Přejít na obsah

Porouchané díly


Lewis

Doporučené příspěvky

No tak to netušim... Já se s tímdle nesetkal, ale myslim že by to mohlo jenom svítit... pustíš do toho štávu tak svítí ale nebliká, ale jako je to jen můj typ... netušim...

Zkus kluky na feliciaklubu, ty to asi budou vědět...

Taky jsem se s tím právě nesetkal ani u starších aut. Jestli se nepletu, tak je tam podobnej jak u 120.

O moc chytřejší nejsem, ale dík.

No není zač...

Ono je ted to téma trochu mrtvější... Já feldu už nemám, jeden kluk co tu byl aktivní jí už taky nemá, jeden má zase díťátko a ostatní se prostě někam poděli když už se tu nic moc neoběvuje takže asi nemá čekat až se tu oběví někdo kdo tomu bude rozumět více...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ani se nedivím, že je tu mrtvejc. Přece jen už felicie tolik neletěj.

Za to na fábiích je pěkně živo - víc elktriky -> víc problémů

Taky jsem si chtěl pořídit novější autí, ale nějak mi nevycházej love

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už vše funguje jak má. Byly to přehozený konektory.

Ten, co se v tom šťoural v úterý, už se asi viděl na kanárech... Je mi ale divný, že na to nepřišli při zkušební jízdě?

Díky Lewis

Jinak jsem si vzpomněl ještě na jednu závadu - letos v zimě mi prasklo přední sklo. Ale ani se nedivím, když si člověk připadal jak ve vibrátoru... kdo jezdil po vysočině na vedlejších silnicích, ví o čem mluvím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten s tím díťátkem jsem já? ;) Chlapi, začíná mi vylézat rez, jak Feldě bouchne deset let, pryč s ní, nebo používat, ale moc parády s ní už nenaděláte. Jako dopravní prostředek je to ale levný, servis za babku, tak si ji nechávám a nadále raději splácím byt :)

To víš že jo... pokud to máš jen jako dení přibližovadlo... nebo vejkendový... tak proč ne... Já jsem se jí zbavil v pravej čas... přesně jsem se bál že ještě 1/2 roku nebo rok a budu ho mít všade...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedno z mých aut je felicie 1.3 MPI/ 96.

Jezdím s ní do práce, právě mám najete 311 000 km ...

motor je originál, pouze běžná údržba ...

spotřeba 5.5 - 6 l /100 km

taková auta už se nedělaj .. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravim... Mám menší problém s feldou 1,3 50 kW najeto 49000km. Po nastartování popojedu pár metrů, uberu plyn a po opětovném přidání plynu motor škubne, jako by chtěl chcípnout. Když přidám více plynu auto po zaškubání normálně jede až do vypnutí.

...nevite co by to mohlo delat... nejak me to znepokojuje... <_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nooo

Klapka, benzín, vzduch=filtr, svíčky, cokoli... takhle těžko říct... pokud to jenom zaškube a pak nic tak bych to chvíli nechal co to bude dělt dál a uviděl bych... zatim bych to neřešil... Ještě rada na závěr... Tak ten plyn po pár metrech neubírej... nebo to nech pořádně zahřát...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nooo

Klapka, benzín, vzduch=filtr, svíčky, cokoli... takhle těžko říct... pokud to jenom zaškube a pak nic tak bych to chvíli nechal co to bude dělt dál a uviděl bych... zatim bych to neřešil... Ještě rada na závěr... Tak ten plyn po pár metrech neubírej... nebo to nech pořádně zahřát...

