Červenec 9, 200718 r Nerobím si ilúzie, že by do OII dali motor 1,6 77. Napríklad aj u Fabie dali motor 1,4 59, ale u niektorých modelov a v kombinácii s automatom ostal 1,4 55. A to je pritom ten istý motor. 1,6 ka je tuším 8V resp. 16V.
Červenec 15, 200718 r Já si osobně myslim že ta nová motorizace 1.8TSI bude nejlepší variantou pro Octávku.Já teda jsem osobně nafták,mám s TDičkama nalítnuto přes 900.000km a nikdy mě to nezklamalo,ale ty dnešní pumpíky taky nejsou to co to bývalo (spotřeba,spotřeba oleje,hlučnost při akceleraci+poruchovost 2.0TDI ).Hlavně dnes se už o nějaké uspoře s TDI motory nedá snad ani mluvit,při dnešních rozdílech cen nafty a benzínu,navíc spousta benzínu včetně 1.8TSI má bezúdržbové rozvody což je dost citelná úspora a ještě 1.8TSI má mít servisní interval po 60.000km nebo 4letech což je taky velmi pěkný a těch 250Nm není vůbec špatný,to má stejnej kroutak jako 1.9TDI 77kw. Ještě jsem teda s TSI nejel,ale kdybych si měl ted jít koupit novou OII tak bych už asi volil 1.8TSI nebo vyčkal na common.raily co to bude zač. Souhlasim s timto nazorem, ale s prodejem TDi to nevidim tak cerne. Pac oktafka v te de icku je prece nejdrsnejsi auto uz aby prisla doba commonrailova i do VW
Červenec 18, 200718 r Samozrejme, úplne som zabudol, že predaje TDI nemôžu klesnúť, lebo ochtávka f tédéíčku je najrýchlejšia hustokára na ceste.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.