Přejít na obsah

klepání spátečky


barbarosa

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
to bych byl taky rád kdyby ses mýlil :unsure: takže nezbývá než jezdit a čekat co se stane. :unsure:

No tak stejný problém měl známý . Zajel do servisu a tam mu řekli ,že je to v převodovce a oprava cca 8.000,-Kč .

Také jezdil dál , neřešil pouhé cvakání jen při zařazené zpátečce . Po ujetí dalších 1500 km se mu to kouslo a převodovka s proraženou dírou ven. Dnes si rve hlavu, protože to bude podstatně o nějaké to tágo víc - převodovka KO . :blbec:

Možná by bylo dobré dát tento píspěvek do sekce motory - tam ti poradí vic ..... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

někdo mi říkal, že do roku 2000 dělaly u motoru 1.6 74kw šitové převodovky a diferáky. Víte někdo co je na tom pravdy nebo podle jakého typu převodovky se to rozlišovalo ??

U prvních 1.6 74kW byly na diferáku slabý nýty a když si couval v klidu, tak to bylo ok, ale jak ti třeba prohráblo kolo, tak se to stříhlo a vybouralo skříň ke spojce, já jsem takhle koupil auto, už s tím utrženým diferákem, páč mám možnosti jak to opravit, ale jinak je to dost nákladný a tyhle převodovky bejvaj dost ceněný...u novějších už dávali silnější nýty bylo to v poho...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mě to cvaká při couvání.Už jsem to tady na fóru řešil, shodli jsme se že to bude asi vylomený zoubek na ozubeném kolečku v převodovce.Zatim to neřeším, protože na opravu bych neměl peníze, tak doufam že to vydrží.Časem to snad nechám opravit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jo ale od jakého roku to je OK nebo podle jakého typu či kodu převodovky nebo motoru to poznám. Když jedu dopředu tak je vše OK. Když couvám pod plynem není nic slyšet, ale jakmile sundám nohu s pylnu a auto couvá dál je slyšet slabší cvakání.

To ti právě neřeknu, ale to nebude tvůj případ, už bys nejezdil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pozoroval a poslouchal jsme

když couvám tak to cvaká a cvaká to i když sešlápnu spojku a couvám setrvačností. Kdyby byl problém v převodovce tak by to asi nemělo cvakat při sešláplé spojce ne ??tím ji přece "vyřadím". Když vyřadím spátečku a couvám setrvačností tak je klid.

záhada :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pozoroval a poslouchal jsme

když couvám tak to cvaká a cvaká to i když sešlápnu spojku a couvám setrvačností. Kdyby byl problém v převodovce tak by to asi nemělo cvakat při sešláplé spojce ne ??tím ji přece "vyřadím". Když vyřadím spátečku a couvám setrvačností tak je klid.

záhada :angry:

Když vyšlápneš spojku tak odpojíš motor a převodovku od sebe, takže to samozřejmě bude cvakat i při vyšláplý spojce... :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jsem z toho už nemocný, sere mě, že nevím co to přesně dělá a co by to ještě mohlo udělat.

Jak už tady někdo psal tak bude jeden nebo víc zubů uraženejch a postupně se budou urážet další a další, takže to co nejdřív nech opravit, než ti tam ten některej zub rozseká celou převodovku... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...