Diky Lewisi... ja myslim jestli to nebude benzin?? zkusim tam dat lepsi, klapka je nova rok a filter poctive cistim... nekde jsem se docetl ze to moho byt svicky... ze treba chytaj spatne... ale sou tam 3 roky novy brisk tak nevim nevim...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak me prestal svitit spinac potkavacich svetel a soucasne i osvetleni nastaveni topeni. Rikam si pohoda koupil dve zarovky 1,2W a jdu vymenovat. Osverleni topeni jsem rozebral vrazil tam zarovku pohoda no a pak jsem rozebral spinac svetel a ejhle. Je tam nejaka dioda ci co. Mozna je to jen zelena krytka pres zarovku ale neprisel jsem na to jak to rozdelat. V chytre knize Jak na to o tom autor taktne mlci takze vim prd. Uz jste to nekdy nekdo menil?? Novej spinac se mi kupovat ani menit nechce pac bych musel sundat palubku a to nechci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak me prestal svitit spinac potkavacich svetel a soucasne i osvetleni nastaveni topeni. Rikam si pohoda koupil dve zarovky 1,2W a jdu vymenovat. Osverleni topeni jsem rozebral vrazil tam zarovku pohoda no a pak jsem rozebral spinac svetel a ejhle. Je tam nejaka dioda ci co. Mozna je to jen zelena krytka pres zarovku ale neprisel jsem na to jak to rozdelat. V chytre knize Jak na to o tom autor taktne mlci takze vim prd. Uz jste to nekdy nekdo menil?? Novej spinac se mi kupovat ani menit nechce pac bych musel sundat palubku a to nechci.

http://www.feliciaklub.cz/?id=r_vypinace zkus tenhle odkaz je tam vymena diod, tak ti to snad pomuze....

zatim se mej... B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já se to pokoušel měnit jednou a dopadlo to tak že jsem dával novej spínaš, ale kámoš s tim uměl dobře... jak vyměnit žárovku tak i za diodu a přišel na vše sám... bez návodu... je tam myslim žárovka 1,2W ale jiná... bez paticě a čouhají z ní takový docela dlouhý dráty a přes ní zelená krytka...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Nooo

Klapka, benzín, vzduch=filtr, svíčky, cokoli... takhle těžko říct... pokud to jenom zaškube a pak nic tak bych to chvíli nechal co to bude dělt dál a uviděl bych... zatim bych to neřešil... Ještě rada na závěr... Tak ten plyn po pár metrech neubírej... nebo to nech pořádně zahřát...

Diky Lewisi... ja myslim jestli to nebude benzin?? zkusim tam dat lepsi, klapka je nova rok a filter poctive cistim... nekde jsem se docetl ze to moho byt svicky... ze treba chytaj spatne... ale sou tam 3 roky novy brisk tak nevim nevim...

muj problem nedavno se zkorsil... Zdravim... Mám menší problém s feldou 1,3 50 kW najeto 49000km. Po nastartování popojedu pár metrů, uberu plyn a po opětovném přidání plynu motor škubne, jako by chtěl chcípnout. Když přidám více plynu auto po zaškubání normálně jede až do vypnutí.

...nevite co by to mohlo delat... nejak me to znepokojuje...

K tomu se pridalo to ze sem nemohl nastartovat asi 6x sem otocil klickem a nic pak to teda chytlo ale pak sem nekde zastavil, sel jsem neco vyridit a prisel do auta a nastarotovalo to hnet. jinak sem si vsiml ze mam otacky nejak nizko pod 10... a taky sem jel z mensiho kopce vyradi ze to dojedu a pak sem si pribrzdil a najednou otacky klesli dolu a proste zhasl motor tak sem to dojel... jen to pak prt brzdi... poradte prosim co to muze byt... mam najeto 50000 rok 97 a klapka je nova 1.5roku , svicky 3roky, filter K/N 2 roky olej novej a benzin Shell nic nekvalitniho tak nevim ... nejaky cidla nebo cerpadlo nebo uz nevim???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobný problémy jako ty. Už mi to jednou chcíplo po brždění motorem a dvakrát jsem nemohl nastartovat, neslyšel jsem zvuk palivovýho čerpadla po otočení klíčkem. Vždy jsem počkal a pak to šlo. Jednou jsem to nastartoval se sešlápnutím plynu, ale nechalo se to dlouho přemlouvat. Po nastartování se vždy děsím první akcelerace, auto netáhne a vypadá to, že se neumím rozjet. Když to tak skáče v křižovatce, je to blbý. Pak to po zbytek jízdy chodí OK. Takže, kde je problém?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobný problémy jako ty. Už mi to jednou chcíplo po brždění motorem a dvakrát jsem nemohl nastartovat, neslyšel jsem zvuk palivovýho čerpadla po otočení klíčkem. Vždy jsem počkal a pak to šlo. Jednou jsem to nastartoval se sešlápnutím plynu, ale nechalo se to dlouho přemlouvat. Po nastartování se vždy děsím první akcelerace, auto netáhne a vypadá to, že se neumím rozjet. Když to tak skáče v křižovatce, je to blbý. Pak to po zbytek jízdy chodí OK. Takže, kde je problém?

