Přejít na obsah

Porouchané díly


Lewis

Doporučené příspěvky

Je otázka jestli Ti to někdy vůbec dělelo,,, jestli ne tak tam ta fce být nemusí... Jinak jsem to zjišťoval a mohlo by to být ciklovačem... Prý je to nějaká krabička a musíš tam mít tu s hodně kontaktama... jestli máš tu co má 4 nebo 5 tak ta tu fci nemá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl jsem se zeptat...

Když jedu a trošku za to třeba beru... nebo třeba trošku víc... a pak zastavim tak mi to auto příšerně smrdí... Brzdy to nejsou ty poznám...(nebo to aspon není normální smrad brzd...) Spojku poznám bezpečně... a navíc ta neklouže nic je tam jen pár tisíc km, ale prostě je to smrad jak když se něco pálí... jako guma či tak... do auta to fouká krz topení, ale to to asi nebude pač by to smrdělo i za jízdy, myslim si že to topení jen nasaje z okolí když se zastaví... smrdí to třeba jen (no "jen") tak 2-3min... pak zase v pohodě a myslim si že to smrdí jen když je auto pořádně prohřátý a trochu se za něj bere...

Nemá někdo zkušenosti nebo typy co by to mohlo být...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty ostriky, to je tak trochu zahada. No, ono se musi tusim striknout aspon trikrat kratce, aby se sterace pohnuly. Tuhle jsem tu packu podrzel dlouho, bajecne dlouho, a poprvy jsem videl osplichnuty predni svetla, kdyz jsem si vystoupil :D

By me zajimalo, z kolika pavoucku jsem tim udelal bezdomovce, kdyz jsem ty trysky u svetel protahl :t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty ostriky, to je tak trochu zahada. No, ono se musi tusim striknout aspon trikrat kratce, aby se sterace pohnuly. Tuhle jsem tu packu podrzel dlouho, bajecne dlouho, a poprvy jsem videl osplichnuty predni svetla, kdyz jsem si vystoupil :D

By me zajimalo, z kolika pavoucku jsem tim udelal bezdomovce, kdyz jsem ty trysky u svetel protahl :t

To nám odpadá... Teda aspon mě páč nemám ostřiky světel, ale myslim si že mě to stírá i při krátkém ostříknutí okna...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty ostriky, to je tak trochu zahada. No, ono se musi tusim striknout aspon trikrat kratce, aby se sterace pohnuly. Tuhle jsem tu packu podrzel dlouho, bajecne dlouho, a poprvy jsem videl osplichnuty predni svetla, kdyz jsem si vystoupil  :D

By me zajimalo, z kolika pavoucku jsem tim udelal bezdomovce, kdyz jsem ty trysky u svetel protahl  :t

To nám odpadá... Teda aspon mě páč nemám ostřiky světel, ale myslim si že mě to stírá i při krátkém ostříknutí okna...

No ja musim tu packu zmacknout trikrat kratce, nebo jednou dlouze, asi dve vteriny, aby se pohnuly sterace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zase musim přizpět...

To hrozný drnčení už neslyšim... asi pomohli ty papíroví kapesníky nacpaný v té pojistkové skřínce, ale co mi dělá vrásky je ten smrad při zastavení...

Jo a přidělával jsem nový oválný repro do zadního plata takže jsem se parádně pořezal... :( Ted datluju jen třema prstama... :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zase musim přizpět...

To hrozný drnčení už neslyšim... asi pomohli ty papíroví kapesníky nacpaný v té pojistkové skřínce, ale co mi dělá vrásky je ten smrad při zastavení...

Jo a přidělával jsem nový oválný repro do zadního plata takže jsem se parádně pořezal... :( Ted datluju jen třema prstama... :smich:

To se ti pali ty kapesniky v ty pojistkovy skrince. Ohledne tvy ruky: "Bylo nas pet" doufam neplati :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zase musim přizpět...

To hrozný drnčení už neslyšim... asi pomohli ty papíroví kapesníky nacpaný v té pojistkové skřínce, ale co mi dělá vrásky je ten smrad při zastavení...

Jo a přidělával jsem nový oválný repro do zadního plata takže jsem se parádně pořezal... :(  Ted datluju jen třema prstama... :smich:

To se ti pali ty kapesniky v ty pojistkovy skrince. Ohledne tvy ruky: "Bylo nas pet" doufam neplati :smich:

Neplatí... je jich pořád všech pět...

