radek_m Vloženo 19. Únor 2007 Sdílet Vloženo 19. Únor 2007 Prosim, nevite nekdo jake turbo benzinove motory jsou v planu do OCT II MR2008? Bude tam i 1.4TSI 103KW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 20. Únor 2007 Sdílet Vloženo 20. Únor 2007 Má prísť motor 1,8 TFSI ako náhrada motora 2,0 FSI. Iné turbobenzíny zatiaľ neočakávaj. U nafty snáď príde 1,6 TDI-CR. S tým 1,4 TSI 103 kW som už jazdil v Golfe a zase taký zázrak to nie je. Ku cti mu slúži mimoriadna tichosť. Ten motor v tom aute viac cítiť, než počuť. Na záťahu absolútne necítiť nábeh turba či kompresora, ale na druhej strane tá spotreba nie je tak oslnivá, ako som očakával a potom mne ten zvuk nesedí. Radšej by som volil 2,0 FSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek_m Vloženo 22. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 22. Únor 2007 jel jste nekdo jiz s motorem 1.8TFSI v nejakem koncernovem aute? A jaka bude spotreba? Da se to porovnat nejak s motorem 1.8T v OCT I pro lepsi predstavu? Jeste jeden dotaz: dali byste prednost tomuto motoru, nebo 2.0TDI 103KW? diky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 22. Únor 2007 Sdílet Vloženo 22. Únor 2007 osobně bych dal přednost benzíňáku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 22. Únor 2007 Sdílet Vloženo 22. Únor 2007 Ja taktiež benzínu. S 1,8 TFSI som síce ešte nejazdil, ale vlastním 2,0 TFSI a jazdil som už aj s 1,4 TSI. Tak sa domnievam, že to bude určite viac než dôstojný nástupca motora 1,8T. Napríklad 2,0 TFSI sa vytáča omnoho ochotnejšie ako 1,8T a taktiež je celkovo pokojnejší a kultivovanejší. Tak očakávam podobné chovanie aj u 1,8 TFSI, akurát pri nižšom výkone. Spotrebu v OII očakávam tesne pod 8 litrov, s TFSI jazdím za cca 8,3 dlhodobo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miccap Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 a já bych zase dal přednost naftě. Ale s benzínem TSFI jsem ještě nejel, jen s 1,8 T 110 kW... zrychlení má do stovky asi lepší než 2,0 TDI, nevím přesně, rozdíl je v tom, že u benzínu se delší dobu vytáčejí rychlosti a 100 to udělá na dvojku, to u nafty nejde. Ale nafta má lepší zátah od 100 vejš a na dálnici benzínu ujede, nemyslím na maximálce, ale při zrychlování ve vyšších rychlostech už není nutné řadit, a to je pro mě příjemnější vlastnost než zrychlení z nuly... ale každej má rád něco jinýho, a to že benzín má do jistý míry sportovnější charakter je fakt, i když to už taky není 100% tvrzení... 2,0 TDI 103 kW ale se sportovní jízdou moc společného nemá, jiný kafe je to ale u 2,0 TDI v RS a úplně jiný kafe třeba u BMW... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 jenže ropák ujede na dálnici benzinaku(o srovnatelným výkonu) pouze v pružným zrychlení. pokud bude umět řidič benzinu spolupracovat s převodokou, tak tvrdím, ze se 2.0TDI na 1.8T nechytne ani na dálnici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miccap Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 vyzkoušeno, TDI ujede... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 to miccap: TDI ujede benzínu, nebo benzín ujede TDI? z té tvé formulace mi to není zcela zřejmé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 Ako keby to nebolo jedno ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek_m Vloženo 23. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 tak, tak, Diamant ma pravdu. Jsou to minimalni rozdily. Me spise zajimaly rozdily 1.8T vs. 1.8TFSI a 1.4TSI. 1.8T 110KW v OCT I mam doma, stejne jako 2.0TDI 103KW - rekl bych ze benzin je daleko prijemnejsi nez "tvrdy" diesel. Fakt je, ze benzin tak netlaci do sedadel, ale to ja nemusim - naopak se mi zda, ze kdyz 1.8T podradim, tak vyrazim jak "raketa". S tim 20.OTDI nejsem spokojen, neb je to zvukove nekultivovany "traktor" a chtel bych to vymenit za nejaky turbo benzin, proto jsem sondoval kdo co vi, ze ma prijit. Z 2.0FSI mam strach, ze to bude hodne papat, kdyz to nema turbo. Zase nadruhou stranu nevim, jaka bude cena turbo benzinu, az je pusti Skodovka ven, tak jsem ted v rozpacich co mam delat - ale ten diesel me fakt nebavi - i kdyz jezdim za 5.5L (v OCT I 1.8T mam 8.2l). Myslite, ze je jedno, zda prodam ten diesel ted, nebo az v lete, kdy se rika, ze je sezona? V lete to bude rok, co byla uvedena do provozu, takze