presne to mi dela taky... to skubani ze zacatku je desny... vypada to jako kdybych nemel souhru mezi plynem a spojkou... jinak se musim zaposlouchat do toho cerpadla... jinak Lewisi mysliz ze palivovej filtr pomuze??? no zkusim to a kdyztak to vymenim i s cerpadlem....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak píše Lewis může to být cokoliv.

prvně bych vyčistil klapku (nepravidelný chod na volnoběch, chcípe po vymáčknutí spojky při brždění motorem...), pak bych zkusil svíčky. Za studena může být jen navlhlý zapalovací modul, při nejhorším špatný. Vzduch. filtr by měl být v pohodě, pokud se pravidelně mění.

Jinak za studena v tomhle teplým počasí je normální, že to po přidání plynu jakoby chcípne (jednotce chvíli trvá, než přijde na to, že je směs moc bohatá)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak jsem chlapi objevil další mouchu na 5.dveřích. Teče mi do nich. Jak je dole ta tkanina na úchop při zavírání dveří, všiml jsem si dnes po těch deštích, že je mokrá. Takže příčina náhle vylezivších pupenů kolem těsnící gumy a plastové lišty má asi tento původ. Hm, kolik stojí přetěsnění okna, má to cenu dělat spolu s opravou stávající koroze?

Díky zkušeným uživatelům za tipy.

PS: Jinak jsem chlapi dostal technickou bez problémů, jupí, na 2 roky je zas pokoj -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tam motor uz prestal vyvadet... a relk bych ze se dusil kvuli nekvalitnimu benzinu... ja sem totiz natankoval na jedne bezejmene ci malo zname znacce cerpaci stanice a to bylo asi to co zpusobovalo skubani v motoru. ted sem tam natankoval shell Vpower 95 a gut... v plinulosti je sila... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem chlapi objevil další mouchu na 5.dveřích. Teče mi do nich. Jak je dole ta tkanina na úchop při zavírání dveří, všiml jsem si dnes po těch deštích, že je mokrá. Takže příčina náhle vylezivších pupenů kolem těsnící gumy a plastové lišty má asi tento původ. Hm, kolik stojí přetěsnění okna, má to cenu dělat spolu s opravou stávající koroze?

Díky zkušeným uživatelům za tipy.

PS: Jinak jsem chlapi dostal technickou bez problémů, jupí, na 2 roky je zas pokoj -_-

Kolem lišty to má jiný původ. V zadních dveřích se sráží poměrně dost vodní páry a pod tou lištou jsou svařený dva plechy, tak mezi nima to pak rezne, až to prorezne a začnou se dělat pupeny.

Lepší je vyměnit celý dveře za laminátový - nabízel je někdo na filiciaklubu

...teda podle mě... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

...ale jen trošku

Jelikož nemám VAG a do servisu jsem se zatím nedostal, tak se chci zeptat - co myslíte, že je špatně:

po startu studeného motoru chcípne,

při startování s trochou plynu nastartuje, pustím plyn a chcípne

když se rozjedu a znovu pustím plyn, tak už motor nechcípne ačkoliv otáčky prvně klesnou kamsi k 500 ot., pak se zvolna zvednou k normálnímu volnoběhu studenýho motoru.

za tepla bez problémů.

Dokud bylo kolem 10°C, tak bez problému, teď jak klesly teploty níž tak už mě to začalo zlobit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odpovím si sám... :p

Myslel jsem si, že bude špatná váha vzduchu, což se v podstatě potvrdilo. Když jsem sundal konektor, tak jeden pin byl pěkně zoxidovanej a jeden poměrně dost roztaženej. Takže ŘJ dostávala asi nějaký nesmyslný hodnoty. V rámci možností očištěno, upraveno a zdá se, že je to v pořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk odbral (a) toto téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...