George Couser Vloženo 12. Březen 2007 Sdílet Vloženo 12. Březen 2007 Dle dnešního Světa Motorů 1.8 TFSi od června do oktávií. Nebylo tam víc info? Nebyl by scan? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 12. Březen 2007 Sdílet Vloženo 12. Březen 2007 Nevíte, co je pravdy na tom, že by měl skončit 2.0TDI a 1.9TDI by měl posílit na 85kW? U Superba už to tak je, a mělo by to takto být i u OII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal1 Vloženo 13. Březen 2007 Sdílet Vloženo 13. Březen 2007 SM 11/07 - " Pozitivní změnou u škody octavia liftbacku i kombi je výměna motoru 2.0 za 1.8 TSi-118 kW s přímým vstřikem a variabilním časováním ventilů. Výrazné zvýšení toč. momentu o 50 Nm na 250 Nm v širokém pásmu ot. 1500- 4200. Motor by se tak měl chlubit výrazně lepší pružností při nezměněné komb. spotřebě 7,6 l." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubos01 Vloženo 14. Březen 2007 Sdílet Vloženo 14. Březen 2007 Dle dnešního Světa Motorů 1.8 TFSi od června do oktávií. Za scan článku bych se také přimluvil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubos01 Vloženo 22. Březen 2007 Sdílet Vloženo 22. Březen 2007 Dle prodejce nový 1.8 turbobenzín od půli dubna k objednání a od půli května k odběru. Ovšem říkal, že to nebude turbo na FSI, ale nástupce 2.0 20V T z OI. Prý je FSI moc přetechnizované a neosvědčil se. Mě se to moc nezdá, třeba v Altee XL je TFSI, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek_m Vloženo 22. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 22. Březen 2007 presne tak, v Seatu Altea XL je 1.8 TFSI a je to udajne motor z dilny Audi. Presne tento motor bude mit i Octavia II. Ted je jen otazka, jaka tam bude cena (napr. ve srovnani s nynejsim 2.0FSI) a udavana spotreba. Altea XL 1.8TFSI ma spotrebu stejnou jako 1.6MPI (alespon dle tech. udaju vyrobce) A take hlucnost toho motoru by me zajimala - srovnaval jsem OII 1.6FSI a OI 1.8T a pri akceleraci a ve vyssich otackach (cca nad 2500) je to daleko hlucnejsi nez stary dobry 1.8T. Stejne je skoda, ze se zatim neuvazuje o 1.4TSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal1 Vloženo 22. Březen 2007 Sdílet Vloženo 22. Březen 2007 Motor je to opravdu od Audi, vyráběn údajně v Maďarsku. Kromě Altey Xl se zatím dává do A3. Mám dojem, že když se v A3 nahrazoval za 2.0 FSi, tak bylo navýšení 15.000,- O tom motoru bych taky rád něco věděl, ale žádný test Altey Xl/Audi A3 1.8 TFsi jsem zatím nikde nenašel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubos01 Vloženo 22. Březen 2007 Sdílet Vloženo 22. Březen 2007 Zapomněl jsem na cenu. Dle toho prodejce by to mělo být pod současnou 2.0 FSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pulpfiction Vloženo 22. Březen 2007 Sdílet Vloženo 22. Březen 2007 nevíte jestli ta 1,8 TFSi bude i s automatem ( DSG ) ? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal1 Vloženo 23. Březen 2007 Sdílet Vloženo 23. Březen 2007 No nevim, ale s tím DSG bych teď asi moc nepočítal. Pokud vím, tak škodovka dává DSG jen do nafťáků, do benzinů Tiptroniky. Pokud bude škoda následovat Seat, bude 1.8 v manuálu a 2.0 FSi zůstane s Tiptronicem. Toť má úvaha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 28. Březen 2007 Sdílet Vloženo 28. Březen 2007 Ohľadom termínu nasadenia motora 1,8 TFSI si myslím, že je to pomerne jasné. Mal by nabehnúť s MR 2008. Minulého roku nabehol MR2007 v 22 k.t., takže tak nejako to bude aj tohoto roku. Takže reálne máj (květen). Ohľadom ceny, zdravý rozum hovorí, že aj to turbo musí niečo stáť a zase až tak sa ten zbytok od 2,0 FSI nebude líšiť, ale zase za vyššiu cenu by bol ten motor nepredajný. Takže ja nižšiu cenu ako 2,0 FSI neočakávam, ale ak vyššiu, tak len nepatrne. Myslím, že asi 1,8 + DSG nie je vylúčená kombinácia. Doposiaľ koncern DSG ponúkal len u nafty a u benzínu až od 2,0 TFSI. Ale zdá sa mi, že u Audi už s motorom 1,8 TFSI ponúkajú s DSG. Ešte som netestoval, lebo som mal teraz dosť hektické obdobie, ale veľmi rád by som 1,8 TFSI vyskúšal. Napríklad som testoval aj 1,4 TSI, ale ešte nebolo času to dať na web. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martineQ Vloženo 7. Duben 2007 Sdílet Vloženo 7. Duben 2007 Opatření modelového roku 2008 modelová řada Octavia Nový motor 1.8 / 118kW TSI Tento motor nahrazaje stávající motorizaci 2.0FSI/110 kW. Náhrada se týká jen vozů s mechenickou převodovkou, v EU4. Pro automatickou převodovku, EU2 a vozy 4x4 pokračuje motor 2,0 FSI/110 kW. Termín realizace: 26. KT/07 tolik citace... