Přejít na obsah

Startování


Bery

Doporučené příspěvky

Ono kdyz to neuci autoskoly... po absolvovani autoskol sem svoji segru a pritule segru ucil parkovat, ze si musi najet, ze nemaj stat na spojce v kolone a na semaforech, ze se startuje se spojkou seslapnutou, ze se volant drzi tak a tak a toci se tak a tak, jaxe vybira smyk takovej a makovej, ze je mozny neradit 1-2-3-4-5, ale klidne po rozjeti 3-5, peklo, a za to chtej takovejch penez. Pristi vikend budu ucit jezdit kamose, kterej jeste v autoskole nebyl, sebranka je to...

Nechces mi taky dat lekce jezdeni? Rad bych se dozvedel jak se vybira smyk takovej a makovej...

No zrovna ty urcite nevis, kdy (ne)vyslapavat spojku a kdy (ne)slapat na brzdu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono kdyz to neuci autoskoly... po absolvovani autoskol sem svoji segru a pritule segru ucil parkovat, ze si musi najet, ze nemaj stat na spojce v kolone a na semaforech, ze se startuje se spojkou seslapnutou, ze se volant drzi tak a tak a toci se tak a tak, jaxe vybira smyk takovej a makovej, ze je mozny neradit 1-2-3-4-5, ale klidne po rozjeti 3-5, peklo, a za to chtej takovejch penez. Pristi vikend budu ucit jezdit kamose, kterej jeste v autoskole nebyl, sebranka je to...

Nechces mi taky dat lekce jezdeni? Rad bych se dozvedel jak se vybira smyk takovej a makovej...

No a co smyk tvarohovej, nebo povidlovej ?

Jo a jinak spojku sešlapuji, na semafóru vyřazuji, volant držím správně, ale co ty ostatní paka ?

Na semaforu do kopce přes spojku popojede nahoru, setrvačností dolů a to klidně několik minut dokola, volant drží borec, tak aby to bylo hlavně efektní, jako by zrovna ho měl někdo sledovat...

Všimly jste si někdy cigošů jak jsou důležití ve svý ospojlerovaných žigulech a Š105 :smich:

Cigoši jezdí jako ďábli a navíc ještě v autech jak vidím úplně téměř černé skla, že není vidět dovnitř (většinou BMW z 80-let) je mi jasné kdo v tom jede...Buď někdo z nich a nebo ta nej mafie (jejich vůdce) :-)))))) lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

při vyšlápnutí(sešlápnutí) může trpět ložisko klikovky,to u spojky plní funkci radiání i axiální. A když sešlápněš za studena před nastartováním,není ještě mazáno muže v něm časem vzniknout minimální vůle. Sice nikdo neví za jak dlouho a na provoz to vliv taky nemá(prostě se jen při vyslápnutí mírně posune klikovka směrem k převodovce) Takhle nám hustili ve škole páni učitelé nauku o motorech do hlavy asi půl roku(takže teorie) Ale jak jsem koupil tak prodávám :) V autoškole musí tvrdit opak,protože některý lamy jsou schopný zapomínat kvalt a startovat dokud nejsou ve zdi :) Já se snažím pokud si to uvědomím první denní start spojku nepoužívat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno v nějakým pořadu o autech typu "automotorevue" byl "odborník na slovo vzatý" a ten tvrdil že startovat se sešlápnutou spojkou by se dnes již nemělo - že to platilo v době 120-tek. Tak nevím - taky jsem vždy startoval se zmáčknutou....mno a dneska startuju se sešlápnutou brzdou :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky se přidám,sešlápnu spojku,vyřadím a startuji,dělám to již řádku let a měnit asi nebudu páč zvyk je železná košile!

zkoušeli jste někdy nastartovat tatru nebo lízu(prostě nákladák)se sešlápnutou spojkou?to nejde pokud nemá vzduch ale každý další start jedině se sešlápnutou spojkou,dokonce je to v manuálu tatry i lízy a dalších

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechces mi taky dat lekce jezdeni? Rad bych se dozvedel jak se vybira smyk takovej a makovej...

No a co smyk tvarohovej, nebo povidlovej ?

Jo a jinak spojku sešlapuji, na semafóru vyřazuji, volant držím správně, ale co ty ostatní paka ?

Na semaforu do kopce přes spojku popojede nahoru, setrvačností dolů a to klidně několik minut dokola, volant drží borec, tak aby to bylo hlavně efektní, jako by zrovna ho měl někdo sledovat...

Všimly jste si někdy cigošů jak jsou důležití ve svý ospojlerovaných žigulech a Š105 :smich:

mě úplně dostává když vidím mladýho cucáka jak sedí za volantem levá ruka opřená o horní část volantu horní část těla nasunutá mezi sedačkami a hlava skoro až u obličeje svého spolujezdce... bych blil a střílel, jinak se sešlápnutou spojkou nevím proč prostě od prvního momentu kdy jsem poprvé sedl za volan až do teď..nevím proč až do těĎ jsem si myslel že dělám blbost, ale jsem rád že tím nic neníčím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cituji část článku: "Tohle bude vyžadovat zvyk, ale věřte nám, že je to správně: startujte bez spojky! Víme, že v autoškole vás učili něco jiného, ale spouštěním motoru při vyšlápnuté spojce dáváte nehezky zabrat axiálním ložiskům. „Z celého světa startují se spojkou jen Češi,“ směje se Martin Vaculík. „Má to historické důvody - škodovky měly hustý převodový olej, slabé baterie i startéry.“

viz http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova-aut...-kupujici/11624

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

novinky.cz bych radši nekomentoval, to autoweb to popsal hodně slušně. Jen tenhle osdtavec je buď překlep nebo velká chyba:

Vadný dvojhmotový setrvačník může znepříjemnit život majitelům turbodieselů značek VW, Fiat či Peugeot, ale i mnohých dalších. Hodně záleží na zacházení (viz následující kapitola). Neuškodí vědět, že Octavia 1.9 TDI 81 kW tento druh setrvačníku nemá, zatímco verze 96 kW jíž ano.

no ale aspoň vím že startuju správně a že sem v tý škole před lety něco pochytil :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...