Nepálí se nic z elektroinstalace...

1/by to už odešlo

2/by to smrdělo pořád... né jen někdy...

Je to něco v motoru a jak zastavim tak se ten smrad natáhne topení...

Mám nové typy...

1/ olej utíká někde v motoru a o něco se palí

2/přidřený ložisko na klice, který se nadměrně zahřívá a pálí olej

3/špatné těsnění v brejlích kudy si to sem tam při trochu ostřejší jízdě odfoukne a něco spálí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemůžu se s váma podělit o své poruchy protože nemám Feldu, ale po přečtení příspěvku o páčkách směrovek.Dělám přestavby Favorit na Felicii,myslím tím palubky a interiéru, a dnes za mnou přijel jeden co jsem mu tu přestavbu dělal, že zničeho nic mu při pohybu páčky směrovek, zhasnuly světla. :o Při zatlačení na páčku se opět rozsvítily.Podotýkám, že páčky byly úplně nové.Většinou tyto kupuji již použité a vše bylo OK.Čekal bych problém s relátkem,ale páčky by mě nenapadly.Až tyto příspěvky mi to potvrdily.Lewis,dík... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde o to jaký páčky kupuješ... Do Čech se dostalo spoustu nekvalitních výrobků z Turecka... Mě páčka odešla asi po 130tis km a 8-mi letém používání... Nechtěl jsem tam dávat tu drahou origo a chtěl jsem tam dát Turka... Ale potom co jsem zkusil vyhodit blinkr a tak divně v tom cvaklo a jak to šlo z tuha... nenenene... šla tam origo... Myslim že stojí okolo 350,- a turek asi 180,- Ale to bych fakt kecal... ne to fakt asi kecám ale je to tak... pamatuju se že origo tlačítko 280,- a turek 90,-... Taky se nedá srovnat to cvaknutí a to jak to jde mačkat... navíc turek svítí spíš bíle než zeleně... nakonec jsem turka vyměnil s kamarádem a ten mi dal jeho opravený origo tlačítko...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také se přidám se svou troškou do mlýna, za pět a půl roku mi na Feldě odešlo následující (v tomto pořadí):

1. kulový čep na předním pravém kole (daň za ježdění po pražské dlažbě)

2. čidlo na vstřiku pro palubní počítač (neukazoval potom spotřebu)

3. výfuk (po 4 zimách na to měl nárok)

4. prasklá pružina na brzdové destičce

5. baterka (to samé, po čtyřech letech jsem ji už ani nedobíjel)

6. po páté zimě se na pátých dveřích objevila koroze

Jinak jsem s autem byl spokojený a spolehlivě mě všude vozilo, dokonce až na Sicilíi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také se přidám se svou troškou do mlýna, za pět a půl roku mi na Feldě odešlo následující (v tomto pořadí):

1. kulový čep na předním pravém kole (daň za ježdění po pražské dlažbě)

2. čidlo na vstřiku pro palubní počítač (neukazoval potom spotřebu)

3. výfuk (po 4 zimách na to měl nárok)

4. prasklá pružina na brzdové destičce

5. baterka (to samé, po čtyřech letech jsem ji už ani nedobíjel)

6. po páté zimě se na pátých dveřích objevila koroze

Jinak jsem s autem byl spokojený a spolehlivě mě všude vozilo, dokonce až na Sicilíi.

Hezky... Až na Sicilii... Ted už bych se s feldou někam bál jet...133tis. km bude někde znát a do ciziny už s ní asi nepojedu...

Jinak během 5 let je to celkem málo a myslim že to je za zlomek toho co jsem opravoval já...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také se přidám se svou troškou do mlýna, za pět a půl roku mi na Feldě odešlo následující (v tomto pořadí):

1. kulový čep na předním pravém kole (daň za ježdění po pražské dlažbě)

2. čidlo na vstřiku pro palubní počítač (neukazoval potom spotřebu)

3. výfuk (po 4 zimách na to měl nárok)

4. prasklá pružina na brzdové destičce

5. baterka (to samé, po čtyřech letech jsem ji už ani nedobíjel)

6. po páté zimě se na pátých dveřích objevila koroze

Jinak jsem s autem byl spokojený a spolehlivě mě všude vozilo, dokonce až na Sicilíi.

Hezky... Až na Sicilii... Ted už bych se s feldou někam bál jet...133tis. km bude někde znát a do ciziny už s ní asi nepojedu...

