hodinami Ahoj, no vidíš, a Altra se se mnou hádal, že má MR 2019 a v Normal mu plachtí!!! Já mu věřím, nerozporuji to, asi má jedenu z prvních těchto verzí. Takže by se mělo uvádět plachtění v Normálu už od MR2019. Ale to je úplně jedno. Na starší Scale (moje 8/2919) jak píšeš plachtí jen v eco nebo v individuálu pokud se dá převedovka eco. Záleží co je tam za geteway (moje 3Q0) a reg. odstupu (moje 2Q0) a hlavně FW v nich... Ferda kdysi psal, že aby si dsg pamatovalo zvolený režim, musí se přehrávat fw. S Vcds nelze. Zpátky k tématu. Prolezl jsem úplně všechno v ŘJ, jak adaptace tak longi ale bohužel nic k plachtění a plazení. Plachtění by stejně neřešilo kolizi při náhodném vystoupení z auta se zařazenou rychlostí, protože při zastavení stejně člověk nohou zabrzdí a skočí tam z plachtění zase rychlost!!! No a plazení, jak jsem psal jinde, je vlastnost suchých dsg7 DQ200. Bohužel nebo bohudík jak to to komu vyhovuje. Plazení zde s vcds vypnout nejde. Škoda, že Scala má mech. ručku. S elektrickou by bylo po problému. Ještě mě napadlo, aby se zevnitř při zařazené rychlosti zablokovali dveře řidiče. Ale to je hloupost jak mechanická tak i bezpečnostní🤷 Citovat
tomot Vloženo před 18 hodinami Vloženo před 18 hodinami Mám Karoq 2019 a plachtění jen při ECO Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.