Milanka Vloženo 3. Únor 2007 Vloženo 3. Únor 2007 Může mi tady někdo odpovědět, jestli mají všechny dieslové motory váhu vzduchu? Konkrétně mě zajímá motor SDI. Jak se to projeví, když budu mít na výfukové soustavě nějakou poruchu, když něco přestane fungovat? Citovat
Fantik Vloženo 3. Únor 2007 Vloženo 3. Únor 2007 (editace) SDI váhu vzduchu nemá pouze TDI, jakou poruchu máš na mysli? Editováno: 3. Únor 2007, autor: Fantik Citovat
Liapor Vloženo 4. Únor 2007 Vloženo 4. Únor 2007 Může mi tady někdo odpovědět, jestli mají všechny dieslové motory váhu vzduchu? Konkrétně mě zajímá motor SDI. Jak se to projeví, když budu mít na výfukové soustavě nějakou poruchu, když něco přestane fungovat? No napiš co s tím máš,tak mne to zajíma... Citovat
marvin Vloženo 4. Únor 2007 Vloženo 4. Únor 2007 pokud máš na výfukové soustavě poruchu a dle příspěvku nahoře nemá SDI váhu vzduchu (pak nevím, co je to I ?), tak motor bude jenom řvát. Výfuková soustava - svody+vlnovec+díl ke katíku + "oxidační katalyzátor" + střední díl + koncový tlemič. V tomto případě auto bude jenom řvát a u 47 kW žádný rapidní pokles výkonu nepocítíš - navgíc nemusíš utrácet za laděný výfuk (ale za 3 dny stejně necháš ruplý díl vyměnit ) Pokud ale SDI má řídící jednotku a před katíkem máš lambdu ("řízený katalyzátor"), pak musíš mít také řidící jednotku a váhu vzduchu... a silně pochybuju, že by motory splňující EURO 3 neměly řídící jednotku a váhu vzduchu. V tomoto případě může dojít k poklesu výkonu motoru. Citovat
Milanka Vloženo 4. Únor 2007 Autor Vloženo 4. Únor 2007 Hoši, díky, to se mi ulevilo. Všude totiž slyším, že největší problémy u vznětových motorů jsou váhy vzduchu a nikde jsem se nemohl dopídit, jestli SDI to má taky. Sice nemám s tím žádný problém, ale v televizi v automotorevue v ojetinách se pořád zmiňují o závadách na vznětových motorech (váhy vzduchu). Nebylo mi jasné, jestli přisávání elektromagnetickým ventilem , které je u SDI 18 % výfukových plynů do sacího potrubí , je ta váha vzduchu. Citovat
marvin Vloženo 4. Únor 2007 Vloženo 4. Únor 2007 ne, to je EGR ventil, to je tam kvůli ekologii. Váha vzduchu je na sání. Citovat
Tomas.cz Vloženo 4. Únor 2007 Vloženo 4. Únor 2007 Marvine nepleť mu hlavu, jedinej motor TDi u koncernu VW co má lambda sondu je 2.0TDi 125kw má širokopásmovou lambdu před filtrem pevných částic DPF. SDi znamená Sauger Direct Injection tedy nepřeplňované přímé vstřikování paliva. Diesely vůbec nemaj řízený katalyzátor, ale oxidační katalyzátor. Citovat
marvin Vloženo 4. Únor 2007 Vloženo 4. Únor 2007 Marvine nepleť mu hlavu, jedinej motor TDi u koncernu VW co má lambda sondu je 2.0TDi 125kw má širokopásmovou lambdu před filtrem pevných částic DPF.SDi znamená Sauger Direct Injection tedy nepřeplňované přímé vstřikování paliva. Diesely vůbec nemaj řízený katalyzátor, ale oxidační katalyzátor. Vidíš - tím pádem mu to bude akorát řvát Citovat
alim Vloženo 5. Červen 2022 Vloženo 5. Červen 2022 závada - zpětné vedení výfukových plynů - svítí symbol motoru na přístrojové desce Jak tuto závadu odstranit Citovat
Domio Vloženo 20. Srpen 2022 Vloženo 20. Srpen 2022 (editace) Kontrola EGR popř. výměna nebo OFF, jsem si nevšiml že skoro 2 měsíce stará otazka :D Editováno: 20. Srpen 2022, autor: Domio Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.