Jinak během 5 let je to celkem málo a myslim že to je za zlomek toho co jsem opravoval já...

Na tu Sicílii jsem s ní jel, když byla skoro nová. Ale i po těch pěti letech bych si troufnul. Měl jsem na ní najeto "jenom" cca 65 tisíc, takže ani nebyla moc zhuntovaná. Kdybych od novýho roku neměl služebáka, tak by mi určitě ještě dalších pár let sloužila, i když už by se začaly zvedat náklady na provoz (nové kotouče, tlumiče, možná rozvoďák, a kdo ví co ještě). Fakt ale je, že až na ty věci výše držela, motor šlapal jako hodinky. Vlastně na jednu věc s motorem jsem si ještě vzpomněl, co by mohlo být zajímavý i pro ostatní - viz další příspěvek...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Občas, hlavně v létě, když auto stálo na slunci nebo bylo dost teplo, se stávalo, že motor po nastartování sotva běžel, při rozjíždění nešel do otáček a párkrát se mi stalo, že jsem nebyl schopen se z křižovatky dostat jinak, než hlemýždím tempem, a to i s plynem na podlaze, a doufal sem, že to do mě někdo nenaboří. Pak najednou, po pár sekundách, motor ožil, a auto vystřelilo dopředu. Pro kolemjdoucí i spolucestující jsem vypadal, jako bych právě absolvoval první hodinu v autoškole. :D Tak jsem na Internetu pátral, v čem by mohl být problém. Vyčištění a reset škrtící klapky, jak radila spousta lidí, nepomohl. Každé léto se to zhoršovalo, v zimě býval obvykle klid. Nakonec jsem narazil na jeden příspěvek, který problém popisoval jako že nějaké teplotní čidlo (už nevím přesně které) si "myslí", že motor je teplý a tak dávkoval benzín jako u zahřátého motoru, což mělo za následek nepravidelný chod na volnoběh a nízké volnoběžné otáčky, a neochotu se rozjet. Ve velmi teplém počasí nebo když do haubny pálilo slunce, se efekt ještě zvýšil. Příčinou byly zoxidované kontakty na konektoru u toho čidla, který byl udělán tak blbě, že do něj horem tekla voda. Oxidace způsobila to, že čidlo dávalo řídící jednotce nesmyslé informace atd. Vzal jsem sprej na kontakty, porozpojoval všechny konektory, co jsem našel, prostříkal, očistil a zase pozapojoval. A od té doby byl klid. Občas na různých fórech narazím, že někdo má podobný problém. Tak než vyrazíte do servisu na vyčištění škrtící klapky, zkuste tohle, ten sprej stojí pár korun a je to pár minut času.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK... Moc dík... mám podobný problém vl étě... Připisoval jsem to sportovnímu filtru, který saje teplý vzduch a čidlo teploty nasávaného vzduchu změní předstih... a až se nasaje za jízdy trochu studenějšího tak vypálí... Udělal jsem kvůli tomu teplotní štít...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejlépe jelo okolo 86tis. ale ted frčí jako blázen... doufám že vydrží... motorově strach nemám... 90tis a byla dělana spojka a taky už mám opravovanou převodovku, ale mám strach o díly podvozku a řízení... kuláky klouby a tak... poloosy... prostě vše...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podvozek je v poho ;) hlavně cenou.Fábie, to jsou rany jako z děla.Dělal jsem při 76tis. ložisko v předním kole a než jsem na to přišel tak jsem to svaloval na vše možné jen ložisko by mě nenapadlo.A pak přišla ta sprcha :o stálo 2500,- protože je to jeden kus i s nábojem, na Feldu stojí pětistovku, kulový čep spodního ramene cca. 300,- a čep řízení podobně.Celé řízení se dá pořídit do 4tis.S výměnou to je celkem v pohodě.Začínám zjišt´ovat, že v jednoduchosti je síla,Favo mi sloužil 14let a vyměněné díly byly jen opotřebené ne náhlé KO.Feldu jsem přeskočil a tak to dopadlo,slabý motor atěžká karoserie to není dobrá kombinace :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám 140 tis. 1,6 97. A kromě běžný údržby (výfuk, tlumiče, brzdy atd.) celkem bez problémů. Spojku a klapku sání měnily v záruce. Pak to bylo v 110 tis. regulátor tlaku zadní brzdy a termostat. Takže super, až na ty plechy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...