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal1 Vloženo 8. Duben 2007 Sdílet Vloženo 8. Duben 2007 No tos mě moc nepotěšil, 1.8 TFSi jsem v létě chtěl do skauta. Asi teda utřu nos a pujdu jen do 2.0 FSi. Považuješ ty info za naprosto věrohodné a nezpochybnitelné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 10. Duben 2007 Sdílet Vloženo 10. Duben 2007 No mě hlavně zajimá ta cena 1.8 TFSI (TSI) Kdyby byla někde kolem 2.0 FSI, tak by to byla jasna koupě... Dokázal bych si ji představit v Eleganci provedení s dvoubarevným interierem, sportovním podvozkem + Zenith kolama a pár kravinkama navrch za nějakých 600 - 620 000,- Kč -> taková levnější varianta RSky... No když to dobře půjde tak za dva roky ju kupuju Pokud teda ovšem nenašetřim rovnou na RSku v TFSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubos01 Vloženo 17. Duben 2007 Sdílet Vloženo 17. Duben 2007 (editace) V příštím týdnu proběhne v dealerské síti školení na téma nových motorů. Sice všude píšou, že 1.8 T má být TFSI z Maďarska, ale dle mých informací to má být snad TMPI Značené to má být jen Ti. Nechám se překvapit co z toho nakonec bude. Editováno: 17. Duben 2007, autor: lubos01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 11. Květen 2007 Sdílet Vloženo 11. Květen 2007 To sa mi nezdá, že by ten pripravovaný 1,8 TSI bol bez priameho vstreku? To by ho potom ani nemuseli vyvíjať, mohli tovno použiť 1,8T, ktoré je vlastne to TMPI. A prečo by ho potom Škoda označovala TSI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubos01 Vloženo 22. Květen 2007 Sdílet Vloženo 22. Květen 2007 To sa mi nezdá, že by ten pripravovaný 1,8 TSI bol bez priameho vstreku? To by ho potom ani nemuseli vyvíjať, mohli tovno použiť 1,8T, ktoré je vlastne to TMPI. A prečo by ho potom Škoda označovala TSI? Taky se mě to nezdálo, nicméně už je to venku a každý se může podívat na web jak to vlastně je. Jako víceméně laik bych řekl, že to není tmpi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 22. Květen 2007 Sdílet Vloženo 22. Květen 2007 Na konfigurátoru škodovky už je 1.8 TFSI a cena je oprvadu velice zajimavá!! Myslím že TDI už se tolik prodávat nebudou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 22. Květen 2007 Sdílet Vloženo 22. Květen 2007 (editace) A všimli jste si doporučeného paliva? Pokud to není překlep, tak je tam 95(91). Ale typoval bych, že je to překlep. http://www.skoda-auto.com/importer/webcont...;modelyear=2008 Editováno: 22. Květen 2007, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubos01 Vloženo 22. Květen 2007 Sdílet Vloženo 22. Květen 2007 Na konfigurátoru škodovky už je 1.8 TFSI a cena je oprvadu velice zajimavá!! Myslím že TDI už se tolik prodávat nebudou... Ale budou, třeba 2.0 TDi má sice nižší výkon, ale výrazně vyšší krouťák. Navíc je příznivější spotřeba a pro některé je nafta záležitost světonázoru. Tak za měsíc jim pošlu objednávku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman5a9 Vloženo 23. Květen 2007 Sdílet Vloženo 23. Květen 2007 Já si osobně myslim že ta nová motorizace 1.8TSI bude nejlepší variantou pro Octávku.Já teda jsem osobně nafták,mám s TDičkama nalítnuto přes 900.000km a nikdy mě to nezklamalo,ale ty dnešní pumpíky taky nejsou to co to bývalo (spotřeba,spotřeba oleje,hlučnost při akceleraci+poruchovost 2.0TDI ). Hlavně dnes se už o nějaké uspoře s TDI motory nedá snad ani mluvit,při dnešních rozdílech cen nafty a benzínu,navíc spousta benzínu včetně 1.8TSI má bezúdržbové rozvody což je dost citelná úspora a ještě 1.8TSI má mít servisní interval po 60.000km nebo 4letech což je taky velmi pěkný a těch 250Nm není vůbec špatný,to má stejnej kroutak jako 1.9TDI 77kw. Ještě jsem teda s TSI nejel,ale kdybych si měl ted jít koupit novou OII tak bych už asi volil 1.8TSI nebo vyčkal na common.raily co to bude zač. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 23. Květen 2007 Sdílet Vloženo 23. Květen 2007 spousta benzínu včetně 1.8TSI má bezúdržbové rozvody což je dost citelná úspora Ty rozvody asi budou do budoucna taky řešit provedením navždy, třeba koncernový pětivál 2,5TDI má ozubená kola už teď. Jinak 1,8 TSI se bude prodávat nejspíš hodně dobře, taky bych mu dal přednost před TDI a cena rozumná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 31. Květen 2007 Sdílet Vloženo 31. Květen 2007 Taktiež predpokladám zvýšenie predajov benzínov (vďaka 1,8 TSI). Ale odkiaľ beriete ten 4-ročný interval? Napr. brzdovka sa mení každé 2 roky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
markus Vloženo 24. Červen 2007 Sdílet Vloženo 24. Červen 2007 Ahoj.Nevíte někdo jestli se počítá do O2 s motorem 1.6 16V 77kW.jako je ve F2 a v roomsteru?Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 24. Červen 2007 Sdílet Vloženo 24. Červen 2007 Ne nepočítá. O2 má už dvě 1.6 v benzínu a příští MR nahradí 1.4 TSI (90kW) motor 1.6 FSI. Co vymyslí s 1.6 MPI netuším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.