bude jeste zbyvat rok zaruky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 vyzkoušeno, TDI ujede... že 2.0TDI 103kW ujede 1.8T 110kW? pak je chyba mezi sedackou a volantem v autě s benzínakem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miccap Vloženo 23. Únor 2007 Sdílet Vloženo 23. Únor 2007 ujede, potvrdil to i ten kluk, co to 1,8T má... zkoušeli jsme sice jiný TDI než 2,0, konkrétně 1,9 s chipem na 110 kW... benzín nemá ten zátah z nízkých otáček a tu pružnost a na nějakém úseku ujede, benzín ho pak dožene, ale co se předjíždění týče, je na tom hnedle líp nafta... nemá smysl to řešit, každej motor se chová jinak a každýmu sedí něco jinýho. ale když si porovnáš stejný výkon benzín vrs nafta, hodnoty zrychlení jsou prakticky stejné, jen ta pružnost u dieselu je lepší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 24. Únor 2007 Sdílet Vloženo 24. Únor 2007 nj, tak to je pak jasny, kdyz ste meli 1.9ku se 110kW. to jsem mel taky a tam bych mozna i veril, ze ujede, protoze dvoulitrovým ropakum jsem ujížděl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 2. Březen 2007 Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 (editace) Tak už je to oficiální 1.8TSI nahradí v Octavii 2.0 FSI (z AUTO.cz) Je to sice 1.8TFSI, ale VW to přejmenoval na 1.8TSI což je trochu zavádějící. Editováno: 2. Březen 2007, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 2. Březen 2007 Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 To označenie sa mi nepáči, mali to nechať na TFSI. Ale jasne, je to oficiálne, čítal som to pred pár dňami v tlačovej správe. Radek, myslím, že sezóna bude skôr na jar, keď sa oteplí. V lete už to nie je ono, lebo ľudia sú kade tade po chatách a na dovolenkách, autá nie sú stredobodom záujmu. Inak s tým hodnotením TDI vs. benzín plne súhlasím, mám na vec rovnaký názor. Preto nemám naftu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek_m Vloženo 3. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2007 nemate nekdo nejake info o tom, jak bude novy motor 1.8TSI posazen cenove? Myslim zda bude cenove pod 2.0FSI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek_m Vloženo 3. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2007 to Diamant: da se ta tiskova zprava nekde precist na webu? Je na ni nejaky odkaz? diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 nemate nekdo nejake info o tom, jak bude novy motor 1.8TSI posazen cenove? Myslim zda bude cenove pod 2.0FSI? ano bude cenove pod 2.0 FSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 nj, tak to je pak jasny, kdyz ste meli 1.9ku se 110kW. to jsem mel taky a tam bych mozna i veril, ze ujede, protoze dvoulitrovým ropakum jsem ujížděl to už je jedno, na dálnicích budou nové radary, tak že se ještě vydivočte a od června máme po ptákách, prý to bude součást středového svodidla a bude se dát měnit během 15min., tak že je budou přemísťovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 no to si děláš kozy. Oni už nevědí, jak by nám tu jízdu zpestřili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 5. Březen 2007 Sdílet Vloženo 5. Březen 2007 No neviem, ale to, čo sa objavilo na web-e neboli radary, ale nejaké čítače z Rakúska. Myslím, že taký premiestniteľný radar by tam dlho nevydržal, navyše by to potrebovalo dostatok voľnej pamäte a veľké baterky, aby to tam vedelo fungovať. Nepzdá sa mi to pravdepodobné. Verejne to prístupné nie je, ale myslím, že to uverejnili viaceré servery. Je to správa o tom, čo predstavia v Ženeve. Bežné autoservery z toho urobili viacej správ a článkov, inak to je ale len v jednom texte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubos01 Vloženo 12. Březen 2007 Sdílet Vloženo 12. Březen 2007 Nevíte někdo od kdy přesněji budou ty nové motory? Léto je celkem široký pojem. Diamente už máš test 1.8 TFSI na railweb? Nemůžu to tam najít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OctII Vloženo 12. Březen 2007 Sdílet Vloženo 12. Březen 2007 Nevíte, co je pravdy na tom, že by měl skončit 2.0TDI a 1.9TDI by měl posílit na 85kW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal1 Vloženo 12. Březen 2007 Sdílet Vloženo 12. Březen 2007 Dle dnešního Světa Motorů 1.8 TFSi od června do oktávií. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.